Избор на кола въпрос?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
BFM написа:Баси, човек не може да поспами без да го оплюят после
Споко бе ше свикнеш

Ма са прави колегите,ако прочетеш подроно раздела на Е36 ,доста неща ще ти се изяснят.
Това важи за всички по нови потребители не само за теб


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Избор на кола въпрос?
jabkata написа:Имам питане към всички съфорумници понеже ще си копувам скоро кола и си харесах 1 БМВ 318 TDS 90 коня и питането ми е дали са хубави тези дизели дали правят проблеми и частите по предницата по колко пари вървят мерси предварително
Задължително ли се спря на дизелов двигател? Защото не е нужно да си купуваш печка, която ти дава разход с 1.5 на 100 км. по-малко, отколкото на бензинов двигател с 1.8 см3 ходов обем. Разликата в динамичните качества е огромна- за сравнение: ускорение от 0 до 100 км/час на 318is е 10.2 секунди, а на 318t е 14 секунди. Има и друго- цените на дизела за един литър превишават тези на бензина. Поддръжката на дизелов двигател излиза по-скъпо, отколкото на бензинов. За сравнение: Маслото на двигателя се сменя на 7000 км, на бензиновия е на 10000 км и т.н.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Избор на кола въпрос?
ивчо3 написа:jabkata написа:Имам питане към всички съфорумници понеже ще си копувам скоро кола и си харесах 1 БМВ 318 TDS 90 коня и питането ми е дали са хубави тези дизели дали правят проблеми и частите по предницата по колко пари вървят мерси предварително
Задължително ли се спря на дизелов двигател? Защото не е нужно да си купуваш печка, която ти дава разход с 1.5 на 100 км. по-малко, отколкото на бензинов двигател с 1.8 см3 ходов обем. Разликата в динамичните качества е огромна- за сравнение: ускорение от 0 до 100 км/час на 318is е 10.2 секунди, а на 318t е 14 секунди. Има и друго- цените на дизела за един литър превишават тези на бензина. Поддръжката на дизелов двигател излиза по-скъпо, отколкото на бензинов. За сравнение: Маслото на двигателя се сменя на 7000 км, на бензиновия е на 10000 км и т.н.
Бате ама и ти каза нещо



Как пресметна 1.5 л. по-малък разход на ТДС-а. На мене в София над 9 не ми е давал на "харабийско" каране - не мойеш да ме убедиш, че ИС-а ще харчи 10.5 при такова каране.... Дори 316 не може да харчи толкова малко

Смяната на маслото е много индивидуално нещо - аз ТДС-а го карах с пълна синтетика, която без никакъф проблем изкарва над 10000 км., но го сменях на 6000 , защото така съм си преценил.
Бензиновата я карам с полусинтетика (доста по-евтина от пълната) и смятам тия дни да и го сменя (пак 6000 км.)
Да не говорим че бензиновите коли носят по-големи джанти (които са по-скъпи) , гумите следователно са по-скъпи, повече въртят задницата и палят гуми... тоест по-често ги сменяш


Така че - всеки сам си преценява....
Ако ми кажеш само че на дизел не мое да се сложи АГУ те признах за икономист от класа



"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=63708 виж тука може да научиш нещо полезно 

Re: Избор на кола въпрос?
kriso85 написа:ивчо3 написа:jabkata написа:Имам питане към всички съфорумници понеже ще си копувам скоро кола и си харесах 1 БМВ 318 TDS 90 коня и питането ми е дали са хубави тези дизели дали правят проблеми и частите по предницата по колко пари вървят мерси предварително
Задължително ли се спря на дизелов двигател? Защото не е нужно да си купуваш печка, която ти дава разход с 1.5 на 100 км. по-малко, отколкото на бензинов двигател с 1.8 см3 ходов обем. Разликата в динамичните качества е огромна- за сравнение: ускорение от 0 до 100 км/час на 318is е 10.2 секунди, а на 318t е 14 секунди. Има и друго- цените на дизела за един литър превишават тези на бензина. Поддръжката на дизелов двигател излиза по-скъпо, отколкото на бензинов. За сравнение: Маслото на двигателя се сменя на 7000 км, на бензиновия е на 10000 км и т.н.
Бате ама и ти каза нещо![]()
![]()
![]()
Как пресметна 1.5 л. по-малък разход на ТДС-а. На мене в София над 9 не ми е давал на "харабийско" каране - не мойеш да ме убедиш, че ИС-а ще харчи 10.5 при такова каране.... Дори 316 не може да харчи толкова малко![]()
Смяната на маслото е много индивидуално нещо - аз ТДС-а го карах с пълна синтетика, която без никакъф проблем изкарва над 10000 км., но го сменях на 6000 , защото така съм си преценил.
Бензиновата я карам с полусинтетика (доста по-евтина от пълната) и смятам тия дни да и го сменя (пак 6000 км.)
Да не говорим че бензиновите коли носят по-големи джанти (които са по-скъпи) , гумите следователно са по-скъпи, повече въртят задницата и палят гуми... тоест по-често ги сменяшТи ако караш с А95 повечето хора тука слагат 98 или 100 октана , който е по-скъпичък от дизела
![]()
Така че - всеки сам си преценява....
Ако ми кажеш само че на дизел не мое да се сложи АГУ те признах за икономист от класа![]()
![]()
Е то е ясно че бензина е по-голяма ламя от дизелака а искам да ви питам колко разход дава 1.8 и колко дава 2.5 дизел

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
318-ката ми даваше градско 10/100 но не съм я настъпвал галене на гаста и спиране основно със скорости в задръствания към 11/100 това е за 113 hp M40 мотор за Ис нека колегите споделят 

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани