вентилация на картер 318 М43
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
вентилация на картер 318 М43
въпросът ми е относно маркуча, който тръгва от капака на двигателя (в задния край) минава зад смукателния колектор и влиза в едно кръгло нещо, мисля е част от смукателния колектор. Ако не се лъжа, това е вентилацията на картера. На колата, която гледах обаче, маркуча, който тръгва от капака на двигателя отива някъде надалу, а там, където влиза зад колектора стърчи едно късо маркуче, затапено с болт. Защо е направено това, пушила ли е колата? Мога да я закарам в камор, ама се чудя дали няма да си изгубя само времето.
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Както го описваш - то е. Въпроса е защо е изолиран, а и защо е затапен (побългарен) маркуча.
А колкото до това защо взех оригинален
- първо е със едни странни чупки,
- второ е маслоустойчив и
- трето въху оригиналния има нещо като допълнителна изолация.
Пък и 20лв. ми се видяха поносими при положение че ги разхвърляш на 10 години (колкото изкара първия). Иначе става всякакъв маслоустойчив ама има да го гърчиш....
А колкото до това защо взех оригинален
- първо е със едни странни чупки,
- второ е маслоустойчив и
- трето въху оригиналния има нещо като допълнителна изолация.
Пък и 20лв. ми се видяха поносими при положение че ги разхвърляш на 10 години (колкото изкара първия). Иначе става всякакъв маслоустойчив ама има да го гърчиш....
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани