Проблем със Abs и air bag ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Проблем със Abs и air bag ?

Мнение от ditko1 » 14 Сеп 2007, 12:45

Смених лагерите на алтернатора и го сложих, вчера ми светна лампата за акумулатора и днес реших да сваля едната клема докато колата работи и изгасна, пак я запалих пак махнах едната клема и пак изгасна и откакто това направих Абс-а и Air bag ми светят и абс не работи. Дали е станала някаква грешка в компа или ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 14 Сеп 2007, 13:15

мисля, че е от това проблема..

"Не след дълго започна да ми изчезва АБС -а ту го има, ту го няма, ходих на диагностика, никакъв проблем. Като запаля и покарам малко, гася, паля - има го, след малко гася - паля пак го няма. Побеснях. Накрая един спец от Търново ме светна за проблема - слаб акумулатор. Оказа се, че когато завърти стартера, напрежението пада до 8 волта. При това положение не могат да се задействат системите както трябва и абс-а не тръгва, а той един път като не закачи в началото, после не тръгва. Дали е това проблема се проверява много лесно - като на място вдигнеш 5000 оборота, изгасяш двигателя и веднага, докато още се върти мотора, пак даваш на контакт да запали. Ако тогава абс-а тръгне, значи проблема е в слабия акумулатор.
"

Трябва ли като махна клемата на работещ двигател и без акумолатор да си работи колата ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 14 Сеп 2007, 14:54

оказа се, че е от алтернатора не зарежда :(
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 14 Сеп 2007, 15:09

Никога не сваляйте акумулатора на запален двигател! Изправителния блок на алтернатора се претоварва и изгаря!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 14 Сеп 2007, 17:01

Gemar написа:Никога не сваляйте акумулатора на запален двигател! Изправителния блок на алтернатора се претоварва и изгаря!


... или НЕ изгаря... зависи...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 15 Сеп 2007, 1:31

Бате какви интервенции правиш ти. Никога не трябва да махаш клема докато колата е запалена защото рискуваш да изгориш маса електроника, даже в книжката си го пише. Имаш късмет, че все пак това е bmw.
И това с двигателя също не го прави да гасиш и палиш веднага да не си кажете чао със стартера.
За абс-а, ако акумулатора ти е слаб докато палиш премигва лампата на абс-а и след като го запалиш евентуално свети. Също ако имаш дигитален климатроник се чува забавеното въртене на вентилаторчето.
Най-лесно просто вземи 1 друг акумулатор и пробвай, или я зареди тая бангия, не се излагай да махаш кабели, тва не са лади.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook