Проблем със Abs и air bag ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Проблем със Abs и air bag ?
Смених лагерите на алтернатора и го сложих, вчера ми светна лампата за акумулатора и днес реших да сваля едната клема докато колата работи и изгасна, пак я запалих пак махнах едната клема и пак изгасна и откакто това направих Абс-а и Air bag ми светят и абс не работи. Дали е станала някаква грешка в компа или ?
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
мисля, че е от това проблема..
"Не след дълго започна да ми изчезва АБС -а ту го има, ту го няма, ходих на диагностика, никакъв проблем. Като запаля и покарам малко, гася, паля - има го, след малко гася - паля пак го няма. Побеснях. Накрая един спец от Търново ме светна за проблема - слаб акумулатор. Оказа се, че когато завърти стартера, напрежението пада до 8 волта. При това положение не могат да се задействат системите както трябва и абс-а не тръгва, а той един път като не закачи в началото, после не тръгва. Дали е това проблема се проверява много лесно - като на място вдигнеш 5000 оборота, изгасяш двигателя и веднага, докато още се върти мотора, пак даваш на контакт да запали. Ако тогава абс-а тръгне, значи проблема е в слабия акумулатор.
"
Трябва ли като махна клемата на работещ двигател и без акумолатор да си работи колата ?
"Не след дълго започна да ми изчезва АБС -а ту го има, ту го няма, ходих на диагностика, никакъв проблем. Като запаля и покарам малко, гася, паля - има го, след малко гася - паля пак го няма. Побеснях. Накрая един спец от Търново ме светна за проблема - слаб акумулатор. Оказа се, че когато завърти стартера, напрежението пада до 8 волта. При това положение не могат да се задействат системите както трябва и абс-а не тръгва, а той един път като не закачи в началото, после не тръгва. Дали е това проблема се проверява много лесно - като на място вдигнеш 5000 оборота, изгасяш двигателя и веднага, докато още се върти мотора, пак даваш на контакт да запали. Ако тогава абс-а тръгне, значи проблема е в слабия акумулатор.
"
Трябва ли като махна клемата на работещ двигател и без акумолатор да си работи колата ?
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Никога не сваляйте акумулатора на запален двигател! Изправителния блок на алтернатора се претоварва и изгаря!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Gemar написа:Никога не сваляйте акумулатора на запален двигател! Изправителния блок на алтернатора се претоварва и изгаря!
... или НЕ изгаря... зависи...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Бате какви интервенции правиш ти. Никога не трябва да махаш клема докато колата е запалена защото рискуваш да изгориш маса електроника, даже в книжката си го пише. Имаш късмет, че все пак това е bmw.
И това с двигателя също не го прави да гасиш и палиш веднага да не си кажете чао със стартера.
За абс-а, ако акумулатора ти е слаб докато палиш премигва лампата на абс-а и след като го запалиш евентуално свети. Също ако имаш дигитален климатроник се чува забавеното въртене на вентилаторчето.
Най-лесно просто вземи 1 друг акумулатор и пробвай, или я зареди тая бангия, не се излагай да махаш кабели, тва не са лади.
И това с двигателя също не го прави да гасиш и палиш веднага да не си кажете чао със стартера.
За абс-а, ако акумулатора ти е слаб докато палиш премигва лампата на абс-а и след като го запалиш евентуално свети. Също ако имаш дигитален климатроник се чува забавеното въртене на вентилаторчето.
Най-лесно просто вземи 1 друг акумулатор и пробвай, или я зареди тая бангия, не се излагай да махаш кабели, тва не са лади.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани