Проблеми при форсиране на студен двигател

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

U.S. MARINES
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София,L.A.
Пол: Мъж
Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR

...........

Мнение от Тоо Cool » 09 Сеп 2007, 19:00

Между другото има доста логика в написаното от колегата по-горе. Може и така да е, да. Но при всички положения е ясно, че НИКОГА не се форсира при студен свигател и тва е!!!!
In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006

THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 09 Сеп 2007, 19:08

martoto написа:Ами да форсирането на студен двигател е доста вредно. Но 7-8 мин на място също не са никак полезни. Двигателя се износва най-много докато е студен, в пъти повече отколкото топъл. И причините за това са няколко. Първо при самото завъртане на коляновият вал, докато се създаде необходимия маслен слой в лагерите има полу-сухо триене. Второ поради това, че различните детайли не са достигнали работната температура, работят с неоптимални хлабини помежду си. И накрая поради много по-високия вискозитет на маслото има и влошено мазане. Извода е, че най-добре за двигателя е този толкова неблагоприятен режим да се премине възможно най-бързо. Именно заради това трябва да се загрява под умерено натоварване, защото докато си пушите цигарата 7-8 мин и колата ви работи на празен ход температурата едва едва ще се повиши. Докато ако потеглите веднага за същото време вече ще сте достигнали работна температура и съответно излезли от кофтия режим. С други думи със загряване на място, времето за достигане на работна температура ще бъде поне с 50% повече, от там и износването също. И освен това - да от екологична гледна точка също не е необходимо излишно да тровите и без това замърсеният ни въздух.


Точно така е. Даже в едно ръководство за каране на мотор от 60 и някоя година го пишеше :mhihi:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook