LPI za E-36 320i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
LPI za E-36 320i
Здравейте ентусиасти! Това ми е първото включване във форума
Какво е мнението Ви за поставяне на АГУ (LPI) на Е-36 320? Поразпитах в няколко сервиза: цените варират от 1500 до 2500 лв. За качеството мога само да гадая
Може ли да има проблеми с двигателя?

Какво е мнението Ви за поставяне на АГУ (LPI) на Е-36 320? Поразпитах в няколко сервиза: цените варират от 1500 до 2500 лв. За качеството мога само да гадая

- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Първото ми мнение е че е ужасно скъпо
1500-2500 тия искат още през март да си оправят парите за морето :x
Второто (но не по важност) е че ако искаш колата ти да е бърза и да не подържаш две системи, не си слагай! Ако обаче не ти дреме за скороста и искаш да ти и по евтино слажи си, но не на тази цена
За сведение на моята понеже е с пластмасови колектори и е една от най трудните за слагане цената е 1000 за обикновен инжекцион не трябва да надхвърля 500 лв всичко заедно с монтажа
Проблеми с двигателя може да имаш ако не спазиш едно условие винаги ама винаги да палиш на бензин!
Дано съм ти бил от полза. Ако имаш въпроси съм насреща

Второто (но не по важност) е че ако искаш колата ти да е бърза и да не подържаш две системи, не си слагай! Ако обаче не ти дреме за скороста и искаш да ти и по евтино слажи си, но не на тази цена

За сведение на моята понеже е с пластмасови колектори и е една от най трудните за слагане цената е 1000 за обикновен инжекцион не трябва да надхвърля 500 лв всичко заедно с монтажа

Проблеми с двигателя може да имаш ако не спазиш едно условие винаги ама винаги да палиш на бензин!
Дано съм ти бил от полза. Ако имаш въпроси съм насреща

May the BMW force be with you!
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Красимир написа:Имам предвид система за директно впръскване на газта в цилиндрите в течно състояние (Liquid Propan Injection). Те са малкопо-скъпи, но не се увеличава разхода и не намаля мощноста. Нямат изпарител. И при мен колекторите са пластмасови. Твоята уредба такава ли е или с изпарител?
Уппппссс грешката е моя че не съм прочел в скобите но пак съм сигурен че не струват толкова, ще питам и ще ти кажа за уредбата, на BMW-то нямам такава!
Просто съм карал доста време на газ и имам доста приятели които са на газ.
May the BMW force be with you!
- savo_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 25.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual
- divna_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 24.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E46 - 320 Ci , Pajero - 3.2 DID
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: LPI za E-36 320i
Красимир написа:Здравейте ентусиасти! Това ми е първото включване във форума![]()
Какво е мнението Ви за поставяне на АГУ (LPI) на Е-36 320? Поразпитах в няколко сервиза: цените варират от 1500 до 2500 лв. За качеството мога само да гадаяМоже ли да има проблеми с двигателя?
Това е АГУ от ново поколение.Цените горе-долу са такива.Четох една
статия за такива уредби Vialle,където се твърдеше че с такова АГУ дори
се увеличава мощността до 5% заради по-голямото налягане на горивото.
А и мисля,че при този вид АГУ паленето на бензин е излишно.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
те затова на Bi-fuel вариантите с метам слагат бутилки под колата, ама при БМВ-то няма място... 

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
Днес проверих отново в няколко сервиза
Странна работа - всички намират недостатъци на конкурентите
Вече започнах да се чудя дали идеята ми е добра
А с обикновено АГУ не гърми дебитомера (в случая), а колекторите - понеже са пластмасови. И става весело
Иначе всички "майстори" са категорични в предомствата на такава уредба - недостатъци няма. Зарежда се и допълнителен софтуеър в компютъра за контрол на впръскването на газта.
Само в Дару не съм питал какво им е мнението. Те пък не работят в събота.



А с обикновено АГУ не гърми дебитомера (в случая), а колекторите - понеже са пластмасови. И става весело

Иначе всички "майстори" са категорични в предомствата на такава уредба - недостатъци няма. Зарежда се и допълнителен софтуеър в компютъра за контрол на впръскването на газта.
Само в Дару не съм питал какво им е мнението. Те пък не работят в събота.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани