LPI za E-36 320i

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: София/Варна

LPI za E-36 320i

Мнение от Красимир » 09 Мар 2004, 14:37

Здравейте ентусиасти! Това ми е първото включване във форума :)
Какво е мнението Ви за поставяне на АГУ (LPI) на Е-36 320? Поразпитах в няколко сервиза: цените варират от 1500 до 2500 лв. За качеството мога само да гадая :? Може ли да има проблеми с двигателя?

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 09 Мар 2004, 14:46

Първото ми мнение е че е ужасно скъпо :shock: 1500-2500 тия искат още през март да си оправят парите за морето :x
Второто (но не по важност) е че ако искаш колата ти да е бърза и да не подържаш две системи, не си слагай! Ако обаче не ти дреме за скороста и искаш да ти и по евтино слажи си, но не на тази цена :evil:
За сведение на моята понеже е с пластмасови колектори и е една от най трудните за слагане цената е 1000 за обикновен инжекцион не трябва да надхвърля 500 лв всичко заедно с монтажа :wink:
Проблеми с двигателя може да имаш ако не спазиш едно условие винаги ама винаги да палиш на бензин!
Дано съм ти бил от полза. Ако имаш въпроси съм насреща 8)
May the BMW force be with you!

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: София/Варна

Мнение от Красимир » 09 Мар 2004, 15:06

Имам предвид система за директно впръскване на газта в цилиндрите в течно състояние (Liquid Propan Injection). Те са малко :) по-скъпи, но не се увеличава разхода и не намаля мощноста. Нямат изпарител. И при мен колекторите са пластмасови. Твоята уредба такава ли е или с изпарител?

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 09 Мар 2004, 15:22

Красимир написа:Имам предвид система за директно впръскване на газта в цилиндрите в течно състояние (Liquid Propan Injection). Те са малко :) по-скъпи, но не се увеличава разхода и не намаля мощноста. Нямат изпарител. И при мен колекторите са пластмасови. Твоята уредба такава ли е или с изпарител?

Уппппссс грешката е моя че не съм прочел в скобите но пак съм сигурен че не струват толкова, ще питам и ще ти кажа за уредбата, на BMW-то нямам такава!
Просто съм карал доста време на газ и имам доста приятели които са на газ.
May the BMW force be with you!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 09 Мар 2004, 18:58

Защо не пробваш за тия парици да сложиш метанова уредба?
Колата ти ще върви доста по-добре, за по-малко пари :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 25.05.2003
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual

Мнение от savo_ » 09 Мар 2004, 19:07

Между другото знаете ли кви са цените на метановите уредби.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: София/Варна

Мнение от Красимир » 09 Мар 2004, 19:59

chefo написа:Защо не пробваш за тия парици да сложиш метанова уредба?
Колата ти ще върви доста по-добре, за по-малко пари :idea:


Има много малко места за зареждане (май само в София), а и бутилките събират много малко количество - стига за 200-250 км. Не ми се вижда удобно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 24.02.2004
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: E46 - 320 Ci , Pajero - 3.2 DID

Мнение от divna_ » 10 Мар 2004, 0:11

метан станции има само в София и Бургас

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Re: LPI za E-36 320i

Мнение от bmwdriver » 10 Мар 2004, 0:32

Красимир написа:Здравейте ентусиасти! Това ми е първото включване във форума :)
Какво е мнението Ви за поставяне на АГУ (LPI) на Е-36 320? Поразпитах в няколко сервиза: цените варират от 1500 до 2500 лв. За качеството мога само да гадая :? Може ли да има проблеми с двигателя?

Това е АГУ от ново поколение.Цените горе-долу са такива.Четох една
статия за такива уредби Vialle,където се твърдеше че с такова АГУ дори
се увеличава мощността до 5% заради по-голямото налягане на горивото.
А и мисля,че при този вид АГУ паленето на бензин е излишно.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 10 Мар 2004, 10:14

divna_ написа:метан станции има само в София и Бургас


Вече и във Варна :wink:

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 10 Мар 2004, 11:24

много обем зимат бутилките на тея уредби май ( метановите ) в lpi -то е истината за газляците - нито кихат нито кашлят :D - пазиш си дебитомерната клапа, за дюзите не знам :?:
Изображение

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 10 Мар 2004, 11:47

те затова на Bi-fuel вариантите с метам слагат бутилки под колата, ама при БМВ-то няма място... :cry:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Мнение от tsvet40 » 10 Мар 2004, 15:09

divna_ написа:метан станции има само в София и Бургас

НЕ е вярно :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 10 Мар 2004, 15:18

:OT:
А бе то човека питаше за LPI, а ние го обърнахме на ....

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: София/Варна

Мнение от Красимир » 10 Мар 2004, 17:40

Днес проверих отново в няколко сервиза :) Странна работа - всички намират недостатъци на конкурентите :) Вече започнах да се чудя дали идеята ми е добра :?
А с обикновено АГУ не гърми дебитомера (в случая), а колекторите - понеже са пластмасови. И става весело :twisted:
Иначе всички "майстори" са категорични в предомствата на такава уредба - недостатъци няма. Зарежда се и допълнителен софтуеър в компютъра за контрол на впръскването на газта.
Само в Дару не съм питал какво им е мнението. Те пък не работят в събота.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook