Кастрол 5В40 вече не се произвежда - заместител ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Кастрол 5В40 вече не се произвежда - заместител ?

Мнение от Обрешков » 12 Авг 2007, 9:54

Тъй като ми предстои скорошна смяна на двигателното маслото, моля да ми препоръчате подходящ заместител на Кастрол 5в40. Насочиха ме към Мотул 10В40 полусинтетика, но не съм убеден че е най-подходящото. Задните накладки имат ли датчик за износването?, и откъде във Варна могат да се вземат качествени накладки. Благодаря Ви предварително. П.С. Автомобила е 325 ТДС

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Авг 2007, 10:20

Сипвай Мотул 5в40,или Мобил 5в40 и двете са добри ;)
Датчик за износване трябва да имаш на задния десен апарат.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 12 Авг 2007, 11:03

Прблем ли е да го заменя с 10В40 или да си остана на 5В40. След подмяната на накладките индикаторната лампа сама ли ще изгасне или трябва да се ресетва.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Авг 2007, 11:12

Лампата сама ще изгасне,ако сложиш накладки с датчик щото има и такива дето се продават без.
А за маслото ако не ти го харчи слагай по тънко.
Ти защо искаш да минаваш на полусинтетика?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 12 Авг 2007, 11:29

Не искам да минавам на полусинтетика, просто ми препоръчват по гъсто тъй като автомобила е на 10 год. Така или иначе от смяна на смяна се налага да доливам около 1 литър, което за 10К километра си мисля че е съвсем нормално. Така че може би ще си остана с 5В40.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Авг 2007, 12:07

Обрешков написа:Не искам да минавам на полусинтетика, просто ми препоръчват по гъсто тъй като автомобила е на 10 год. Така или иначе от смяна на смяна се налага да доливам около 1 литър, което за 10К километра си мисля че е съвсем нормално. Така че може би ще си остана с 5В40.

Това че колата е с голям пробег няма нищо лошо!
Ако е 1л. на 10к км. е съвсем нормално.
Пълната синтетика е по добра и мазането е по-добро с нея.
Колкото е по-добро мазането толкова по-добре се отразява на мотора като цяло.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 12 Авг 2007, 12:27

не мисля, че си прав, обаче ще посетя мойте маслари да ги питам... иначе ме изправяш пред същата гатанка :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 12 Авг 2007, 15:55

лампата гасне също и ако отрежеш стария и дадеш 2-те жици накъсо :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 12 Авг 2007, 16:56

Обрешков написа:Не искам да минавам на полусинтетика, просто ми препоръчват по гъсто тъй като автомобила е на 10 год. Така или иначе от смяна на смяна се налага да доливам около 1 литър, което за 10К километра си мисля че е съвсем нормално. Така че може би ще си остана с 5В40.

А я кажи каква кола караш - пълната синтетика е за тдс-ите - бензиновите си движат с полусинтетика ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 12 Авг 2007, 17:43

Двигателя е 325 ТДС. Относно датчика за спирачките, държа да си е изправен, не напразно са го сложили братята германци. Туй със шорткът не радва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 13 Авг 2007, 23:02

kriso85 написа:А я кажи каква кола караш - пълната синтетика е за тдс-ите - бензиновите си движат с полусинтетика ;)

Изображение М52Bxx яко дизел
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 14 Авг 2007, 7:12

дааа, тхт го няма вече... на негово място предлагат нов магнатек 5в40 пълна синтетика... опитай с него, ценичката му е 24лв :evil: ... има и една златна серия, ама там 36-37лв :mhihi: не е за пипане

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 14 Авг 2007, 23:25

kriso85 написа:
Обрешков написа:Не искам да минавам на полусинтетика, просто ми препоръчват по гъсто тъй като автомобила е на 10 год. Така или иначе от смяна на смяна се налага да доливам около 1 литър, което за 10К километра си мисля че е съвсем нормално. Така че може би ще си остана с 5В40.

А я кажи каква кола караш - пълната синтетика е за тдс-ите - бензиновите си движат с полусинтетика ;)
Аз карам вече 2 смени с пълна синтетика 318и и не съм долял и грам, винаги е на горната черта ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook