Перката пред радиатора

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Мнение от tin » 19 Юли 2007, 16:21

и на мен оня ден ми стигна до червеното за 15 сек ! преди това 30-40 мин я ръчках яко .
Отварям бушоните и бушон Но.41 беше дал фира. Някой беше сложил 15А бушон затова... а то там май трябва 30А , или греша ?

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

SPACEMAN!
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: Ловеч / Севлиево
Пол: Мъж
Кара: USS ENTERPRISE
Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ

Пер

Мнение от PROPELLER » 19 Юли 2007, 23:41

Аз нямам проблеми със стрелката за температурата, винаги си е на средата. Само,че си мисля в тия горещини при включен климатик ,от време на време, че трябва да чувам втората степен на вентилатора,а нея я няма никаква вече второ лято! (имам впредвид перката на климатика).Да го считам ли това за нормално! :help:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 696
Регистриран на: 26.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E87 120d
Мечтае да кара: x6

Мнение от Veson » 20 Юли 2007, 9:35

tin написа:и на мен оня ден ми стигна до червеното за 15 сек ! преди това 30-40 мин я ръчках яко .
Отварям бушоните и бушон Но.41 беше дал фира. Някой беше сложил 15А бушон затова... а то там май трябва 30А , или греша ?


Напоследък и аз имам проблем с перката на климата, не се върти изобщо. И при мен бушона е изгорял и го смених, но не съм палил колата, утре ще видя дали ще се оправи. Наистина бушона е №41 и трябва да е 30А !! На лепенката при мен пише така за бушона, но не разбирам немски : Zusatzlufter - 16,41
stay tuned
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Мнение от tin » 20 Юли 2007, 10:13

това значи май че и 16 и 41 бушон отговарят за перката
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: София, Севлиево
Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004

Мнение от Chichebiev » 21 Юли 2007, 12:05

А моята перка е заяла и не се върти на рака се върти трудно, има ли начин да се оправи или ще трябва друга? И какво трябва да ми ислиза като напрежение на буксата към перката за да проверя идва ли до там ток да не би да има и друг проблем. :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 696
Регистриран на: 26.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E87 120d
Мечтае да кара: x6

Мнение от Veson » 23 Юли 2007, 13:50

Смених бушончето. Сега пък перката се върти когато си поиска, но поне се включва ;) Понякога само като е на контакт колата и перката се върти като бясна. Общо взето не прави никаква връзка с включването на климатика ! Климатика си работи, колата не загрява, но ми мирише на сервиз :) Някой беше писал за някакъв сервиз на Хладилника ??? Може ли повече инфо, а аз се забивам в търсачката...
stay tuned
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Мнение от tin » 23 Юли 2007, 15:18

на мен тая перка работи май само в тези 2 случая :

- когато колата загре.
- когато включа климатика.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 18.09.2006

Мнение от jy » 24 Юли 2007, 19:53

привет и от мен!не знам защо бушон 41 ми гори постоянно от два дни насам.като го сменя(30а) перката си работи нормално и на двете степени,но след 10 минути бушона гори.някой да може да ме насочи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 24 Юли 2007, 20:01

jy написа:привет и от мен!не знам защо бушон 41 ми гори постоянно от два дни насам.като го сменя(30а) перката си работи нормално и на двете степени,но след 10 минути бушона гори.някой да може да ме насочи?

Най лесното ,коетото можеш да пробваш е дали се върти свободно на ръка.. :idea:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 24 Юли 2007, 20:03

L_G написа:Някой знае ли от каде може да се намери виско на по изгодна цена че вчера звънях в ауто+ и ми обявиха 170 лв за някво...........


И на мен ми обявиха 165лв. за виското :shock: в ауто+. После отидох в магазина на БМВ в Пловдив и си го взех за 65лв. :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 18.09.2006

Мнение от jy » 24 Юли 2007, 20:09

Le Transporteur написа:
jy написа:привет и от мен!не знам защо бушон 41 ми гори постоянно от два дни насам.като го сменя(30а) перката си работи нормално и на двете степени,но след 10 минути бушона гори.някой да може да ме насочи?

Най лесното ,коетото можеш да пробваш е дали се върти свободно на ръка.. :idea:


върти се свободно на ръка не затяга

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 31.03.2007

Мнение от BMW-M3-GAZE » 24 Юли 2007, 20:09

Понеже перката е голям ел.консуматор,дат4ика,който я вклю4ва понякога нагаря(повишава се съпротивлението между контакните елементи вътре в дат4ика).а от там се пивишава тока в цялата ел.верига и ти изгаря предпазителя.Провери си цялата ел.верига,възможно някъде да имаш и хлабави връкзи,по4исти добре вси4ки контакти и връзки,ако не се управи просто смени дат4ика с нов.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 24 Юли 2007, 20:12

melody1 написа:
L_G написа:Някой знае ли от каде може да се намери виско на по изгодна цена че вчера звънях в ауто+ и ми обявиха 170 лв за някво...........


И на мен ми обявиха 165лв. за виското :shock: в ауто+. После отидох в магазина на БМВ в Пловдив и си го взех за 65лв. :D


Ай сега за 100 лева ли си :mhihi: ,ауто минуса са над всички :evil: .....,още ми е прясно в главата-15лв за 15 щипки за корите,,...ама някой друг ги купи моите :mhihi:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 18.09.2006

Мнение от jy » 24 Юли 2007, 20:19

BMW-M3-GAZE написа:Понеже перката е голям ел.консуматор,дат4ика,който я вклю4ва понякога нагаря(повишава се съпротивлението между контакните елементи вътре в дат4ика).а от там се пивишава тока в цялата ел.верига и ти изгаря предпазителя.Провери си цялата ел.верига,възможно някъде да имаш и хлабави връкзи,по4исти добре вси4ки контакти и връзки,ако не се управи просто смени дат4ика с нов.


къде се намира този датчик мамка му

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook