Перката пред радиатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
и на мен оня ден ми стигна до червеното за 15 сек ! преди това 30-40 мин я ръчках яко .
Отварям бушоните и бушон Но.41 беше дал фира. Някой беше сложил 15А бушон затова... а то там май трябва 30А , или греша ?

Отварям бушоните и бушон Но.41 беше дал фира. Някой беше сложил 15А бушон затова... а то там май трябва 30А , или греша ?

- PROPELLER
- SPACEMAN!
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: Ловеч / Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: USS ENTERPRISE
- Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ
Пер
Аз нямам проблеми със стрелката за температурата, винаги си е на средата. Само,че си мисля в тия горещини при включен климатик ,от време на време, че трябва да чувам втората степен на вентилатора,а нея я няма никаква вече второ лято! (имам впредвид перката на климатика).Да го считам ли това за нормално! 

- Veson
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
tin написа:и на мен оня ден ми стигна до червеното за 15 сек ! преди това 30-40 мин я ръчках яко .
Отварям бушоните и бушон Но.41 беше дал фира. Някой беше сложил 15А бушон затова... а то там май трябва 30А , или греша ?
Напоследък и аз имам проблем с перката на климата, не се върти изобщо. И при мен бушона е изгорял и го смених, но не съм палил колата, утре ще видя дали ще се оправи. Наистина бушона е №41 и трябва да е 30А !! На лепенката при мен пише така за бушона, но не разбирам немски : Zusatzlufter - 16,41
stay tuned


- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
- Chichebiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: София, Севлиево
- Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004
А моята перка е заяла и не се върти на рака се върти трудно, има ли начин да се оправи или ще трябва друга? И какво трябва да ми ислиза като напрежение на буксата към перката за да проверя идва ли до там ток да не би да има и друг проблем. 

- Veson
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
Смених бушончето. Сега пък перката се върти когато си поиска, но поне се включва
Понякога само като е на контакт колата и перката се върти като бясна. Общо взето не прави никаква връзка с включването на климатика ! Климатика си работи, колата не загрява, но ми мирише на сервиз
Някой беше писал за някакъв сервиз на Хладилника ??? Може ли повече инфо, а аз се забивам в търсачката...


stay tuned


- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
на мен тая перка работи май само в тези 2 случая :
- когато колата загре.
- когато включа климатика.
- когато колата загре.
- когато включа климатика.

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
jy написа:привет и от мен!не знам защо бушон 41 ми гори постоянно от два дни насам.като го сменя(30а) перката си работи нормално и на двете степени,но след 10 минути бушона гори.някой да може да ме насочи?
Най лесното ,коетото можеш да пробваш е дали се върти свободно на ръка..

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Le Transporteur написа:jy написа:привет и от мен!не знам защо бушон 41 ми гори постоянно от два дни насам.като го сменя(30а) перката си работи нормално и на двете степени,но след 10 минути бушона гори.някой да може да ме насочи?
Най лесното ,коетото можеш да пробваш е дали се върти свободно на ръка..
върти се свободно на ръка не затяга
- BMW-M3-GAZE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 31.03.2007
Понеже перката е голям ел.консуматор,дат4ика,който я вклю4ва понякога нагаря(повишава се съпротивлението между контакните елементи вътре в дат4ика).а от там се пивишава тока в цялата ел.верига и ти изгаря предпазителя.Провери си цялата ел.верига,възможно някъде да имаш и хлабави връкзи,по4исти добре вси4ки контакти и връзки,ако не се управи просто смени дат4ика с нов.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
melody1 написа:L_G написа:Някой знае ли от каде може да се намери виско на по изгодна цена че вчера звънях в ауто+ и ми обявиха 170 лв за някво...........
И на мен ми обявиха 165лв. за вискотов ауто+. После отидох в магазина на БМВ в Пловдив и си го взех за 65лв.
Ай сега за 100 лева ли си



"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
BMW-M3-GAZE написа:Понеже перката е голям ел.консуматор,дат4ика,който я вклю4ва понякога нагаря(повишава се съпротивлението между контакните елементи вътре в дат4ика).а от там се пивишава тока в цялата ел.верига и ти изгаря предпазителя.Провери си цялата ел.верига,възможно някъде да имаш и хлабави връкзи,по4исти добре вси4ки контакти и връзки,ако не се управи просто смени дат4ика с нов.
къде се намира този датчик мамка му
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани