виско
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Ми нищо нестава нито се чупи помпата нито има проблем, само щи гори повече колата и във високите обороти на 4-5-та скорост ще има голямо усилие мотора защото има съпротивление. Виждал съм навит дамски чоропогащник така, че при голямо усилие да приплъзва да не се хвръкне перката.
........А и мотора ти става автоматично V8 като го форсираш

........А и мотора ти става автоматично V8 като го форсираш

- robert1975
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 468
- Регистриран на: 9.05.2007
доста може да се поспори-прецаква се -е не се чупи веднаха но много се скъсява живота и-от опит собствен-на клиентите и сервизите с които работим-ако се застопори перката при палене и гасене много рязко спира и помпата което води до разбиването и.....а за чорапогащника-е това е върха-от фирмата BMW ще се гръмнат от мъка за начина по които се отнасят с творенията им! 

17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани