виско

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 10 Юли 2007, 16:47

Ми нищо нестава нито се чупи помпата нито има проблем, само щи гори повече колата и във високите обороти на 4-5-та скорост ще има голямо усилие мотора защото има съпротивление. Виждал съм навит дамски чоропогащник така, че при голямо усилие да приплъзва да не се хвръкне перката. :mhihi:

........А и мотора ти става автоматично V8 като го форсираш 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 10 Юли 2007, 17:04

доста може да се поспори-прецаква се -е не се чупи веднаха но много се скъсява живота и-от опит собствен-на клиентите и сервизите с които работим-ако се застопори перката при палене и гасене много рязко спира и помпата което води до разбиването и.....а за чорапогащника-е това е върха-от фирмата BMW ще се гръмнат от мъка за начина по които се отнасят с творенията им! :mhihi:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook