Проблем с охлаждането - помогнете!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- arkadas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-90
Проблем с охлаждането - помогнете!!!
Привет колеги. С нетърпение се прибрах от работа, за да споделя проблема, за решаването на който съм сигурен, че единствено вие можете да ме насочите в правилна посока, така като сте го правили винаги досега. Днес двигателя започна да загрява повече от нормалното т.е стрелката на температурата достига първата чертичка вдясно от средата. Антифриз има до мярката, макар че като загрее и се опитам да отвия капачката на радиатора течността се покачва до върха и така не смея нацяло да я отвия. Прави ми впечатление, че перката, която е свързана към колянови вал се върти само с неговите обороти, а аз мисля, че трябва да е по-силно при загряване над опр. темп. Другото, което също ме смущава е че другата перка (тази зад бъбреците), която мислех, че е за климата, се върти с две скорости и то без да е включен климата. Моля помогнете с мнения и препоръки за отстраняване на проблема.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Проблем с охлаждането - помогнете!!!
arkadas написа:Привет колеги. С нетърпение се прибрах от работа, за да споделя проблема, за решаването на който съм сигурен, че единствено вие можете да ме насочите в правилна посока, така като сте го правили винаги досега. Днес двигателя започна да загрява повече от нормалното т.е стрелката на температурата достига първата чертичка вдясно от средата. Антифриз има до мярката, макар че като загрее и се опитам да отвия капачката на радиатора течността се покачва до върха и така не смея нацяло да я отвия. Прави ми впечатление, че перката, която е свързана към колянови вал се върти само с неговите обороти, а аз мисля, че трябва да е по-силно при загряване над опр. темп. Другото, което също ме смущава е че другата перка (тази зад бъбреците), която мислех, че е за климата, се върти с две скорости и то без да е включен климата. Моля помогнете с мнения и препоръки за отстраняване на проблема.
Виското няма как да се върти с обороти по-големи от на коляновия вал(тръгва с по-малки), според мен виското може да е проблема ,щом ел. перката се е била включила,а колата е прегряла.Другия вариант е водна помпа,ненапълно отварящ термостат.Водната помпа е с пластмасово витло(ако не е сменяна).
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Първо правило е никога да не отваряш капачката на водата когато е загряла още повече след като е минала средата стрелката
Системата си работи под налягане при което водата до около 110-115 градуса си стои в течно състояние в момента в който отвориш капачката тя започва да завира при което вече си се нагълрал с въздух в системата и се налага да я обезвъздушиш
но както е писал Транспортера по горе вариантите на са много
Ако си сигурен че виското ти работи остава водна помпа или въздух в системата
а перката на климата се включва сама когато другата перка с виското не зацепи или не успее да охлади водата независимо дали си пуснал климата или не
Системата си работи под налягане при което водата до около 110-115 градуса си стои в течно състояние в момента в който отвориш капачката тя започва да завира при което вече си се нагълрал с въздух в системата и се налага да я обезвъздушиш
но както е писал Транспортера по горе вариантите на са много
Ако си сигурен че виското ти работи остава водна помпа или въздух в системата
а перката на климата се включва сама когато другата перка с виското не зацепи или не успее да охлади водата независимо дали си пуснал климата или не
- arkadas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-90
Колеги, някой от вас чувал ли е виското ги рециклират, като ги пълнят отново със силикон? И другият ми въпрос е дали наистина виско то Форд Транзит става за Е-36?
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Виското става.Ако се съмняваш свали твоето и ги сравни.
Обаче според мен не е от виското.Вероятно е помпата,може и термостата,ако не отваря.
Дай повече инфо кога загрява-при задръстване,при движение с висока скорост,при нормално каране?
Обаче според мен не е от виското.Вероятно е помпата,може и термостата,ако не отваря.
Дай повече инфо кога загрява-при задръстване,при движение с висока скорост,при нормално каране?
- arkadas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-90
Загрява при градско каране и мисля, че не от термостата, тъй като долния маркуч е горещ. Смятам че е виското защото, като мине стрелката средата и перката не започва да се върти с големи обороти.
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
провери си датчика на двигателя.Аз го имим същия проблем вече 3 години и нищо не мога да направя.Сменял съм какво ли не и не ще и не ще.(виско,термостат,2-та датчика ,и дори таблото)Последно ми казаха да пусна кабел директно от датчика към таблото.При мен е по лошо влиза в червеното и светва,но нищо-карам си.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
hristo4 написа:провери си датчика на двигателя.Аз го имим същия проблем вече 3 години и нищо не мога да направя.Сменял съм какво ли не и не ще и не ще.(виско,термостат,2-та датчика ,и дори таблото)Последно ми казаха да пусна кабел директно от датчика към таблото.При мен е по лошо влиза в червеното и светва,но нищо-карам си.
Колега ако все още така я караш,опитай един тест,в работен режим пусни парното на макс и виж стрелката за температурата променя ли стойностите си...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
малко разсъждения = ако водната ти помпа не циркулира, съответно и в радиатора няма да постъпва топла вода и от там нема ти зацепва виското 


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Stanchev написа:малко разсъждения = ако водната ти помпа не циркулира, съответно и в радиатора няма да постъпва топла вода и от там нема ти зацепва виското


"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
да променя се връща се в средата.А колкото до водната помпа съм я сменял и нея(не с пласмасови витла а с чугунови) ако има значение.Карал съм я в БМВ сервиз -беше цялата на системи но нищо.Когато стрелката е в средата в двигателя е 60гр.а преди червеното е вече 90.(проверено.)Le Transporteur написа:hristo4 написа:провери си датчика на двигателя.Аз го имим същия проблем вече 3 години и нищо не мога да направя.Сменял съм какво ли не и не ще и не ще.(виско,термостат,2-та датчика ,и дори таблото)Последно ми казаха да пусна кабел директно от датчика към таблото.При мен е по лошо влиза в червеното и светва,но нищо-карам си.
Колега ако все още така я караш,опитай един тест,в работен режим пусни парното на макс и виж стрелката за температурата променя ли стойностите си...
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
hristo4 написа:да променя се връща се в средата.А колкото до водната помпа съм я сменял и нея(не с пласмасови витла а с чугунови) ако има значение.Карал съм я в БМВ сервиз -беше цялата на системи но нищо.Когато стрелката е в средата в двигателя е 60гр.а преди червеното е вече 90.(проверено.)Le Transporteur написа:hristo4 написа:провери си датчика на двигателя.Аз го имим същия проблем вече 3 години и нищо не мога да направя.Сменял съм какво ли не и не ще и не ще.(виско,термостат,2-та датчика ,и дори таблото)Последно ми казаха да пусна кабел директно от датчика към таблото.При мен е по лошо влиза в червеното и светва,но нищо-карам си.
Колега ако все още така я караш,опитай един тест,в работен режим пусни парното на макс и виж стрелката за температурата променя ли стойностите си...
ми значи имаш проблем със самия температурен датчик или уреда

- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
Сменяни са и двата(син и черен) и таблото дори.Последно ми говореха нещо за маса или кабелите нещо си там.Защото единия датчик отива към компа а другия директно към таблото.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани