прегрява на място - оправя се при форсиране
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
прегрява на място - оправя се при форсиране
Здравейте,
проблема е следния:
когато постои колата на едно място - 30-40 секунди, започва да загрява (минава 90) и така ако се изчака стига до последната линийка до червеното, но не стига до червено... перката върти... В същия този момент задържам педала на газта до 2000 оборота и чакам така 20 секунди, та тогава почва да се нормализира температурата и пада до 91...
проблема е следния:
когато постои колата на едно място - 30-40 секунди, започва да загрява (минава 90) и така ако се изчака стига до последната линийка до червеното, но не стига до червено... перката върти... В същия този момент задържам педала на газта до 2000 оборота и чакам така 20 секунди, та тогава почва да се нормализира температурата и пада до 91...
- van_ko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: PLAZZA DANCE CENTER-Варна
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ако не ти качва до средата температурата като караш на дълго и ти загрява на място - блокирал на отворено термостат.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
а ако имаш клима - не е от виско, може също да е от неработеща ел перка.
виското е последната халка от веригата (ел системата), при което ако ти е перфектна охладителната система на практика виското почти нема да ти сработва
виското е последната халка от веригата (ел системата), при което ако ти е перфектна охладителната система на практика виското почти нема да ти сработва

Колата има клима.. когато карам на дълго си стига средата, няма проблем... проблема е като се застоя на място... а като кача обороти, дори на място температурата пада... Понеже имах счипени витла на старата перка смених я с нова (втора ръка), та тя си загряваше и при старата последните дни.. изведнъж стана тоя номер.. като извадиха старата, казаха, че ми е изтекъл силикона... но на тая новата не виждам следа от такова изтичане...
- arkadas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-90
Колега ако проблемът е във виското, когато стрелката мине средата, перката няма да се върти с оборотите на коляновия вал, а по-слабо (толкова, че и с ръка можеш да я спреш).
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Водна помпа ще да е..
Като вдигнеш обороти,увеличава циркулацията ,превъртяла ос или витла счупени..Сменял ли си я,отваряна ли е?
Ако е постоянно отворен термостат,при студен двигател,веднага след запалване ще затопля долният маркуч към радиатора,можеш да тестваш.При нормално работещ термостат ,ще трябва да мине време преди да отвори.

Ако е постоянно отворен термостат,при студен двигател,веднага след запалване ще затопля долният маркуч към радиатора,можеш да тестваш.При нормално работещ термостат ,ще трябва да мине време преди да отвори.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Leonardo16 написа:Колеги, какво става ако има липса на антифриз ?
Въздух в системата,влошена циркулация на течността ,оттам лошо охлаждане ...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Leonardo16 написа:В смисъл дали това може да е проблема на колегата..?
Не ми се мисли да е от такава простотия..

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани