Инженерен проблем с дифа....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
Инженерен проблем с дифа....
Леле колеги,ако и вие не можете да ми помогнете просто не знам какво ще правя! Налага ми се да сменявам аз семеринги на дифа на моята кола, която не е шпер! ОБАЧЕ,
,маъстора ми казва - "Немаш ядове братчед,тия двата от към полуоските ти ги правя веднага,но другия,третия,от към карето на кардана не се наемам да ти го сменя,за6тото не знам после неква гайка там с колко килограма налягане трябва да се затегне,и ми вика намери ми литература за този проблеми шети го сменя, но знай че ако не се натегне достатъчно ще счупи зъб,ако го претегнеш ще извият лагерите, и аз седя и...
Та колеги миля ви се даите да намериме някаква литература за това приключение,пък мойе и на друг да потрябва
колата е '92,Е36,М50 без шпер


Та колеги миля ви се даите да намериме някаква литература за това приключение,пък мойе и на друг да потрябва

- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Защо веднага си помислихте ,че бяга от отговорност,може и да е прав човека,динанометричен ключ може и да има,но ако не знае усилието
.Свикнали сте на майстори ланкаджии,"ооо готово бе ,ей ся го опрайхме",прас-прас с ключа и готово
Виждал съм даже "майстори" самите те са динамометрични ключове,затягат глава и отчитат усилието чрез тялото си,е_ах аз тоя натрупан опит
Колега става дума за гайка номер 4 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=10 ,възможно е да има някакъв определен натяг...



Колега става дума за гайка номер 4 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=10 ,възможно е да има някакъв определен натяг...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
тва на бмв-то дифа е чудо на техниката...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Вие го оплюхте, но майстора си е прав. Входящия вал на главното предаване лагерува на два конусни лагера и е необходимо да се монтират с определена стегнатост. Това се постига, чрез една дистанционна втулка между тях която при затягането се деформира. Обаче ако не се заменят лагерите може да се използва старата втулка. Трябва само да се бележи положението на гайката спрямо вала, и да се затяга при сглобяването, до постигнане на предписаният момент или докато белезите съвпаднат пак (близо до предписания момент но по-малък). Предписания момент го дават съответно: 175Nm за модела с по 4 болта на страничните капаци или 185Nm за модела с по 6 болта.

- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
БРАВО
Ма естествено че е прав човека,то е най-лесно да каже - немаш ядове!Просто колата ми е в отлично състояние и искам така да си остане! Затова се допитвам до всички пичове тука
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
martoto написа:Вие го оплюхте, но майстора си е прав. Входящия вал на главното предаване лагерува на два конусни лагера и е необходимо да се монтират с определена стегнатост. Това се постига, чрез една дистанционна втулка между тях която при затягането се деформира. Обаче ако не се заменят лагерите може да се използва старата втулка. Трябва само да се бележи положението на гайката спрямо вала, и да се затяга при сглобяването, до постигнане на предписаният момент или докато белезите съвпаднат пак (близо до предписания момент но по-малък). Предписания момент го дават съответно: 175Nm за модела с по 4 болта на страничните капаци или 185Nm за модела с по 6 болта.
колега,сори,но сигурен лиси за тези данни,защото ако е така смятам даги дам на въпросния маистор и да го правим,щото тече доста. и ако можеш да ми кажеш източника на тази информация ще ти бъда много благодарен
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Ми източника е горе в литературата за ремонт и поддръжка.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=19053
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=19053
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
повечето коментирали надали са сменяли тази семеринга ,що приказвате общи приказки ... семерингата е отвън на дифа ,не се отваря ,дори не се смъква дифа и не се пипат разтояния между пиньон и корона ... подмяната на семерингата е елементарна ,има само една особеност - оригиналната е с мерален пръстен отвън който е залепен за дифа .. това не може да се възтанови в тоя вид ,слага се изцяло гумена( аз сложих от 1.50 лв и така си продадох колата след 40 000 км без да протече )
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Семеринга на пиниона може да се свали само след като се развие централната гайка и се извади кухия вал. А с натягането на тази гайка се регулира стегнатостта в лагерите, както съм го написал по-горе. Естествено, че главното предаване не е нужно да се разглоби, но натягането на тази гайка е от голямо значение за правилната работа на лагерите. После защо на половината БМВ-та им вият "диференциалите". Ама добре, че салона е доста изолиран та не се чува много...

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
на моя му сменях всички лагери с нови щото виеше ,после майстора си го сглоби без никаква литература, нито виеше нито течеше .. твоя майстор може би си е пообъркал професията
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Alexi написа:на моя му сменях всички лагери с нови щото виеше ,после майстора си го сглоби без никаква литература, нито виеше нито течеше .. твоя майстор може би си е пообъркал професията
А дали е ползвал динамометричен ключ и нова дистанционна втулка? Момента на затягане може и да го е знаел на изуст. Ако не е - наистина е по-добре да си продаваш колите след 30-40к км.
"Майстор", който държи да спазва предписаните указания за ремонт и подръжка може да буди само уважение. Само не мога да разбера как изобщо "специалистите", на които не им е необходима техническа литература, успяват да си създадат добро име - вероятно защото по-голямата част от клиентите им нищо не разбират.

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
martoto написа:Alexi написа:на моя му сменях всички лагери с нови щото виеше ,после майстора си го сглоби без никаква литература, нито виеше нито течеше .. твоя майстор може би си е пообъркал професията
А дали е ползвал динамометричен ключ и нова дистанционна втулка? Момента на затягане може и да го е знаел на изуст. Ако не е - наистина е по-добре да си продаваш колите след 30-40к км.
"Майстор", който държи да спазва предписаните указания за ремонт и подръжка може да буди само уважение. Само не мога да разбера как изобщо "специалистите", на които не им е необходима техническа литература, успяват да си създадат добро име - вероятно защото по-голямата част от клиентите им нищо не разбират.
Alexi ,за това говорим

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани