Масло по свещите...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Масло по свещите...
Днес реших да сменя свещите в опитите си да се преборя с досадното прекъсване между 1000 и 2000 оборота. Освен, че свещите са в плачевно състояние (предплагам са онези сложени още в завода) тази на втори цилиндър изглежда ето така:
А леглото и ето така:
Тази кафява гадост предполагам е масло, само, че е като жиле яко лепкава и като я пипна не остава по пръстите. Като, че ли проблема е в гарнитурата на капака на клапаните и е пропускало оттам, тъй като видях, че се е стичало. Въпроса ми е само от гарнитурата ли може да е проблема или и от някъде другаде?
Масло по самия електрод на свеща нямаше и грам, само на мястото където се вижда! Т.е. на първите 3-4 витки от резбата на свеща.

А леглото и ето така:

Тази кафява гадост предполагам е масло, само, че е като жиле яко лепкава и като я пипна не остава по пръстите. Като, че ли проблема е в гарнитурата на капака на клапаните и е пропускало оттам, тъй като видях, че се е стичало. Въпроса ми е само от гарнитурата ли може да е проблема или и от някъде другаде?
Масло по самия електрод на свеща нямаше и грам, само на мястото където се вижда! Т.е. на първите 3-4 витки от резбата на свеща.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Не се вижда много добре на снимката, но доколкото виждам отпред при електрода няма масло така, че не се притеснявай 

- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Смъкнах и останалите свещи при тях нямаше никакво омасляване, дори и точица масло. Само тази на втори цилиндър. По стената на леглото на свеща ясно личеше следата от масло, но като я избърсах с пръст нямаше никакво масло или мазнотия. Което ме кара да си мисля, че проблема е изчезнал от самосебе си (в което се съмнявам) или някой е сменил гарнитурата без да си направи трудът да почисти попадналото по свеща масло. След няколко дни пак ще направя проверка да видя какво ще е положението.
Благодаря за мненията.
Благодаря за мненията.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
гарнитурата на капака+ тези за леглата на свещите - те са две части за по 3 свещи
не е никакъв проблем и така да се кара, но ще замине много бързо лулата на въпросния цилиндър от там и бобината.

не е никакъв проблем и така да се кара, но ще замине много бързо лулата на въпросния цилиндър от там и бобината.

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Joro_Paveto написа:Смъкнах и останалите свещи при тях нямаше никакво омасляване, дори и точица масло. Само тази на втори цилиндър. По стената на леглото на свеща ясно личеше следата от масло, но като я избърсах с пръст нямаше никакво масло или мазнотия. Което ме кара да си мисля, че проблема е изчезнал от самосебе си (в което се съмнявам) или някой е сменил гарнитурата без да си направи трудът да почисти попадналото по свеща масло. След няколко дни пак ще направя проверка да видя какво ще е положението.
Благодаря за мненията.
Жоре или пък "някой" е затегнал хлабава свещ...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Stanchev написа:гарнитурата на капака+ тези за леглата на свещите - те са две части за по 3 свещи![]()
не е никакъв проблем и така да се кара, но ще замине много бързо лулата на въпросния цилиндър от там и бобината.
Mежду другото очаквах лулите да са в плачевно състояние, а те всъщност са като чисто нови...дори нямаше леко нагоряло ръбче по долната им част, включително и тая на проблемната свещ. Гледам ги шесте и не мога да повярвам, че са в перфектно състояние.
ПС: Проблема с ужасното прекъсване между 1000 и 2000 оборота се оправи след смяната на свещите, а не можете да си представите в какво състояние бяха старите...мога да се хвана на бас, че на тая кола това и е първата смяна на свещи в живота...

Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани