Масло по свещите...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Масло по свещите...

Мнение от Joro_Paveto » 25 Юни 2007, 13:47

Днес реших да сменя свещите в опитите си да се преборя с досадното прекъсване между 1000 и 2000 оборота. Освен, че свещите са в плачевно състояние (предплагам са онези сложени още в завода) тази на втори цилиндър изглежда ето така:
Изображение
А леглото и ето така:
Изображение
Тази кафява гадост предполагам е масло, само, че е като жиле яко лепкава и като я пипна не остава по пръстите. Като, че ли проблема е в гарнитурата на капака на клапаните и е пропускало оттам, тъй като видях, че се е стичало. Въпроса ми е само от гарнитурата ли може да е проблема или и от някъде другаде?
Масло по самия електрод на свеща нямаше и грам, само на мястото където се вижда! Т.е. на първите 3-4 витки от резбата на свеща.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 25 Юни 2007, 14:29

Не се вижда много добре на снимката, но доколкото виждам отпред при електрода няма масло така, че не се притеснявай ;)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 25 Юни 2007, 14:31

:uups: опс извинявам се не съм прочел до края темата :uups:
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 25 Юни 2007, 15:19

Освен гарнитурата има и едни гумени пръстени, които са точно за това, да не стига масло до свещите, поне на ИС-а е така. Виж може да са ти дали фира!
_!_

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 25 Юни 2007, 16:46

Смъкнах и останалите свещи при тях нямаше никакво омасляване, дори и точица масло. Само тази на втори цилиндър. По стената на леглото на свеща ясно личеше следата от масло, но като я избърсах с пръст нямаше никакво масло или мазнотия. Което ме кара да си мисля, че проблема е изчезнал от самосебе си (в което се съмнявам) или някой е сменил гарнитурата без да си направи трудът да почисти попадналото по свеща масло. След няколко дни пак ще направя проверка да видя какво ще е положението.
Благодаря за мненията.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 25 Юни 2007, 17:24

гарнитурата на капака+ тези за леглата на свещите - те са две части за по 3 свещи ;)
не е никакъв проблем и така да се кара, но ще замине много бързо лулата на въпросния цилиндър от там и бобината.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 25 Юни 2007, 17:44

Joro_Paveto написа:Смъкнах и останалите свещи при тях нямаше никакво омасляване, дори и точица масло. Само тази на втори цилиндър. По стената на леглото на свеща ясно личеше следата от масло, но като я избърсах с пръст нямаше никакво масло или мазнотия. Което ме кара да си мисля, че проблема е изчезнал от самосебе си (в което се съмнявам) или някой е сменил гарнитурата без да си направи трудът да почисти попадналото по свеща масло. След няколко дни пак ще направя проверка да видя какво ще е положението.
Благодаря за мненията.


Жоре или пък "някой" е затегнал хлабава свещ...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 26 Юни 2007, 0:39

Stanchev написа:гарнитурата на капака+ тези за леглата на свещите - те са две части за по 3 свещи ;)
не е никакъв проблем и така да се кара, но ще замине много бързо лулата на въпросния цилиндър от там и бобината.

Mежду другото очаквах лулите да са в плачевно състояние, а те всъщност са като чисто нови...дори нямаше леко нагоряло ръбче по долната им част, включително и тая на проблемната свещ. Гледам ги шесте и не мога да повярвам, че са в перфектно състояние.
ПС: Проблема с ужасното прекъсване между 1000 и 2000 оборота се оправи след смяната на свещите, а не можете да си представите в какво състояние бяха старите...мога да се хвана на бас, че на тая кола това и е първата смяна на свещи в живота... :(
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook