Как се познава повредено виско
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Как се познава повредено виско
Колеги за сега колата няма проблеми но някои майстори ми казват да сменя виското а други да не го пипам и не знам дали да го сменям наистина.
Колата не загрява и при 40 градуса колкото и време да работи.
Само че един майстор забеляза че електрическата перка на климатика ми работи почти постоянно и каза, че не е нормално.
Пробвахме виското като при загрял двигател след като почне да върти електрическата перка се опитахме да спрем виското.
Много лесно спира.Просто допираме една отверка до периферията на перката и с лек натиск тя спира. Може без проблем да се държи спряла докато мотора работи с включена електрическа перка. Дори ако я завърти човек на обратно прави 4-5 оборота в обратна посока и тогава постепено почва да се развърта в нормална посока. Дори и като държа перката спряла температурата си седи в средата и не загрява колата може би защото другата пекара работи почти постоянно.
Е въпрроса е да сменям ли виското или не, защото от 5 майстора 2 казват, че е развалена други трима казват, че щом не загрява е нормална?И сега съм шах и мат
кое е истината. Точно за тази перка не знам как трябва да се държи реално и не мога сам да предценя.
Колата не загрява и при 40 градуса колкото и време да работи.
Само че един майстор забеляза че електрическата перка на климатика ми работи почти постоянно и каза, че не е нормално.
Пробвахме виското като при загрял двигател след като почне да върти електрическата перка се опитахме да спрем виското.
Много лесно спира.Просто допираме една отверка до периферията на перката и с лек натиск тя спира. Може без проблем да се държи спряла докато мотора работи с включена електрическа перка. Дори ако я завърти човек на обратно прави 4-5 оборота в обратна посока и тогава постепено почва да се развърта в нормална посока. Дори и като държа перката спряла температурата си седи в средата и не загрява колата може би защото другата пекара работи почти постоянно.
Е въпрроса е да сменям ли виското или не, защото от 5 майстора 2 казват, че е развалена други трима казват, че щом не загрява е нормална?И сега съм шах и мат

- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
ако беше за смяна, щеше да ти загрява колата (така мисля..)
а перката на климата работи, понеже колата е била намясто и не е имало обдухване, ако караш по магистралата например, насрещния вятър ще обдухва достатъчно радиатора на климата и няма да има нужда да се включва перката
и тая проба се прави с вестник, не с отвертка, щото може да счупиш перката така и тогава ще е за смяна
а перката на климата работи, понеже колата е била намясто и не е имало обдухване, ако караш по магистралата например, насрещния вятър ще обдухва достатъчно радиатора на климата и няма да има нужда да се включва перката

и тая проба се прави с вестник, не с отвертка, щото може да счупиш перката така и тогава ще е за смяна

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
За чупенето няма страшно, но нещо ми се струва ненормално да може да завъртиш перката с единия пръст на обратно при положение, че колата е загряла до положение при което включва електрическата перка.
А по въпроса, че ще загрява ако не работи виското не е вярно защото написах, че дори и като държа виското спряно колата не мърда температурата. И 10 минути да я държиш спряна температурата си седи в средата а другата перка работи.
А по въпроса, че ще загрява ако не работи виското не е вярно защото написах, че дори и като държа виското спряно колата не мърда температурата. И 10 минути да я държиш спряна температурата си седи в средата а другата перка работи.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ми изключи климатика и тогава направи теста
Като не е включен климатика ел перката няма да работи и като се загрее достатъчно силикона в перката ще уплътни и ще сработи
Иди да катериш някъде не на място отвори си джама и слушай тя кат сработи звука от пред става като на 12 цилиндрово прасе няма как да го сбъркаш

Като не е включен климатика ел перката няма да работи и като се загрее достатъчно силикона в перката ще уплътни и ще сработи

Иди да катериш някъде не на място отвори си джама и слушай тя кат сработи звука от пред става като на 12 цилиндрово прасе няма как да го сбъркаш


vld написа:Ми изключи климатика и тогава направи теста![]()
Като не е включен климатика ел перката няма да работи и като се загрее достатъчно силикона в перката ще уплътни и ще сработи![]()
Иди да катериш някъде не на място отвори си джама и слушай тя кат сработи звука от пред става като на 12 цилиндрово прасе няма как да го сбъркаш
Дори и при изключен климатик ако не се справя виското се вкл. електрическата перка

то само с изключен климатик го пробваш и го оставяш но следи много строго температурата...не бива да откликне от 12 часа...тръгне ли леко надясно да върви гасни колата и тръгни да купуваш виско...аз не можах на времето да стоя и да чакам с разни вестници да видя дали ми работи виското и заедно с радиатора смених и помпата ,термостата и виско и това беше
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
перката си се върти постоянно но не на много бурзи обороти а когато температурата достигне нужната започва да върти много бързо и когато даде6 газ имаш чуството че имаш турбо така че сам прецени дали ти е за смяна виското
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Само да вметна, че един пич от форума си хакна на 316-ската виско от Форд Транзит някакъв, чисто ново от магазина, и работи като часовник. Аз сложих на 320-ската, каквото й дават на Закс, но уж било за по-жегав климат и сега малко ме дразни, че доста често фучи. Моята смяна я направих профилактично, а не защото загряваше, и не ми се е включвал ел. вентилатора без климатик. Така че не е лошо да земеш да го оправиш висконито.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
мойто го смених,защото имаше луфт,ако антифриза/водата са ти на нивото ,което трябва,много рядко може да чуеш свиренето от перката,поне аз за година и няколко месеца само 1 път го чух в една голяма жега и яко каране....Andronoff , що се отнася до загряване...м50 има перфектно охлаждане(мое мнение) защото миналото лято 1 приятел кара 3 месеца БЕЗ ПЕРКА и му мръдна стрелката 3-4 пъти само и то минимално в дясно,но само като е на място колата,в движение ли е не е прегрявала...за тдс нз как са нещата...
поздрави!
поздрави!
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
juro написа:VLD има датчик на главата на 101 градуса задейства ел. перката дори и при изключен климатик. Тестовете ги правя при изключен все пак и тази перка работи почти нонстоп.
А що не го изключиш тоя датчик

Е така да пробваш па после си го закачи.
То в такъв случай за какво ти е виско,може би за резервен вариант


- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани