НУЖДА ОТ МАЛКО ПОМОЩ М40 1,8
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
НУЖДА ОТ МАЛКО ПОМОЩ М40 1,8
Здравейте! Смених разпределителния вал и ангренажния ремък, ама не намерих къде са беелзите на колелото на вала и маховика. Как да го зацепя да не стане някоя фатална грешка. Мерси.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ето ти повече инфо
http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/database.cgi?file=articles&report=view&ID=00154&Section=08


- plamenM
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 6.01.2005
- Местоположение: София
- Кара: каквото му падне
За да имаш гаранция-франция трябва да свалиш капака на клапаните. Върху разпределителния вал е белега, май имаше и някакъв белег под делкото някаде, обаче не рискувай с него. А на коляновия вал е на шайбата - има резка, а на двигателя има стрелка и на маховика има, обаче тоя е по лесен.
Разпределителния вал завършва с четристен. Една от стените е белязана с две дупчици, тая стена трябва да е нагоре , перпендикулярни на равнината на главата , т.е. като сложиш линия върху стената с дупките тя трябва да е успоредна с главата.
Има специална джаджавка за тая работа, ама става и как ти описах .
Разпределителния вал завършва с четристен. Една от стените е белязана с две дупчици, тая стена трябва да е нагоре , перпендикулярни на равнината на главата , т.е. като сложиш линия върху стената с дупките тя трябва да е успоредна с главата.
Има специална джаджавка за тая работа, ама става и как ти описах .
plamenM написа:За да имаш гаранция-франция трябва да свалиш капака на клапаните. Върху разпределителния вал е белега, май имаше и някакъв белег под делкото някаде, обаче не рискувай с него. А на коляновия вал е на шайбата - има резка, а на двигателя има стрелка и на маховика има, обаче тоя е по лесен.
Разпределителния вал завършва с четристен. Една от стените е белязана с две дупчици, тая стена трябва да е нагоре , перпендикулярни на равнината на главата , т.е. като сложиш линия върху стената с дупките тя трябва да е успоредна с главата.
Има специална джаджавка за тая работа, ама става и как ти описах .
Ако си зле с Геометрията недей .....






- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
тцтцтцтц отвива6 све6та на първи цилиндър пуска6 вутре един електрод или кле4ка квото има6 и върти6 внимателно коляновия вал (на ръка с някои клиу4) слага6 буталото на горна мъртва слд това отвива6 дистрибуторната капа4ка и върти6 пак внимателно распределителния вал и докарва6 делкото на 1-ви цилиндър (на работа) зака4а6 си4ко превърта6 един път с клу4а (за да види6 дали няма да затегне някаде не6то) и ако не затяга пали6 и тръгва6 

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани