НУЖДА ОТ МАЛКО ПОМОЩ М40 1,8

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 11.05.2007

НУЖДА ОТ МАЛКО ПОМОЩ М40 1,8

Мнение от bobo_ld » 21 Юни 2007, 21:23

Здравейте! Смених разпределителния вал и ангренажния ремък, ама не намерих къде са беелзите на колелото на вала и маховика. Как да го зацепя да не стане някоя фатална грешка. Мерси.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 21 Юни 2007, 21:29

разпределителния вал се центрова с инструмент, имат го по големите сервизи....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от bobo_ld » 21 Юни 2007, 21:43

за какво става въпрос

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 21 Юни 2007, 21:50

За една позиционираща скоба.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 21 Юни 2007, 21:56

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: София
Кара: каквото му падне

Мнение от plamenM » 22 Юни 2007, 23:30

За да имаш гаранция-франция трябва да свалиш капака на клапаните. Върху разпределителния вал е белега, май имаше и някакъв белег под делкото някаде, обаче не рискувай с него. А на коляновия вал е на шайбата - има резка, а на двигателя има стрелка и на маховика има, обаче тоя е по лесен.

Разпределителния вал завършва с четристен. Една от стените е белязана с две дупчици, тая стена трябва да е нагоре , перпендикулярни на равнината на главата , т.е. като сложиш линия върху стената с дупките тя трябва да е успоредна с главата.
Има специална джаджавка за тая работа, ама става и как ти описах .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 20.04.2007

Мнение от redkit » 23 Юни 2007, 0:42

plamenM написа:За да имаш гаранция-франция трябва да свалиш капака на клапаните. Върху разпределителния вал е белега, май имаше и някакъв белег под делкото някаде, обаче не рискувай с него. А на коляновия вал е на шайбата - има резка, а на двигателя има стрелка и на маховика има, обаче тоя е по лесен.

Разпределителния вал завършва с четристен. Една от стените е белязана с две дупчици, тая стена трябва да е нагоре , перпендикулярни на равнината на главата , т.е. като сложиш линия върху стената с дупките тя трябва да е успоредна с главата.
Има специална джаджавка за тая работа, ама става и как ти описах .


Ако си зле с Геометрията недей ..... :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 23 Юни 2007, 1:59

тцтцтцтц отвива6 све6та на първи цилиндър пуска6 вутре един електрод или кле4ка квото има6 и върти6 внимателно коляновия вал (на ръка с някои клиу4) слага6 буталото на горна мъртва слд това отвива6 дистрибуторната капа4ка и върти6 пак внимателно распределителния вал и докарва6 делкото на 1-ви цилиндър (на работа) зака4а6 си4ко превърта6 един път с клу4а (за да види6 дали няма да затегне някаде не6то) и ако не затяга пали6 и тръгва6 ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook