7700 оборота...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Основен ремонт? И стари бутала и сегменти?
Основен се казва точно защото тези части се сменят.
Смяна на гарнитура на главата например съвсем не е основен ремонт.
А ако е вкарвала през гарнитурата водица например и е карана така бая време и после си сменил гарнитурата и му казваш на това основен ремонт е нормално да се е поскапал двигателя.
Но смяна на гарнитури и гумички на клапани или каквото и да е без да се сменят бутала и сегменти съвсем не е основен ремонт
:):).
Най-добре кажи какво си правил при предишния ремонт и защо си го правил ако искаш по конкретни отговори
:). Така без информация никой не може да разбере защо имаш 2/1000 разход на масло.
Основен се казва точно защото тези части се сменят.
Смяна на гарнитура на главата например съвсем не е основен ремонт.
А ако е вкарвала през гарнитурата водица например и е карана така бая време и после си сменил гарнитурата и му казваш на това основен ремонт е нормално да се е поскапал двигателя.
Но смяна на гарнитури и гумички на клапани или каквото и да е без да се сменят бутала и сегменти съвсем не е основен ремонт

Най-добре кажи какво си правил при предишния ремонт и защо си го правил ако искаш по конкретни отговори

- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
Кажи къде преви този "Основен" ремонт. Ако майсторите са ти казали че така се казва на ремон при който ти слагат същите бутала и същите сегменти да дойдем да ги бием....пък и теб че им вярваш
я внимавайте с нулите малко - 1000 или 10 000 ,тош? допустимото за 10к километра е 1.5 литра масло,и 2 да изгори при яка ръчка не е болка за умиране,мойта гори под литър на 10к км.....твоят разход е фрапиращ - 2литра на 1000 км ...може да съм смешен в тоя момент,ама я си проверяваи маслото както си му е реда и не доливай над горната черта...нз кво правиш с тая кола...
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
според официалната информация от БМВ става въпрос за 1000км
но това естествено не може да бъде вярно
след подобен разход на масло и бензин не ми се мисли като отвориш двигателя какво ще откриеш вътре
особено след тези 7700 оборота ... никакви ремонти да не си правил, ако стигнеш 8000 оборота по добре карай направо към сервиза
ако преди ремонта ти е струвал 1000лв сега и 2000 няма да ти стигнат ..

но това естествено не може да бъде вярно
след подобен разход на масло и бензин не ми се мисли като отвориш двигателя какво ще откриеш вътре


ако преди ремонта ти е струвал 1000лв сега и 2000 няма да ти стигнат ..
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
E36 320i написа:я внимавайте с нулите малко - 1000 или 10 000 ,тош? допустимото за 10к километра е 1.5 литра масло,и 2 да изгори при яка ръчка не е болка за умиране,мойта гори под литър на 10к км.....твоят разход е фрапиращ - 2литра на 1000 км ...може да съм смешен в тоя момент,ама я си проверяваи маслото както си му е реда и не доливай над горната черта...нз кво правиш с тая кола...
Колега нещо не ти е в час колата

И аз си мислех, че при ръчкане ще гори масло, ама не...
М50 корава работа, 8к с това масло и не е мръднало милиметър надолу, стои точно на максимума, докъдето го налях.
А не е като да не съм го ръчкал...

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
Миии след като купих краден двигател от един "ДОБЪР" човек тук и платих над 1000лв с докарването от Варна до София и се оказа, че не стига че е краден а и чарковете вътре са ужас.. Се наложи да си купя колянов вал приличен.. шлайфане на главата и т.н. и не ми останаха пари да сменям бутала и сегменти.. иначе смених биелите и главата заради това правих "основен"... ма сега кат се опарича малко ще купя нови части и ще го пооправя да се надявам.. иначе върви кат откачено ама не знам до кога... 

CSS2 написа:Миии след като купих краден двигател от един "ДОБЪР" човек тук и платих над 1000лв с докарването от Варна до София и се оказа, че не стига че е краден а и чарковете вътре са ужас.. Се наложи да си купя колянов вал приличен.. шлайфане на главата и т.н. и не ми останаха пари да сменям бутала и сегменти.. иначе смених биелите и главата заради това правих "основен"... ма сега кат се опарича малко ще купя нови части и ще го пооправя да се надявам.. иначе върви кат откачено ама не знам до кога...
И как реши да смениш точно биелите.Няма лошо ама предвид това че сегментите и буталата ти са старите за биели как си помисли

Освен ако им е нямало нещо де

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани