Гаснещ двигател

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Гаснещ двигател

Мнение от Tano » 03 Фев 2004, 15:44

Днес колата ми направи следния номер - след цяла нощ седене навън, запали без проблем, пътувах 30км до нас и я оставих. След около 2 часа излязох, пак запали без проблем, мръднах около 500 метра да си купя цигари. От момента в който я запалих след това почна да гасне :cry: - щом пуснеш газта падат оборотите падат веднага на 0 и гасне. Държах я няколко пъти по 10 минути на постоянни обороти (около 2000), с надеждата че ще се оправи но нъцки, пак падат и гасне. Най вероятно е от бензина щото преди няколко дена сипах от :bang: кварталната бензиностанция за пръв път (иначе сипвам на ОМВ само), а и отделно пука и се тресе и подскача двигателя.

Може ли дадете няква идея от какво може да е, освен от бензина който е най вероятната причина?
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 03 Фев 2004, 15:57

Провери да не ти се е извадил маркуча от дебитомера. При мен тази причина даваше абсолютно същите симптоми.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 03 Фев 2004, 16:07

А къде да го намеря този маркуч? Предполагам че лесно ще разбера дали се извадил тъй че няма да питам как.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 15.01.2004

Мнение от koko_star » 03 Фев 2004, 19:03

ми то тресене и пукане се полу4ава и от бензин с ниско октаново число.или не4ист.в книгите пи6е 4е с такъв бенц. се полу4ават''леки избухвания в цилиндрите'' и ''пови6ени вибрации'' цитирам.
BMW is the car...another cars are just traffic

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 03 Фев 2004, 19:28

Проблема на колегата е решен вече - наистина маркуча на дебитомера беше се измъкнал и това беше причината да гасне, като пуснеш педала на газта.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 03 Фев 2004, 22:28

Искам да изкажа хиляди благодарности на колегата batDancho за моменталната помощ (минути след пускането на поста вече ми беше отговорил) спестявайки ми много терзания и казвайки ми какъв е проблема.
Мерси много и ако наминава към Сф ще черпим.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10491
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 04 Фев 2004, 1:53

Същото нещо се получава и от моторчето за празния ход. Когато на студено време я караш на късо разстояние, в него се получава конденз. Той замръзва и резултата е моментално гаснене като изключиш от скорост. Като се стопи и изсъхне - всичко е ок. Това е още една причина да не се гаси колата при минусови температури преди да загрее.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 04 Фев 2004, 8:27

Айде, няма нужда. :D
Чиста случайност беше, че влязох във форума 5 минути след като беше написал поста си. Доволен съм, че съм ти бил полезен.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook