помощ отностно шпер диференциал
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Аз също съм за вършил там и то доста скоро
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
идеята на шпер-а е както каза някой преди мен:да копат и дветет гуми.това,както се досещате,е добре при рязко потегляне и най-вече при използване в зимни условия.Тъй като колата все пак не е трактор или вседъход и от гледна точка на икономмия на тегло няма механичан(или електронна) блокировка на шпера на 100 процента.При 100 процента блокиран шпер колата би въртяла всичките си задвижващи колела с еднаква скорост,независимо от спецпелението,в случая различната настилка,но недай си боже да се наложи да завиеш и да забравиш включена пълната блокировка
получава се разлика в оборотите на външните и вътрешните колела,която диференциала не може да изравни заради блокировката и резултата е зъбна салата.
За това на колите с епоставят шпер диференциали,които хем изпълняват ролята на обикновен диференциал-т.е. уеднаквяват оборотите на въртнене между двете страни на колата и трансмисията и отчасти блорикат диференциала,но не напълно.Затова се дават и проценти,в които шпера блокира.Най-разпростарнени са блокировките около 40 процента за "нормалните" автомобили на пазара.Затова при много голяма разлика(която на практика средностатистическия шофьор може никога да не преживее) шпер диференциал,който няма опция за ръчно блокиране на 100 процента се държи като обикновен,отоворен диференциал.Както казах рядко някой изпада в такава ситуация,каквато е симулирал Лудия.
При автомобилите това е компромиса между блокировка на диференциала и ежедневна практичност.
С една(или в случая малко повече думи) щом така се държи диф-а ти всичко е ОК

За това на колите с епоставят шпер диференциали,които хем изпълняват ролята на обикновен диференциал-т.е. уеднаквяват оборотите на въртнене между двете страни на колата и трансмисията и отчасти блорикат диференциала,но не напълно.Затова се дават и проценти,в които шпера блокира.Най-разпростарнени са блокировките около 40 процента за "нормалните" автомобили на пазара.Затова при много голяма разлика(която на практика средностатистическия шофьор може никога да не преживее) шпер диференциал,който няма опция за ръчно блокиране на 100 процента се държи като обикновен,отоворен диференциал.Както казах рядко някой изпада в такава ситуация,каквато е симулирал Лудия.
При автомобилите това е компромиса между блокировка на диференциала и ежедневна практичност.
С една(или в случая малко повече думи) щом така се държи диф-а ти всичко е ОК

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- KUPETO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: Планетата ЗЕМЯ
Engi написа:///M Power написа: Сигурно си чувал че колите с задно имат по-бърз старт от тези с предно.
това според мен не е вярно...
двигатела е отпред и тежи ДОСТА !
колите с предно тръгват по-добре
Това не е верно винаги по-добре тръгва задното то е измислено от деситилетия,а спец. е-36 е много добре изчислена според аутобилд и центара на колата е разпределе отлично точно 50/50
Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!
6пер?
За тези които не са наясно какво е това 6пер в диференциала(даже незнам как да го напиша
),Ще драснете ли един два реда да поясните.

- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани