инфо за диференциял на 316 М40

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

серсемин
Аватар
Мнения: 716
Регистриран на: 25.03.2005
Местоположение: Пловдив, Брани поле
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 340xi

Мнение от ^Joreto » 01 Апр 2007, 2:07

Виенето е много неприятно.. Първо си мислех че е лагер, ама се оказа диф :roll: не знам що, но на 3500 оборота виенето се засилва доста и после на по-високи си вие пак "нормално". Явно някаф резонанс се получава нещто...? Казаха ми как може да спре да вие дифа, но не бих причинил подобно нещо на колата си! Първо пробвах по "културния" начин, като му смених маслото ( БГ масло-много гъсто) + добавка за диф-ове, която уж незнам кво прайла там и спирал шума... :mhihi:. Резултата беше абсолютно никаф! Затова тръгнах по моргите да тарся втора употреба диф :roll: Като го сменя вторник ще видим кво ще стане :confused: Казаха ми че някои слагали някви копринени нишки в маслото и спирал шума.. също и трици :conf: , но тва въобще не го взех на сериозно :mhihi:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 01 Апр 2007, 2:08

бахти юзърщината ;) купи си един диф дееба :winky:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

серсемин
Аватар
Мнения: 716
Регистриран на: 25.03.2005
Местоположение: Пловдив, Брани поле
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 340xi

Мнение от ^Joreto » 01 Апр 2007, 2:14

Явор написа:бахти юзърщината ;) купи си един диф дееба :winky:

:kuku:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 01 Апр 2007, 2:22

^Joreto написа:
Явор написа:бахти юзърщината ;) купи си един диф дееба :winky:

:kuku:
кажи бре :shock:...ма сложи и на баба ти копринените одиала
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: Северозападнала България
Пол: Мъж
Кара: бмв Е39 525

Мнение от ceko_vv » 01 Апр 2007, 22:30

kraska написа:Я ми кажете какво е това виене, при мен има едно което не мога да разбера от къде е ,чува се само като си в колата, като е вдигнат капака нищо не чувам, и се влияе при подаването на газта ,засилва се и пак намаля ,като паднат оборотите и наистина взе да ме дразни, защото преди имахме един форд ,който му бе прецакана бензиновата помпане и така подобно виеше. И в какво се изразява разликата в предавателното число на дифовете?



Незнам за форд но при БМВ Е36 нито бензиновата помпа нито дифа ще го чуеш като отвориш капака щото и двете се намират в задната част на автомобила. относно виенето на дифа примеен се чува осезаемо след 120 км/ч и като освобовиш газта изчезва като подадеш газ пак се появява това е много специфичен шум нещо като плътно бучене от задната централна част на колата лесно се разбира ! Успех

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 01 Апр 2007, 22:35

При го има на място ,на празни обороти и като подам газ се смесва с шума от двигателя, но го усещам че се засилва пак намаля с намалянето на оборотите. И по-скоро е едно "фиууууу" ,което много ме дразни :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 01 Апр 2007, 22:54

Щом го има и на място, само от дифа ще е! :winky:
П.П. шегичка :mhihi:

серсемин
Аватар
Мнения: 716
Регистриран на: 25.03.2005
Местоположение: Пловдив, Брани поле
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 340xi

Мнение от ^Joreto » 04 Апр 2007, 1:48

Днес смених диф-а и вече проблема с виенето е решен. Само дано и този не завие някой ден :confused: , но да се надяваме, че няма! Диф-а който взех е от 318 и макар, че предавателното число е същото се оказа, че все пак има разлика с този на 316. Наложи се да сменя и лявата полуоска, щото фланеца с който се захваща за диф-а е различен и на моята полуоска неставаше :dunno: Освен това и тази на 318-ката е по-къса с 1cm някъде..! Явно диф-а на 318-ката не е симетричен :roll: С дясната полуоска нямаше проблем и пасна идеално! Така, че който сменя диферециял на 318 да си търси диф от 318,или пък от 316 на 316, щото иначе, ще трябва да смени и 1-та полуоска. Това ми обясниха, и ми показаха майсторите днес. Сега всичко е наред и колата е тиха и си върви както преди :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: Северозападнала България
Пол: Мъж
Кара: бмв Е39 525

Мнение от ceko_vv » 04 Апр 2007, 21:10

Жоро, първо поздравления знам как се чувстваш и аз така се чуствах когато смених съединитела на мойта. имам няколко въпроса към теб:
1 колко струва дифа да се ориентирам в цените за труд няма да те питам щото не знам от каде си и при мен ще е различно.
2 и което е по важно в една от темите за диф бях чел че трябвало накъкъв стенд за да се напасне дифа към купето /ако съм разбрал правилно де/ та мисълта ми е има ли нещо подобно, щото това би било проблем при мен

серсемин
Аватар
Мнения: 716
Регистриран на: 25.03.2005
Местоположение: Пловдив, Брани поле
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 340xi

Мнение от ^Joreto » 05 Апр 2007, 0:26

За стенд не съм чувал, не съм и минавал. Не знам. Диф-а го взех за 150лв а полуоската 90лв, но собственика на моргата ми е познат и затова ми ги даде малко по тънко. Иначе по другите морги из Пловдив
диф-овете са м/у 200 и 350лв.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook