инфо за диференциял на 316 М40
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Виенето е много неприятно.. Първо си мислех че е лагер, ама се оказа диф
не знам що, но на 3500 оборота виенето се засилва доста и после на по-високи си вие пак "нормално". Явно някаф резонанс се получава нещто...? Казаха ми как може да спре да вие дифа, но не бих причинил подобно нещо на колата си! Първо пробвах по "културния" начин, като му смених маслото ( БГ масло-много гъсто) + добавка за диф-ове, която уж незнам кво прайла там и спирал шума...
. Резултата беше абсолютно никаф! Затова тръгнах по моргите да тарся втора употреба диф
Като го сменя вторник ще видим кво ще стане
Казаха ми че някои слагали някви копринени нишки в маслото и спирал шума.. също и трици
, но тва въобще не го взех на сериозно 






- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
бахти юзърщината
купи си един диф дееба 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
кажи бре^Joreto написа:Явор написа:бахти юзърщинатакупи си един диф дееба


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ceko_vv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: Северозападнала България
- Пол: Мъж
- Кара: бмв Е39 525
kraska написа:Я ми кажете какво е това виене, при мен има едно което не мога да разбера от къде е ,чува се само като си в колата, като е вдигнат капака нищо не чувам, и се влияе при подаването на газта ,засилва се и пак намаля ,като паднат оборотите и наистина взе да ме дразни, защото преди имахме един форд ,който му бе прецакана бензиновата помпане и така подобно виеше. И в какво се изразява разликата в предавателното число на дифовете?
Незнам за форд но при БМВ Е36 нито бензиновата помпа нито дифа ще го чуеш като отвориш капака щото и двете се намират в задната част на автомобила. относно виенето на дифа примеен се чува осезаемо след 120 км/ч и като освобовиш газта изчезва като подадеш газ пак се появява това е много специфичен шум нещо като плътно бучене от задната централна част на колата лесно се разбира ! Успех
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
При го има на място ,на празни обороти и като подам газ се смесва с шума от двигателя, но го усещам че се засилва пак намаля с намалянето на оборотите. И по-скоро е едно "фиууууу" ,което много ме дразни 

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Днес смених диф-а и вече проблема с виенето е решен. Само дано и този не завие някой ден
, но да се надяваме, че няма! Диф-а който взех е от 318 и макар, че предавателното число е същото се оказа, че все пак има разлика с този на 316. Наложи се да сменя и лявата полуоска, щото фланеца с който се захваща за диф-а е различен и на моята полуоска неставаше
Освен това и тази на 318-ката е по-къса с 1cm някъде..! Явно диф-а на 318-ката не е симетричен
С дясната полуоска нямаше проблем и пасна идеално! Така, че който сменя диферециял на 318 да си търси диф от 318,или пък от 316 на 316, щото иначе, ще трябва да смени и 1-та полуоска. Това ми обясниха, и ми показаха майсторите днес. Сега всичко е наред и колата е тиха и си върви както преди 




- ceko_vv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: Северозападнала България
- Пол: Мъж
- Кара: бмв Е39 525
Жоро, първо поздравления знам как се чувстваш и аз така се чуствах когато смених съединитела на мойта. имам няколко въпроса към теб:
1 колко струва дифа да се ориентирам в цените за труд няма да те питам щото не знам от каде си и при мен ще е различно.
2 и което е по важно в една от темите за диф бях чел че трябвало накъкъв стенд за да се напасне дифа към купето /ако съм разбрал правилно де/ та мисълта ми е има ли нещо подобно, щото това би било проблем при мен
1 колко струва дифа да се ориентирам в цените за труд няма да те питам щото не знам от каде си и при мен ще е различно.
2 и което е по важно в една от темите за диф бях чел че трябвало накъкъв стенд за да се напасне дифа към купето /ако съм разбрал правилно де/ та мисълта ми е има ли нещо подобно, щото това би било проблем при мен
- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
За стенд не съм чувал, не съм и минавал. Не знам. Диф-а го взех за 150лв а полуоската 90лв, но собственика на моргата ми е познат и затова ми ги даде малко по тънко. Иначе по другите морги из Пловдив
диф-овете са м/у 200 и 350лв.
диф-овете са м/у 200 и 350лв.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани