Накладки, триене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Накладки, триене
Днес , като натиснах спирачките за пръв път започна да скърца, досега не е правила така. Свалих предната гума да видя долу-горе за какво става въпрос и забелязах 4е като въртя диска на ръка ,той се трие в накладките при отпуснати спирачки и то не малко. Това нормално ли е и каква може да е причината за това?
P.s. : и при двата диска е така.
P.s. : и при двата диска е така.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Леко триене винаги има, друг е въпроса доколко опира при теб, а може да задържа и от маркучето
only rear wheel drive
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Ако можеш да го завъртиш на ръка без усилие, не търси под вола теле
Скърцането обикновено е или от гадни накладки, или от изтънели дискове.

- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Ами въртят се ама не бих казал без усилие (не голямо, но го има). Накладките са TEXTAR . идосега не са свирили. А дисковете имат ръб ама не бих казал че е голям. С какво може да се измери дебелината на диска? На апаратите бише Ate., предполагам че са хубави.,ама ....
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Може да ти задържат спирачните апарати вследствие на запушен спирачен маркуч. Ако свирят в движение, най-вероятно е това, ще ти загряват дисковете и в някакъв момент ще се изкривят/пукнат/счупят. Сменяш маркучите, може и едно раздвижване и смазване на апаратите и си ок 

Never mistake motion for action...
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Вероятно ти задържат цилиндърчетата,ако търкат по време на движение може да ти загряват дисковете и спирачната течност както каза Леон.Дисковете ги измери със микрометър,но си мисля че без да се свали супорта няма къде да го вкараш.Препоръчвания минимум за дебелина е 10.4мм... 

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Да използвам и аз да питам, скърцаха и мойте накладки смених ги с нови и сега пак скърцат въпреки че вече минах 400-500км
Кво да права?
Кво да права?

- laary
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 91 325d
- Мечтае да кара: Z8
Dimo написа:Да използвам и аз да питам, скърцаха и мойте накладки смених ги с нови и сега пак скърцат въпреки че вече минах 400-500км
Кво да права?
Сигурна цилиндъра на супорта притиска накладките малко под по различен ъгъл от 90 градуса и затова скърцат в първия момент , а после вече кантактуват на площ с диска.Това става при оригиналните супорти и имаики впредвид годинките просто буталото разбива леглото си с няколко хилядни но са достатъчни.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани