Накладки, триене

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Накладки, триене

Мнение от kraska » 01 Апр 2007, 17:23

Днес , като натиснах спирачките за пръв път започна да скърца, досега не е правила така. Свалих предната гума да видя долу-горе за какво става въпрос и забелязах 4е като въртя диска на ръка ,той се трие в накладките при отпуснати спирачки и то не малко. Това нормално ли е и каква може да е причината за това?
P.s. : и при двата диска е така.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 6.03.2007

Мнение от Gushterov » 01 Апр 2007, 19:18

апарати според мен ама по добре ходи на маистор да ти каже със точност

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 01 Апр 2007, 20:48

Леко триене винаги има, друг е въпроса доколко опира при теб, а може да задържа и от маркучето
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 01 Апр 2007, 21:03

Ако можеш да го завъртиш на ръка без усилие, не търси под вола теле :winky: Скърцането обикновено е или от гадни накладки, или от изтънели дискове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 01 Апр 2007, 21:57

Ами въртят се ама не бих казал без усилие (не голямо, но го има). Накладките са TEXTAR . идосега не са свирили. А дисковете имат ръб ама не бих казал че е голям. С какво може да се измери дебелината на диска? На апаратите бише Ate., предполагам че са хубави.,ама ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 01 Апр 2007, 22:58

Що се занимаваш, на спирачките явно всичко си им е наред...да не са били мокри??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 01 Апр 2007, 23:21

Може да ти задържат спирачните апарати вследствие на запушен спирачен маркуч. Ако свирят в движение, най-вероятно е това, ще ти загряват дисковете и в някакъв момент ще се изкривят/пукнат/счупят. Сменяш маркучите, може и едно раздвижване и смазване на апаратите и си ок ;)
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 02 Апр 2007, 1:44

Вероятно ти задържат цилиндърчетата,ако търкат по време на движение може да ти загряват дисковете и спирачната течност както каза Леон.Дисковете ги измери със микрометър,но си мисля че без да се свали супорта няма къде да го вкараш.Препоръчвания минимум за дебелина е 10.4мм... :arrow:

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 02 Апр 2007, 8:07

Да използвам и аз да питам, скърцаха и мойте накладки смених ги с нови и сега пак скърцат въпреки че вече минах 400-500км
Кво да права?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 11.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E 91 325d
Мечтае да кара: Z8

Мнение от laary » 02 Апр 2007, 10:30

Dimo написа:Да използвам и аз да питам, скърцаха и мойте накладки смених ги с нови и сега пак скърцат въпреки че вече минах 400-500км
Кво да права?

Сигурна цилиндъра на супорта притиска накладките малко под по различен ъгъл от 90 градуса и затова скърцат в първия момент , а после вече кантактуват на площ с диска.Това става при оригиналните супорти и имаики впредвид годинките просто буталото разбива леглото си с няколко хилядни но са достатъчни.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook