относно климатроника
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Enslaving_Lecher написа:А ето и разлики във перките и начина на закрепване при Е36, на първата снимка е вариантът за моята кола, след въведен Вин, а на втората е за кола, подобна на колегата Леон, понеже той е споменал, че колата му е била с две перки. Вижда се, че неговото виско е на помпата, а не е ел. като моето. От друга страна и колегата Хонзик е с ис-ка, но е като при мен работата, може би годините са определящиВсе пак това са си мои догатки и утре ще питам майсторите
![]()
![]()
Да но и на първата снимка е виско...

- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Доколкото знам, няма Е36 с ел. перка. В годините е възможно да има разлика, но виското си е през цялото време на производство. Освен това радиатора на климата е отделен и трудничко ще ги обслужва една перка двата с този за водата, защото са един зад друг... Така че ако си с ел. перка за охлаждане, трябва да има още една за климата някъде...
Never mistake motion for action...
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ше ме караш да ходя да търся втората перка...
Иначе мойта е ел.... дали е преправяно от виско не знам, ма съм с ел... 


- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
bmwdriver написа:М44 са с ел. перка
Както се казваше в една реклама на Nesquik - "Така си и мислех!"

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
mitak_o написа:bmwdriver написа:М44 са с ел. перка
aма не винаги , на компактите май им слагат ел. перки
Сега идвам от автопазара,верно на едно компактче имаше ел.перка,беше с двувалката вероятно М44...Мисля си че технически бе добре издържано,абсурд да е преправяно,колеги...."ето че имаме новина"



- sonic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: му се с повече от 525 hp
- Мечтае да кара: ама честно: ONE1
- Детайли за колата: важи
Аз съм с М44 и съм ОРИГИНАЛНО само с една ел. перка. Много по-добре е от капризното виско- стрелката се заковава на средата и не мърда, дори и в адски задръствания и жеги с включен климатик. А такова чудо с перка между радиаторите НЯМА!
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
sonic написа:Аз съм с М44 и съм ОРИГИНАЛНО само с една ел. перка. Много по-добре е от капризното виско- стрелката се заковава на средата и не мърда, дори и в адски задръствания и жеги с включен климатик. А такова чудо с перка между радиаторите НЯМА!
И при мен е така, стрелката е бетон, а в сервиза потвърдиха, че има мотори с ел. заводски, моят е М43

41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани