Смяна на глава М43

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.09.2006
Местоположение: BG,EU
Пол: Мъж
Кара: Lada Samara
Мечтае да кара: ------

Смяна на глава М43

Мнение от propparo » 06 Мар 2007, 22:51

Става въпрос за Е36,1997г с М43Б18 двигател.Налага ми се смяна на главата,заради счупена гърбица на разпределителния вал и от там разбито легло/не знам точно как се казва/ на единия повдигач на клапаните.Няма да стане със заварка и се налага смяна на главата,кобилици,вал и т.н.Въпроса ми е след като ще трябва да дам доста пари за това,ввъзможно ли е да сложа глава с валове,клапани от 318is.Сигурно се налага смяна и на таблото,охлаждаща система,ЕКУ и др.Моля помогнете ми с мнения.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 07 Мар 2007, 0:20

Как е каран тоя М43, че се е стигнало до тук :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E-38 E-36

Мнение от jasamon » 07 Мар 2007, 7:44

колега имах същия проблем но ми се размина . значи не ти е бил виновен вала а повдигача блокирал е от там хлабина между вала и кобилицата. кобилицата изпада отвън настрани и ми е закачила леко леглото на повдигача .та в този ред на мисли разчукат ли се повдигачи бързо смяна иначе се стига до тук. все си мисля че глава втора ръка ще ти изпадне не много скъпа аз не съм търсил но вал 2 кобилици повдигачи и труд ми излезе600лв.Тежък момент избирай.


Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.09.2006
Местоположение: BG,EU
Пол: Мъж
Кара: Lada Samara
Мечтае да кара: ------

Мнение от propparo » 07 Мар 2007, 18:26

Ами при 170км/ч от пета рязко на четвърта и газ до прекъсвач-горе долу така се стига до тук.:-(.А преди това постоянно каране със 180,знам че е корав двигателя,но всичко си има мярка и ето го резултата.Проблема е че за чисто нова глава/без нищо по нея/ от вносител на резервни части за BMW ми искат 3600 лева/няма грешка или преувеличение/.Забравих да уточня че колата е кабриолет и при тази сума ми идва идеята да сменя направо двигателя да речем с 320 или 325.Тъй като купето отдолу е допълнително подсилено като за кабриолет,се надявам че няма да се посуква от тази по-голяма мощност.Проблема е че ще се сменя всичко-ДВГ,ЕКУ,спирачна с-ма.,охладителна с-ма,ел. инсталация,диференциал,кардан,отварянето на мекия таван,таблото ..........става мамата си е...ло.Но дали е възможно всичко това,като оставим за малко парите настрана.Съвместим ли е двигател от 320 или 325 с двигателния кош,трябва ли да е пак от кабриолет или поне от купе и т.н.Моля ако някой е наясно да помогне с коментар.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 07 Мар 2007, 18:34

Съвместим е ,няма да сменяш чак толкова много неща .. тука се продаваше един М52Б20 изгодно потърси ако искаш .. правилно си се ориентирал съм смяна на мотора с по голям вместо да ремонтираш стария ,вървежа ще е съвсем друг а главоболията по малко


Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.09.2006
Местоположение: BG,EU
Пол: Мъж
Кара: Lada Samara
Мечтае да кара: ------

Мнение от propparo » 07 Мар 2007, 18:54

А само със смяна на главата от М44,съответно с двата вала,16 клапана и ЕКУ-то дали ще стане.Само това ли е разликата между 318i и 318is???


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 08 Мар 2007, 0:33

Колега! тънката лаисна е отива6 в магазина и иска6 гарнутура за м43 и м44 налага6 една върху друга и гледа6 дали има разлики.... до колкото сам питал останалите колеги маи няма разлика кам закрепянето за блока бях пуснал то4но такава тема потърси за пове4е инфо и пи6и за краиния резолтат :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 08 Мар 2007, 0:36

има разлики няма да стане то ако ставаше всеки ИС-ка щеше да кара :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: Пернишко село :)
Детайли за колата: Peugeot 307 SW

Мнение от Panzer_i » 08 Мар 2007, 1:29

Изображение


Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.09.2006
Местоположение: BG,EU
Пол: Мъж
Кара: Lada Samara
Мечтае да кара: ------

Мнение от propparo » 09 Мар 2007, 18:47

Благодаря на всички за мненията.Засега намерихме на втора ръка глава,с разпределителния вал и кобилиците за 600 лева.Дано да се оправят нещата само със смяната им.Ако не-друг двигател.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 09 Мар 2007, 19:53

Знам, че в Сливен ги правят правят втулки на износеното място и поле раиберът мястото. Правили сме на Тико така. А на БМВ съм правил основни и биелни лагери през 1993г. Имах 316 което го купих с блокирал двигател вала беше изтървал всички ремонти и биела имаше превъртяла а тогава 1 биела беше 100 долата а вала недеи пита закарах там блока, вала и биелата ими ги направиха. Така че там е мястото. УСПЕХ :bchug: :bchug: :bchug:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook