Врътка "къде да духа" проблем!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Врътка "къде да духа" проблем!!!
Здравейте. Наскоро си купих колата и забелязах, че врътката която определя къде да духа парното работи само в положения прозорци и тяло ,а като опитам да завъртя да духа в краката копчето запъва и не може да стигне това положение, пробвах и на обратно но пак не мога да стигна до това положение.Иначе при другите положения работи както трябва. Къде според вас е проблема. 

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
има зад панела с управлението едно жило с охльов ако мога така да се изразя..свали го и виж дали не е счупено,понякога излиза наполовина и заяжда,а ако не го направиш скоро може да спре да се върти напълно 

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
"Охлюва"се вижда като се свали жабката ,така може да се види и провери в работно положение дали при въртене на жилото,лостчето обикаля по каналите на "охлюва" или засича някъде,както си описал проблема...
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Полезно за хора с развалени резистори за степените на парното:
И такааа..., свалих аз жабката вчера и ко да вида "охлюва" се върти както трябва с изключние на това че не може да отвори клапата за долните въздуховоди. Опитвам се наръка да ги отворя, но не става, затова реших да погледна от другата страна (под волана) дали и там няма клапа. И какво се оказва !!! Махам аз въздуховода (за краката на шофьора) и глеам една джаджа
навряна там където се отваря клапата( просто пусната ,че и изрязан част от въздуховода за да може влязат кабелите и да се затвори след това възд-да. Бре викам си пише БМВ на частта ,викам туй оригинално,ама пък хич май не му е местото там.
Бягам аз на компа в и-нет да гледам що за джаджа е това и се светвам че това е резистора за степените на парното. Като печка с 3 реотана
Колата ми е по-стара (/93)затова е така. А самия резистор (те комплект де) е от 740 iL и на някои 5-ци ги слагат. Та каква била работата. Изгорял е бил резистора и вместо да го сменят дали българи,дали италианци хакнали този ,че и го наврели дет не трябва, даже не се светнали че трябва да се охлажда ,щото това нещо на 1 и 2 степен се нагрява до червено ,ато би се охлаждало ако духа само на краката. Глупации!!!
Гледам на май... си в гъ.. навряно оригиналния ми резистор ,вадя го аз и го вкл. ,наистина изгорял!!! Шунтирам термопредпазителя и всичко е о.к. Затова за тези които имат подобен проблем и са от по-старите резистори с термодвойка или термопредпазител ,нека не бързат да си подменят часта която струва 80-90 лева, ами почистят бимет. пластина там където контактува пъпката или сменят термопредпазитела ,който струва 0,90 лв за 240 град.,а третия вариант да го махнат да слойат тел (но по-дебела) и най-важното да не го запоявят (т.к. тинола се разтапя при 190 гр. мисля че беше) , а да използват устър клема примерно. И така .... работа за 10мин и 90ст. или " майстори " и кой знае колко пари.
И такааа..., свалих аз жабката вчера и ко да вида "охлюва" се върти както трябва с изключние на това че не може да отвори клапата за долните въздуховоди. Опитвам се наръка да ги отворя, но не става, затова реших да погледна от другата страна (под волана) дали и там няма клапа. И какво се оказва !!! Махам аз въздуховода (за краката на шофьора) и глеам една джаджа



Гледам на май... си в гъ.. навряно оригиналния ми резистор ,вадя го аз и го вкл. ,наистина изгорял!!! Шунтирам термопредпазителя и всичко е о.к. Затова за тези които имат подобен проблем и са от по-старите резистори с термодвойка или термопредпазител ,нека не бързат да си подменят часта която струва 80-90 лева, ами почистят бимет. пластина там където контактува пъпката или сменят термопредпазитела ,който струва 0,90 лв за 240 град.,а третия вариант да го махнат да слойат тел (но по-дебела) и най-важното да не го запоявят (т.к. тинола се разтапя при 190 гр. мисля че беше) , а да използват устър клема примерно. И така .... работа за 10мин и 90ст. или " майстори " и кой знае колко пари.
Последна промяна kraska на 05 Мар 2007, 14:09, променена общо 1 път
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани