ламбда-проверка?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж
ламбда-проверка?!
Преди два дена оборотите започнаха да прескачат 500-1000-500,разхода се повиши чувствително.симптоми на ламбда сондата.Закарах гладното животинче на чичко доктор и кАмпЮтрото показа,че ламбдичката сдала багажа-а-а.Добре обаче преди 17000км я сложих(не аз !) чисто нова."Майстора" ме посъветва преди да се засиля да я сменям да проверя споиките на жичките,понеже понякога калая не хващал и се получавали "студени споики".Погледнах връзките никакви видими дефекти,изолирани добре,в кутиика затворени. Та въпросите ми са:Случвало ли се е на някой тези споики/връзки да правят проблем?Има ли начин да се провери дали самата сонда е здрава?И възможно ли е за 17000км да изпуши?!
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
има закачаш на диагностика и там ще ти кажат ако нямаш къде
вдигаш колата ад е загряла добре защото ламбдата сработва при доста висока температура около 300-400градуса е може да се бъркам но там някаде и с едим мултицет в двата и края мериш сигнала трябва да ти бяга постоянно между 0,01V - 1,00V трябва дасе движи бързо а не бавно ако се движи бавно или изобщо не се движи за смяна абе има и някой други неща но това е най бързия начин и може да установиш сам
А за спойките какво да ти кажа не знам значи не би трябвало да има проблем ако си взел оригинална която не е презапоявана защотот има и начин да сложиш ламбда от друга кола и да птрежеш кабелите и и да ги вържеш кум твоята букса стига резбата да ти е същата но да знаеш не със спойки а с устра клеми
Това е от мен надявам се да съм бил полезен
вдигаш колата ад е загряла добре защото ламбдата сработва при доста висока температура около 300-400градуса е може да се бъркам но там някаде и с едим мултицет в двата и края мериш сигнала трябва да ти бяга постоянно между 0,01V - 1,00V трябва дасе движи бързо а не бавно ако се движи бавно или изобщо не се движи за смяна абе има и някой други неща но това е най бързия начин и може да установиш сам
А за спойките какво да ти кажа не знам значи не би трябвало да има проблем ако си взел оригинална която не е презапоявана защотот има и начин да сложиш ламбда от друга кола и да птрежеш кабелите и и да ги вържеш кум твоята букса стига резбата да ти е същата но да знаеш не със спойки а с устра клеми

Това е от мен надявам се да съм бил полезен
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани