Проблем с токове отново...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 21.08.2006

Проблем с токове отново...

Мнение от COLD_FIRE » 16 Фев 2007, 0:12

След сменения преди около месец и нещо акумулатор, днес след 2 седмично отсъствие исках да си покарам бумера да разпусна обаче въртя ключа до 2-ро положение за да изключа алармата(иначе ще ми изреве след 30 сек. и заключи вратите) и чувам някакъв шум от предния капак като въртене на перка. До тука добре, но пускам уредбата и въртя ключа да запаля... обичайно уредбата се спря за да осигури ток за палене но така и не запали... уредбата тръгваше на пресекулки... въртя пак ключа и чувам реле по капака да трака някое от тия за бензиновата помпа и главните системи. Викам си пак ли, тъкмо купих чисто нов 100 Аh акумулатор. Отново беше изтощен..

Та имам няколко въпроса така ли ще ми умира колата когато изчезна за 2 седмици винаги?

Проблем ли е че алармата е била включена и уредбата е вързана директно, колко харчи тая аларма, постоянно ли държи централното под под напрежение или какво?

Утре ще се опитам да я съживя и след това на диагностика, иска ми се да дадете съвети или да ми се накарате за нещо ако съм сбъркал...

Благодаря
Една кола може да те направи също толкова щастлив колкото и една жена... а ако е БМВ може и повече ;-)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 16 Фев 2007, 0:20

Добре е при отсъствие за повече време да се откача едната клема :!:

Според мен потърси някоя отечка на ток едвали алармата може да ти събори батерията за 2 седмици :roll:

П.с ТДС-ката съм я оставял за месец и нещо и е палела отраз
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 21.08.2006

Мнение от COLD_FIRE » 16 Фев 2007, 2:23

Знам че имаше някъде из форума колко е нормалния ток при изключена кола, но понеже не мога да го намеря сега, някои били написал за да мога да премеря утре...
Една кола може да те направи също толкова щастлив колкото и една жена... а ако е БМВ може и повече ;-)

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Мнение от Dido_stz » 16 Фев 2007, 16:36

значи откачаш плюса и замерваш с един мултицед като червената жица на клемата на колата,а черния на клемата на акумулатора.Ако имаш някъдеоколо о, 30-0, 40 V значи нямаш голяма отечка.Твърдя така защото го имах същия проблем, човека от сервиза я замери и беше толкова и каза че нямам отечка.после палиш колата включваш фаровете и мериш колко волта имаш напрежение на акумулатора.Ако е в границите на 13,8-14,6 V (толкова беше на моето но то е 318 така че не съм сигурен при теб как ще е) значи алтернатора ти зарежда както трябва.А в покой без включено нищо акумулатора трябва да има най малко 10 V за да запали колата.Дано да съм ти помогнал
the project is ready....
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 25.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F15

Мнение от theraven_nz » 16 Фев 2007, 17:26

Не знам ама 100Аh не са ли много за тоя двигател, респективно за това динамо? :confused: :?: Да не би от това да прави бела?
---

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 21.08.2006

Мнение от COLD_FIRE » 16 Фев 2007, 19:05

а според вас 400W усилвателя може ли да прави тая беля в смисъл докато е била оставена колата той нали си работи?
Една кола може да те направи също толкова щастлив колкото и една жена... а ако е БМВ може и повече ;-)

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 16 Фев 2007, 19:23

Работи ако ти е пусната музиката.
Иначе .. май няма да работи...
А и 400 вата е пиковата му мощност, която консумира като надуеш до дупка..
Но по принцип всичко е възможно - вчера видях е38, което неможеше да запали поради липса на ток.. човека си гледал телевизия на изгасена кола и... тока свършил, а акумулатора му бил чисто нов, на 2 седмици.. баси телевизията!
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 21.08.2006

Мнение от COLD_FIRE » 16 Фев 2007, 19:26

Абе да нямаш ток в бимата си е като да нямаш уръдие на танка, баси тъпото ;-) не мога да го хвана от къде така изтича...
Една кола може да те направи също толкова щастлив колкото и една жена... а ако е БМВ може и повече ;-)

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 16 Фев 2007, 19:32

Една идея ми дойде - ако намериш, или ако имаш ампер-клещи, сложи ги на плюса и виж каква консумация ще отчетат. Колата трябва да е в покой, без нищо включено, както като си я оставил за 2 седмици. Виж колко показват клещите и си изключи усилвателя, а после пак погледни клещите да видиш има ли промяна някаква. Ако стойността падне доста, значи усилвателя ти смуче яко, ако падне с милиампери, значи не е от него..
Губят ми се голяма част от уроците по електротехника, говоря малко наизуст, ако греша, моля някой да ме поправи..
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook