Говорете ми за . . . 323i

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Говорете ми за . . . 323i

Мнение от WeiSTD » 10 Фев 2007, 11:03

Така . . . значи: 1996-1998 година, БМВ Австралия са имали неква нема такава промоция на Е36 323и . . . всяка 323и в държавата е с кожа (повечето имат и подлакътник), ел. шибидах, климатроник и готини джанти. Другото нещо което забелязах е че 70% от колите на пазара са с РЪЧНИ СКОРОСТИ :D . . . за разлика от повечето 25ци и 28ци. Смятам че вече ми следвате мисълта ;)

Сега, какво ме интересува:
1. Върви ли? Знам че е 20 коня повече от 320и, но също е 22/3 коня по малко от 325/8и. Предимно ме интересува дали и е достатъчно пауъра да си върти дпуенцето по завоите.

2. Диференциали. Къв е бил в тези коли? Като си търся шпер, каква предавка да търся?

3. Високите обороти. Знам че този мотор е малко де-форсиран вариант на големия си брат, но ми интересува дърпа ли яко на високите обороти или е правен за въртящ момент? Все пак сега карам кола дет е правена за въртящ момент, и ми писна . . . искам мотор дет мога да го режа. :twisted:

4. Ваноса. Едничен ли е или двоен? Проблемен ли е? Как да го провера дали е читав?

5. Чипове. Кой от по сериозните прави чип за туй чудо? Търся нещо Динан, Рейсинг Динамикс, или подобно.

6. Има ли нещо друго което експерите могат да ми кажат за тази кола?


Разхода не ме тревожи, нито пък акциза.


Поздрави

Сашо
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 11 Фев 2007, 1:08

Ако има ванос то той е единичен

И да усеща се как върви малко повече от 320, и пак да правен е за въртащ момент иначе, защото мотора е 2.5л но има разлика от 325, а разбирачите ще ти кажат каква е тя

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Мнение от ivo098 » 12 Фев 2007, 1:07

ами въртящия момент е колкото на 325 и като вървеж е много по-близо до 325 от колкото до 320 според мен
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 12 Фев 2007, 4:44

лек оффтопик: ако не те тревожи разход/акциз, и искаш вървеж, защо се занимаваш с внос/внесено то Австралия 323, а не вземеш едно читаво 325/328 с ръчни скорости и ектри от Италия/Германия или околностите? вероятно са доста по-малко главоболия, мое мнение. особено ако има някаква разлика в части... и 325/328 не се срещат често за части втора ръка, но пък 323 ептен

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 12 Фев 2007, 5:43

t0sh написа:лек оффтопик: ако не те тревожи разход/акциз, и искаш вървеж, защо се занимаваш с внос/внесено то Австралия 323, а не вземеш едно читаво 325/328 с ръчни скорости и ектри от Италия/Германия или околностите? вероятно са доста по-малко главоболия, мое мнение. особено ако има някаква разлика в части... и 325/328 не се срещат често за части втора ръка, но пък 323 ептен


Аз тая кола за Австралия я искам. Не забравяй момента с обратните волани. И причината поради която искам 323 е защото тука 325/8 с ръчни скорости са рядкост и съответно цените са им доста по солени (над $20,000 Австралиеца за читав екземпляр с ръчни)

Вчера карах една 323ка ама собственика не я беше пазил кой знае колко и и беше турил некво гърне дето ми спука тъпанчетата . . .та не успях да усетя напълно за какво става въпрос. Имам чувството че ако и се сложи малко по къс шпер, колата ще е точно каквото искам.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook