Говорете ми за . . . 323i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Говорете ми за . . . 323i
Така . . . значи: 1996-1998 година, БМВ Австралия са имали неква нема такава промоция на Е36 323и . . . всяка 323и в държавата е с кожа (повечето имат и подлакътник), ел. шибидах, климатроник и готини джанти. Другото нещо което забелязах е че 70% от колите на пазара са с РЪЧНИ СКОРОСТИ
. . . за разлика от повечето 25ци и 28ци. Смятам че вече ми следвате мисълта
Сега, какво ме интересува:
1. Върви ли? Знам че е 20 коня повече от 320и, но също е 22/3 коня по малко от 325/8и. Предимно ме интересува дали и е достатъчно пауъра да си върти дпуенцето по завоите.
2. Диференциали. Къв е бил в тези коли? Като си търся шпер, каква предавка да търся?
3. Високите обороти. Знам че този мотор е малко де-форсиран вариант на големия си брат, но ми интересува дърпа ли яко на високите обороти или е правен за въртящ момент? Все пак сега карам кола дет е правена за въртящ момент, и ми писна . . . искам мотор дет мога да го режа.
4. Ваноса. Едничен ли е или двоен? Проблемен ли е? Как да го провера дали е читав?
5. Чипове. Кой от по сериозните прави чип за туй чудо? Търся нещо Динан, Рейсинг Динамикс, или подобно.
6. Има ли нещо друго което експерите могат да ми кажат за тази кола?
Разхода не ме тревожи, нито пък акциза.
Поздрави
Сашо


Сега, какво ме интересува:
1. Върви ли? Знам че е 20 коня повече от 320и, но също е 22/3 коня по малко от 325/8и. Предимно ме интересува дали и е достатъчно пауъра да си върти дпуенцето по завоите.
2. Диференциали. Къв е бил в тези коли? Като си търся шпер, каква предавка да търся?
3. Високите обороти. Знам че този мотор е малко де-форсиран вариант на големия си брат, но ми интересува дърпа ли яко на високите обороти или е правен за въртящ момент? Все пак сега карам кола дет е правена за въртящ момент, и ми писна . . . искам мотор дет мога да го режа.

4. Ваноса. Едничен ли е или двоен? Проблемен ли е? Как да го провера дали е читав?
5. Чипове. Кой от по сериозните прави чип за туй чудо? Търся нещо Динан, Рейсинг Динамикс, или подобно.
6. Има ли нещо друго което експерите могат да ми кажат за тази кола?
Разхода не ме тревожи, нито пък акциза.
Поздрави
Сашо
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
ами въртящия момент е колкото на 325 и като вървеж е много по-близо до 325 от колкото до 320 според мен
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
лек оффтопик: ако не те тревожи разход/акциз, и искаш вървеж, защо се занимаваш с внос/внесено то Австралия 323, а не вземеш едно читаво 325/328 с ръчни скорости и ектри от Италия/Германия или околностите? вероятно са доста по-малко главоболия, мое мнение. особено ако има някаква разлика в части... и 325/328 не се срещат често за части втора ръка, но пък 323 ептен
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
t0sh написа:лек оффтопик: ако не те тревожи разход/акциз, и искаш вървеж, защо се занимаваш с внос/внесено то Австралия 323, а не вземеш едно читаво 325/328 с ръчни скорости и ектри от Италия/Германия или околностите? вероятно са доста по-малко главоболия, мое мнение. особено ако има някаква разлика в части... и 325/328 не се срещат често за части втора ръка, но пък 323 ептен
Аз тая кола за Австралия я искам. Не забравяй момента с обратните волани. И причината поради която искам 323 е защото тука 325/8 с ръчни скорости са рядкост и съответно цените са им доста по солени (над $20,000 Австралиеца за читав екземпляр с ръчни)
Вчера карах една 323ка ама собственика не я беше пазил кой знае колко и и беше турил некво гърне дето ми спука тъпанчетата . . .та не успях да усетя напълно за какво става въпрос. Имам чувството че ако и се сложи малко по къс шпер, колата ще е точно каквото искам.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани