Имам два проблема-оборотите и алармата

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.02.2007

Имам два проблема-оборотите и алармата

Мнение от nenoiv » 08 Фев 2007, 21:16

Имам 318i от м. 10.2006г.Като го купих,разбрах,че алармата се включва всяка вечер по едно и също време-в 1.25часа.Ходих на алармаджия-била така настроена-не помогна.Търся разбиращ алармаджия в София. Алармата е BMW. 2.По-сериозния проблем се появи преди около месец.С оборотите.Пали без проблеми.Оборотите са 800.Като поработи 2-3 минути и стрелката на водата мръдне с 1мм.,оборотите стават 3500.Така е 2-3 минути и после падат на 800.Стрелката още е в синята зона.Ако през деня двигателя изстине,проблема пак се явява.Винаги е на едно и също място на температурата.Лошото е,че когато са така високи и натисна педала за газта,дави и ще изгасне.Колата е на бензин и няма газова уредба.Какво може да е?Мерси

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 08 Фев 2007, 22:28

Хмм не съм сигурен, но мисля че би трябвало да има датчик за температурата, дето да има общо с оборотите...дали не е свързан със стъпковото моторче? Все някой трябва да знае;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 08 Фев 2007, 22:32

автоматичния смукач :roll: :?:
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.02.2007

Мнение от nenoiv » 09 Фев 2007, 10:16

Мерси и на двамата.Аз също мисля,че е някой датчик.Ако е смукача,ще го прави и по друго време,а не в точно определено? :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 09 Фев 2007, 10:54

Според мен е датчика за температурата.

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 09 Фев 2007, 12:27

ако се е скапал датчика за температура една диагностика го хваща веднага .. тоя за стрелката е друг датчик и може да си работи добре .. Стига с тоя смукач бре :mhihi: моторче за празех ход има .. чисти се и понякога помага .. за моторчето е писано 100 пъти тука .. потърси !
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 7.08.2004
Местоположение: София-Русе
Пол: Мъж

Мнение от civic » 09 Фев 2007, 15:20

при мен има също подобен проблем.
само че няма значение дали е загряла или не.
когато е на свободна оборотите са на 500 и работи като кораб.
може ли да е пак от моторчето?
на диагностиката ми даде грешка за датчика на разпределителния вал и на ламда сондата

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 09 Фев 2007, 15:48

civic написа:....на диагностиката ми даде грешка за датчика на разпределителния вал и на ламда сондата

Когато двигателят не е достигнал оптимална работна температура, показанията от
ламбдата не се взимат под внимание от ЕКУ-то.
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 09 Фев 2007, 19:44

Пробваи един експеримент. Откачи буксата на стъпковото моторче и запали. Ако ти вдигне 3500об, значи е някъде по жицата. Макар че при откачен ст мотор 3500 ми се виждат доста :roll:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook