загрява ми CD-то
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
загрява ми CD-то
като карам 40-50min. загрява става горещо изкл. се диска и се вкл. радиото някои има ли идея какво може да му е
- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
и на мен ми се е случвало леко да загрява ама не е имало такав голям проблем
Питай в Car audio&video

- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
може и да стане като мойто, на всичките по нови има оребрениe на този няма ,даже си мисли ако му сложа едно вентилаторче от климатроникa дали няма да го охлaжда
- shark
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 9.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46-320 CI и Паджеро 3200
- Мечтае да кара: X6
- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ако си вързал повече говорители от нормалното, или си ги подменил с по-нисък омаж е нормално да ти прегрява 


По принцип каквото и да е CDто не трябва да прегрява или ако се случи е голяма рядкост и то в много горещи дни. А твоето доколкото знам е оригинално на БМВ така че е невъзможно да е направено за тази кола и да прегрява в нея всеки път като го пуснеш за повечко време.
Възможни причини за проблема са :
1. Както ти каза вече колегата говорители с по-ниско съпротивление например 2 ома или вързани паралелно говорители по 4 ома.
2. Укъсили елементи в CDто. Въпреки че рядко се случва да окъси интегрална схема и да продължи да работи пак не е невъзможно.
Ако ти се занимава извади го и го пусни извън колата отворено и виж коя интегрална схема точно загрява доста или може и да е някой елемент вътре не само интегрална схема. Ако си загряват само усилвателните схемички значи всичко би трябвало да си е наред. Те са залепени някъде на корпуса за да се охлаждат.
Под загряване имам предвид не да са леко топлички защтото това си е нормално за повечето интегрални схеми а да са много топли.
Възможни причини за проблема са :
1. Както ти каза вече колегата говорители с по-ниско съпротивление например 2 ома или вързани паралелно говорители по 4 ома.
2. Укъсили елементи в CDто. Въпреки че рядко се случва да окъси интегрална схема и да продължи да работи пак не е невъзможно.
Ако ти се занимава извади го и го пусни извън колата отворено и виж коя интегрална схема точно загрява доста или може и да е някой елемент вътре не само интегрална схема. Ако си загряват само усилвателните схемички значи всичко би трябвало да си е наред. Те са залепени някъде на корпуса за да се охлаждат.
Под загряване имам предвид не да са леко топлички защтото това си е нормално за повечето интегрални схеми а да са много топли.
- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
CD е BUSINES БМВ само изкарах моето и вкарах това ,благодаря ти колега това за платката е възможно ще го огледам ако не видя да загрява (най вече загрява диска направо пари)ще го носим в Блаупункт
- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
juro написа::) Аха вярно е за това не се сетих, но това е защото се задълбах с прегряването
а инъче наистина най-срещания проблем е кофти връзка някъде
:):):).


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани