За ламбда сондите и премахване на катализатора ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Добре де. Катализаторите нови ясно са много скъпи (специално за моя модел е 2000 и малко отгоре лева). Обаче гледам, че продават нови и предни гърнета за този модел, които са на мястото на катализатора и струват доста по-поносимите 700 кинта (пак за моя модел).
Това не е ли малко по-добър вариант от използването на неоригинални части и преправянето на системата с н-броя резонатори и т.н.? В смисъл - да си взема човек обикновено гърне, но пак да си е оригинално. Тогава едва ли ще има и големи разлики при емисиите. Т.е. ще си като на обикновена кола без катализатор.
Това не е ли малко по-добър вариант от използването на неоригинални части и преправянето на системата с н-броя резонатори и т.н.? В смисъл - да си взема човек обикновено гърне, но пак да си е оригинално. Тогава едва ли ще има и големи разлики при емисиите. Т.е. ще си като на обикновена кола без катализатор.
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Вчера качих моята на канал и видях как стоят нещата със сондите.
При мен има две тръби едната е от първите 3, втората от другите 3 цилиндъра, тези две тръби продължават и влизат в една, на 10см от катализатора. Ламбда сондите се намират на двете тръби, доста преди катализатора. Т.е. не са една преди и една след катализатора, ами са по една за всяка тройка цилиндри. Та не виждам проблем при махането на катализатора.
При мен има две тръби едната е от първите 3, втората от другите 3 цилиндъра, тези две тръби продължават и влизат в една, на 10см от катализатора. Ламбда сондите се намират на двете тръби, доста преди катализатора. Т.е. не са една преди и една след катализатора, ами са по една за всяка тройка цилиндри. Та не виждам проблем при махането на катализатора.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
Ахааааааааа
мерси Joro за информацията.
Аз тъй като не съм виждал как точно са сложени двете сонди се чудех защо ще слагат пред и зад катализатора като сондите мерят нивата на кислорода в изгорелите газове за да се определи богата или бедна е сместа, а катализатора си има съвсем друга работа да намалява токсичността на газовете и не би трябвало от него да зависи работата на двигателя.
Не ми се е отдавал случай да се базикам с кола с две сонди до сега, все с една ми се падат
:):):):):):):), но вече ми се поизясни картинката с тия две сондички.




Аз тъй като не съм виждал как точно са сложени двете сонди се чудех защо ще слагат пред и зад катализатора като сондите мерят нивата на кислорода в изгорелите газове за да се определи богата или бедна е сместа, а катализатора си има съвсем друга работа да намалява токсичността на газовете и не би трябвало от него да зависи работата на двигателя.
Не ми се е отдавал случай да се базикам с кола с две сонди до сега, все с една ми се падат

34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани