За топлия старт на дизела...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
За топлия старт на дизела...
И аз"БЯХ"
в това число и активно четях предната тема и без да искам се оправиха нещата-а как именно
Заради филтъра(горивния) взема ми въздух от някъде и върти здраво докато качи наново си прецаках стартера...
След като ми смениха втулки ,четки и бобина-не е същия стартер и най-важното пали си и топла от четвърт ....
Не ,че и преди не въртеше готино но сега направо фучи и на двигетеля не му остава нищо друго освен да запали...
Та в резюме:
Колегите с "топлия" или горещия проблем да профилактират акумулатор/стартер групата и най вероятно няма да се налага вериги и цялата карантийка около тях...
При мен със здрав(1000A) акумулатор и ремонтиран стартер се оправи положението ... - а беше адска мъка...
Разковничето май е там ... -не,че и другите неща не са резонни ама предвид броя на двигателите с този проблем има вероятност драстично да намалее
ремонт стартер -100 лева(за протокола)


Заради филтъра(горивния) взема ми въздух от някъде и върти здраво докато качи наново си прецаках стартера...
След като ми смениха втулки ,четки и бобина-не е същия стартер и най-важното пали си и топла от четвърт ....
Не ,че и преди не въртеше готино но сега направо фучи и на двигетеля не му остава нищо друго освен да запали...
Та в резюме:
Колегите с "топлия" или горещия проблем да профилактират акумулатор/стартер групата и най вероятно няма да се налага вериги и цялата карантийка около тях...
При мен със здрав(1000A) акумулатор и ремонтиран стартер се оправи положението ... - а беше адска мъка...
Разковничето май е там ... -не,че и другите неща не са резонни ама предвид броя на двигателите с този проблем има вероятност драстично да намалее

ремонт стартер -100 лева(за протокола)
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
Re: За топлия старт на дизела...
NS325TDS написа:(1000A) акумулатор

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
1000 ампера
:):):). Ток толкова не може да мине по кабелите в колата ви
освен ако нямате в кабел със зверско сечение
и ремарке с акумолатори
. Акумолатор 100 А/h е имал предвид.
Но не това е важното.
Важното е, че е съвсем прав. Акумолатора като не е добре tdsката пали когато си иска. Може да си върти уж нормално обаче пали когато и скимне.
По един хубав акумолатор решава проблемите на половината дизелки
.




Но не това е важното.
Важното е, че е съвсем прав. Акумолатора като не е добре tdsката пали когато си иска. Може да си върти уж нормално обаче пали когато и скимне.
По един хубав акумолатор решава проблемите на половината дизелки

Да не ги бях писал тези 1000 А
На етикетите пише 1000А пусков ток-каквото и да значи това...
Просто бързах да споделя възможна причина и да спестя на колегите някой и друг лев...
Стартера също е от значение защото бях с новия акумулатор и непипан стартер и проблема си стоеше...
Смениха му втулки четки и бобина и сега "фучи"
Все пак дизела иска по здраво въртене и съответно по-бързо излиза от нормални показатели...
Преди на ухо си показва добри обороти и подлъгва,че всичко е наред-но след интервенцията промени всичко...

На етикетите пише 1000А пусков ток-каквото и да значи това...

Просто бързах да споделя възможна причина и да спестя на колегите някой и друг лев...
Стартера също е от значение защото бях с новия акумулатор и непипан стартер и проблема си стоеше...
Смениха му втулки четки и бобина и сега "фучи"

Все пак дизела иска по здраво въртене и съответно по-бързо излиза от нормални показатели...
Преди на ухо си показва добри обороти и подлъгва,че всичко е наред-но след интервенцията промени всичко...
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани