За топлия старт на дизела...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

За топлия старт на дизела...

Мнение от NS325TDS » 06 Яну 2007, 16:48

И аз"БЯХ" :mhihi: в това число и активно четях предната тема и без да искам се оправиха нещата-а как именно :D
Заради филтъра(горивния) взема ми въздух от някъде и върти здраво докато качи наново си прецаках стартера...
След като ми смениха втулки ,четки и бобина-не е същия стартер и най-важното пали си и топла от четвърт ....
Не ,че и преди не въртеше готино но сега направо фучи и на двигетеля не му остава нищо друго освен да запали...
Та в резюме:
Колегите с "топлия" или горещия проблем да профилактират акумулатор/стартер групата и най вероятно няма да се налага вериги и цялата карантийка около тях...
При мен със здрав(1000A) акумулатор и ремонтиран стартер се оправи положението ... - а беше адска мъка...
Разковничето май е там ... -не,че и другите неща не са резонни ама предвид броя на двигателите с този проблем има вероятност драстично да намалее :D
ремонт стартер -100 лева(за протокола)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Re: За топлия старт на дизела...

Мнение от shnitzera » 06 Яну 2007, 18:13

NS325TDS написа:(1000A) акумулатор
:?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 06 Яну 2007, 18:19

Шнитцер,колегата сигурно визира стартерен ток 1000А.... :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 07 Яну 2007, 2:33

1000 ампера :):):):). Ток толкова не може да мине по кабелите в колата ви :) освен ако нямате в кабел със зверско сечение :shock: и ремарке с акумолатори :roll: . Акумолатор 100 А/h е имал предвид.
Но не това е важното.
Важното е, че е съвсем прав. Акумолатора като не е добре tdsката пали когато си иска. Може да си върти уж нормално обаче пали когато и скимне.
По един хубав акумолатор решава проблемите на половината дизелки :).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от NS325TDS » 07 Яну 2007, 13:40

Да не ги бях писал тези 1000 А :mhihi:
На етикетите пише 1000А пусков ток-каквото и да значи това... :D
Просто бързах да споделя възможна причина и да спестя на колегите някой и друг лев...
Стартера също е от значение защото бях с новия акумулатор и непипан стартер и проблема си стоеше...
Смениха му втулки четки и бобина и сега "фучи" :D
Все пак дизела иска по здраво въртене и съответно по-бързо излиза от нормални показатели...
Преди на ухо си показва добри обороти и подлъгва,че всичко е наред-но след интервенцията промени всичко...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 08 Яну 2007, 19:39

Да прав си за всичко :).
Акумолатор и стартер като са добре в повечето слутчаи проблемите изчезват.
А за акумолатора наистина може да има 1000 А стартов ток на стикерите, обаче това не е много важно в случая

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook