Що ми трябваше....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 27 Дек 2006, 16:37

Lok-Na-Rok!

Веднага ли палите или чакате помпата да качи бензин?
Мойта примерно при първото палене сутрин давам контакт, чакам лампите да изгаснат и още малко(докато чуя че спре) и тогава паля. Не че иначе имам проблеми, но така трябва да се прави и така го правя. Пали от първото завъртане 8)
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 27 Дек 2006, 16:44

Бензина няма нищо общо с дизела , при бензина като загасите системата остава под налягане , а при дизела не е така!!!!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 27 Дек 2006, 18:33

KickingKing написа:Lok-Na-Rok!
Мойта примерно при първото палене сутрин давам контакт, чакам лампите да изгаснат и още малко(докато чуя че спре) и тогава паля. Не че иначе имам проблеми, но така трябва да се прави и така го правя. Пали от първото завъртане 8)


Мойта като я взех и въртях директно и често нещеше да запали от раз.... после се светнах и сега изчаквам да изгаснат лампите (освен масло и акумулатор) и тогава въртя... но дори и тогава, само понякога, като е много студено се мъчи малко -в смисъл, че а-аха е запалил, ама не точно и падат оборотите.... гася веднага, въртя отново, изчаквам лампите и като врътна и направо се изстрелва :)
Ше взема и мойта да я изчаквам още 2-3сек. когато е студено... да се накльопа яко с бензин, че да запали от раз ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 27 Дек 2006, 18:46

Lok-Na-Rok!

Аз я оставям малко повече, защото помпата не изключва с лампите. Това е на мойта, както и на едно е46 320 съм го забелязал...
Не знам при дизелите дали е така, но все пак прочетете си книжките и вижте. Там би трябвало да го пише!
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от NS325TDS » 27 Дек 2006, 20:52

За протокола от въртенето на поразия си Убих и стартера ...
Влизам в бокса... :lol:
дееее...........а :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 27 Дек 2006, 21:12

mitak_o написа:
Dimo написа:само мога да ви кажа че не е нормално въпреки че явно на доста хора се случва през зимата. В случая студа няма никакво отношение, при мен и при 30 и про -10 градуса пали от едно врътване на стартера :confused:

хм... на мен пък ми се струва че ми пали умишлено от към 3я оборот .. както каза няма зима няма лято


това е нормално при ИС-ките те не палят от веднага завърта 3 пъти и тогава пали това ми направи впечетление и при мен и попитах други хора с такива коли и при тях е така попитах и познати вносители на коли и те казаха че каквото им е минавало през рацете е било така така че мисля че си е направено така ;)

надявам се да не съм се изказал много некомпетентно ;)
PNR@abv.bg
София
0888779546

сбъркал колата, но не и форума
Аватар
Мнения: 1494
Регистриран на: 25.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е70

Мнение от someone » 05 Яну 2007, 16:12

Владо написа: водицата в горивата почва да мръзне точно сега


Знам, че е офтопик, ама да попитам - от много хора слушам за вода в бензина. Искам да питам как става тоя номер при положение че нито водата се разтваря в бензин, нито бензинът се разтваря във вода. Иначе нямаше да има нефтени петна по Дунав...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 05 Яну 2007, 16:14

Zug-Zug!

Има малки гноми, които събират излетия нефт и го правят на петна...
Мама може да прави храната да лети...
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 05 Яну 2007, 16:55

За гадовете :bang: е важно да увеличат количеството на субстанцията (гориво-вода) ,и те знаят че не се разтваря ама ко ги боли пълния джоб,,, :no:

сбъркал колата, но не и форума
Аватар
Мнения: 1494
Регистриран на: 25.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е70

Мнение от someone » 05 Яну 2007, 22:53

Le Transporteur написа:За гадовете :bang: е важно да увеличат количеството на субстанцията (гориво-вода) ,и те знаят че не се разтваря ама ко ги боли пълния джоб,,, :no:


Да де, ама идеята ми е, че като смесиш вода и бензин/нафта в резервоара на бензиностанцията (онези подземните) ще се получат два слоя, като водата ще е отдолу, а горивото отгоре. И като се има предвид, че помпите на колонките черпят от най-долното ниво, то това означава, че в резервоарите на първите да речем 50 коли ще бъде сипана чиста водица...Това всъщност питах - ако това за водата в горивата е вярно - какво правят троловете по бензиностанциите, че да не става гафа с първите 50 коли? :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 06 Яну 2007, 12:20

Lacho_ написа:Колеги проблема е от самия горивен филтър! Повечето филтри които продават за този модел са без възвратен клапан и затова се получава така. Колегата titikaka имаше същия проблем, но незнам дали се справи с него. ;)


Колега смених си филтъра преди седмица и в сервиза ми казаха, че в горивния филтър няма никакъв възвратен клапан а си е просто филтър, който работи чрез налягането от помпата. Този клапан за който ние говорим го има в помпата .... Това е по думите на Дару Кар и на още един сервиз в който правят само БМВ, но не е толкова известен а и не му знам името :mhihi:
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook