Не работи на бензин???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Не работи на бензин???
Става въпрос за Е36 316 М40, на газ колата върви много добре (въпреки че гори към 15/100км) , но от известно време не работи на бензин. Играят оборотите, трудно се форсира, чуват се гърмежи в ауспуха и дори и на високи обороти колата не върви и глъхне. Съмнявах се в дюзите и ходих да ми ги изчистят. смених и горивен филтър и тн, но никаф резултат! колата ставаше все по зле! Днес вече не иска въобще да пали на бензин и незнам къде е причината? В сервиза ми казаха, че са проверили помпата и работи нормално. също и дебитомера си е наред.....! Ако има някой, който се е срещал с подобен проблем нека сподели. Благодаря! 

Жоро тъй като в сервиза много не помогнаха аз свалих от тук инструкцийте за ремонт на руски
.
Ако искаш свали я и ти или аз ще я дам на баща ти в сряда.
Инструкцийката ме навежда на мисълта, че е възможно да се получава това от датчика за температура на антифриза. Или по точно да се подава прекалено обогатена смес при палене и да се дави заради него ако той отчита, че колата е студена а тя да е топла. Тъй като доколкото си спомням преди колата ги правеше тези номера като позагрее а не когато е студена.
Има една таблица по която може да проверим съпротивлението на датчика и разни други неща.
Дано само да не бъркам човека на който пиша
:):):) че да не се чуди някой от каде познавам баща му
.
Инъче ако не съм се заблудил в сряда се включвам в разследването на мистериозния проблем и ще ви останат мноооооооооого излишни части след като пипна и аз
:):):):):):).
Е ако някой има идеи да ги споделя

Ако искаш свали я и ти или аз ще я дам на баща ти в сряда.
Инструкцийката ме навежда на мисълта, че е възможно да се получава това от датчика за температура на антифриза. Или по точно да се подава прекалено обогатена смес при палене и да се дави заради него ако той отчита, че колата е студена а тя да е топла. Тъй като доколкото си спомням преди колата ги правеше тези номера като позагрее а не когато е студена.
Има една таблица по която може да проверим съпротивлението на датчика и разни други неща.
Дано само да не бъркам човека на който пиша


Инъче ако не съм се заблудил в сряда се включвам в разследването на мистериозния проблем и ще ви останат мноооооооооого излишни части след като пипна и аз

Е ако някой има идеи да ги споделя
- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
А да не би да не ти спира газта изцяло
Може изпарителя да е тръгнал да се процаква, може нещо по ел. инсталацията да не е наред
Извади маркучите, запуши отворите и пробвай на бензин.

Може изпарителя да е тръгнал да се процаква, може нещо по ел. инсталацията да не е наред

Извади маркучите, запуши отворите и пробвай на бензин.
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Shider написа:А да не би да не ти спира газта изцяло![]()
Може изпарителя да е тръгнал да се процаква, може нещо по ел. инсталацията да не е наред![]()
Извади маркучите, запуши отворите и пробвай на бензин.
В това число и клапана на газта може да не ти затваря


Момчета проверявано е дали газта спира напълно и се оказа, че не е там проблема, защото като извадим маркучите и запушим всички места от където може да влиза въздух или газ пак си ги има проблемите с прекъсването:).
Други идеи има ли
, че момчето е голям мераклия и го боли сърцето направо като не върви така колицата. А и в сервиза нямат много идеи май, така че помагайте и вие активно с идеи да я оправим тази кола да се радва Жорето.
Други идеи има ли

- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Точно тва щях да пиша и аз. не е от газта. не са и маркучи.... сичко по газта си е ОК! другаде е проблема?
Красьо имаш ЛС м/у другото, нз дали си видял 


- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
furnata написа:Я вижте датчика на вала
не е защото нямаше да работи на газ. Освен диагностика да и направиш


- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
Е, тогава гледайте дебитомер, ламдба сонда, клапана за регулиране на празния ход - нещо, което се игнорира при работа на газ.
Но най-вероятно според мен е да е от горивоподаващата система - дюзи, клапан за рег. налягането на бензина, бензинова помпа, филтър...
Като гледам май само ламбдата и налягане на бензина остават.
А гърмежите в изпускателния колектор са следствие от богата смес
П.п. А диагностика няма ли къде да и направиш?
Но най-вероятно според мен е да е от горивоподаващата система - дюзи, клапан за рег. налягането на бензина, бензинова помпа, филтър...
Като гледам май само ламбдата и налягане на бензина остават.
А гърмежите в изпускателния колектор са следствие от богата смес

П.п. А диагностика няма ли къде да и направиш?
- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Разбрахме за кво не искаше да пали на бензин! И все пак в сервиза са ме излъгали като ми казаха,че са проверили помпата и роботела нормално! Оказа се, че помпата прекасва и не работи винаги! нещо не контактува както трябва и не затваря веригата, но не съм сигурен дали може да се поправи (дали не е капсулована???) Когато откаже помпата естествено колата въобще не пали на бензин, а когато трагне пали, но проблемите с оборотите, гърмежите в ауспуха и тн. си ги има! Първо трябва да се поправи или смени помпата и после ще търсим причината за другите мизерии! Все още не сме проверили и клапана за налягането, но след като има гърмежи значи сместа е прекалино богата следователно има налягане! ( поправете ме ако греша, все пак тва са мои разсъждения пък аз много не разбирам) Ако има нужното налягане то не се ли ограничава от дюзите и излишъка да се връща в резервоара??? тогава по-скоро ланда сондата може да прай парчета и да лъже компютъра
след като оправим помпата ще я закарам на диагностика и ще видим
Ако някой има някви идеи какво ОЩЕ може да е да пише...
Благодаря!



- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
Лека-полека ще стигнете до истината
Макар, че е малко вероятно, високото налягане в горивопровода също може да е проблем. Дюзите отварят за време, определено основно от моментното натоварване (колко газ си подал) и оборотите, при ПОСТОЯННО налягане на бензина. Какво правим, ако това налягане е по-високо, а времето за отваряне на дюзите е същото за дадените условия?

Макар, че е малко вероятно, високото налягане в горивопровода също може да е проблем. Дюзите отварят за време, определено основно от моментното натоварване (колко газ си подал) и оборотите, при ПОСТОЯННО налягане на бензина. Какво правим, ако това налягане е по-високо, а времето за отваряне на дюзите е същото за дадените условия?
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани