Проблем с ТДС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Проблем с ТДС
Първо извинете за тъпото заглавие на темата ама не се сетих как да я именувам
Проблема ми е следният:Като изключа от скорост и от високите(примерно)2800-3000 оборота (не само при тях ами и каквито и да са)оборотите падат,подминават нормалните 700 отива до 550-600оборота и се връща и заковава на 700 но през това време има големи вибрации(по скоро тресене)усещам вибрациите чак на гърба си през седалката.Мисля че не е нормално,това го има от около 20-тина дена-преди не беше така,колата не трепваше.Един майстор каза ГНП-то бла бла нещо си
било за ремонт,но да не съм си хвърлял парите на вятъра да го правя щото я станело я не.
Малко пообъркано стана описанието на проблема (за което моля да ме извините)но се надявам да сте ме разбрали
за 318 тдс става дума

Проблема ми е следният:Като изключа от скорост и от високите(примерно)2800-3000 оборота (не само при тях ами и каквито и да са)оборотите падат,подминават нормалните 700 отива до 550-600оборота и се връща и заковава на 700 но през това време има големи вибрации(по скоро тресене)усещам вибрациите чак на гърба си през седалката.Мисля че не е нормално,това го има от около 20-тина дена-преди не беше така,колата не трепваше.Един майстор каза ГНП-то бла бла нещо си

Малко пообъркано стана описанието на проблема (за което моля да ме извините)но се надявам да сте ме разбрали
за 318 тдс става дума
понеже не те познавам добре дошъл
Много хоха биха ти отговорили търсачката търсачката..................
е и аз колкото да искам да ти го обясня пак ще изпусна нещо. Имах същия проблем, колеги също са имали и то не един и двама и нещата са сериозни от към на хиляда лева.
Прочети действително има какво да научиш , пък и за твое успокоение.
Сувета който ще ти дам ходи в оторизиран сериз на БМВ защото на мен не ме посъветваха така и аз два пъти ходих .

Много хоха биха ти отговорили търсачката търсачката..................
е и аз колкото да искам да ти го обясня пак ще изпусна нещо. Имах същия проблем, колеги също са имали и то не един и двама и нещата са сериозни от към на хиляда лева.
Прочети действително има какво да научиш , пък и за твое успокоение.
Сувета който ще ти дам ходи в оторизиран сериз на БМВ защото на мен не ме посъветваха така и аз два пъти ходих .




- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
- Lunaticc 1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
- Пол: Мъж
- Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
- Мечтае да кара: кока & цици
- Детайли за колата: с чип !!!
за такива проблеми отиваш право в камор закачат ти колата на стенда(преди това я мият) установяват какво има по мотора за смяна,плащаш 51,84лв. и вече решаваш сам каде и кога да си смениш нещата
Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани