датчик на еър бега
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Има ли нещо вярно че при много малко BMW AIRBAG се отварят ?
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

juro написа:Повече няма да споря каде се намира датчика защото явно няма смисъл.
Инъче датчика наистина е инерционен и AIRBAGа се отваря само при челен удар или по точно при удар в обсега от +30 до -30 градуса спрямо централната ос на колата. Удар отзад колкото и да е силен няма да задейтва системата.
Бих могъл да обясня и как точно действа инерционен датчик и че с него е много лесно да се установи ъггъла и посоката на удара, но едва ли има смисъл пък и с думи описана конструкцията му може да бъде разбрана лесно само от човек който си има някъква представа от такива датчици.
А този начин с многото кабелчета по конструкцията на колата които дават импулс при деформация може и да го има в някои коли не мога да споря, но според мен е доста глупаво решение, защото с него не можеш да определиш лесно и бързо направлвнието на удара и има риск Airbaga да ти смачка носа без да има нужда.
Винаги има опасност и аз да греша, но все пак мисля че точно в случая не е така:):):)
Нямай ядове!Абсолютно си прав!
Датчиците на Е36 са 2 и са отпред при двигателя(оранжевите кутийки).
На ВСИЧКИ,ама на АСОЛЮТНО ВСИЧКИ коли с AIRBAG се поставят само инерционни датчици,които реагират много преди ламарината да се е смачкала до тях!
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
juro написа:Shveda е прав системите са различни в зависимост от годината на производство. В моя случай сензора е под задната седалка:):):). По точно един от сензорите (инерционния).
я ти помисли логично колко трябва да смачкаш колата за да задействаш този датчик под задната седалка..на какво ще заприлича тази кола и ще има ли оцелели докато дойде преломния момент да се активира еър бега



Естествено че не трябва да смачкаш колата до тази кутия.Тя има сензори за движение и при евентуален удар измерват рязкото спиране което е невъзможно чрез спирачките на колата.По точно-контролният модул задейства отварянето на еърбеците когато усети намаляване на автомобила равно на челен удар с поне 13 мили или 18 км/ч.Понеже е по труден точния превод от английски ето го-zae control module triggers deployment of the airbags when it senses the vehicle decelerating at a rate equivalenт to a head-on collision of at least 13mph(18km/h).On ZAE vehicles the crash sensors are integrated into the airbag control module,located under the centre of the rear seat.Съжалявам за езика но мисля че така става по ясно.И пак държа да отбележа,че това се отнася за коли произведени след 9/93.На по ранните тази работа вършат оранжевите инерционни датчици на ботушите отпред.След тази дата ги няма.
Браво на SHVEDA поне той човека ме разбира и изрови от някъде статийка.
Няма да си хабя думите повече за да не се изнерви някой
:):). Явно някои хора тук си държат на мачкане и трошене на датчици. В системата за AIRBAGa нищо не се мачка и не се троши за да сработи. Дори при старите модели с датчици върху бомбетата пак не е нужно те да се смачкат за да сработи системата.
А за хората който копират разни редове от мойте изказвания и пак ми говорят за мачкане до задната седалка дано поне да разбират англииски като не схващат какво е инерционен датчик и да прочетат какво е написал SHVEDA за да се убедят че не говоря глупости.
И ако трябва да сме по точни в накои коли има и странични датчици във вратите и датчици в седалките за определяне дали има пътник на седалката и т.н.. Тоест системата е съвкупност от много датчици и работи вземайки предвид състоянието на всичките. Аз предимно говорех за този който според мен е основен датчик.
Моля никой да не се сърди за по-острия ми тон
просто малко се изнервям като някой спори за нещо без да се е постарал да поразбере поне малко нещо по въпроса за който спори.
Извинявайте ако аз съм ядосал някой също, защото не искам да обиждам хората на които може би ще ми се наложи да разчитам някой ден да ми помогнат да разреша някой мой проблем.
Няма да си хабя думите повече за да не се изнерви някой

А за хората който копират разни редове от мойте изказвания и пак ми говорят за мачкане до задната седалка дано поне да разбират англииски като не схващат какво е инерционен датчик и да прочетат какво е написал SHVEDA за да се убедят че не говоря глупости.
И ако трябва да сме по точни в накои коли има и странични датчици във вратите и датчици в седалките за определяне дали има пътник на седалката и т.н.. Тоест системата е съвкупност от много датчици и работи вземайки предвид състоянието на всичките. Аз предимно говорех за този който според мен е основен датчик.
Моля никой да не се сърди за по-острия ми тон

Извинявайте ако аз съм ядосал някой също, защото не искам да обиждам хората на които може би ще ми се наложи да разчитам някой ден да ми помогнат да разреша някой мой проблем.
- gedoreto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: sofia
- Кара: E21 320; E30 320cabrio; E39 525; X5
- Мечтае да кара: E30 M3
дат4ика ти е на коланите вижпод седалката има пиро патрони които задеистват еър бега инерционен дат4ик има когато е с SRS
Пак не можах да се сдържа
.
Първо да се уточним с колегата с горното мнение какжо значи SRS.
Доколкото аз знам SRS означава Supplementary Restraint System и всъщност са въздушните възглавници или AIRBAG системата.
При различните автомобили има различни съкращения за тази система Supplementary/Secondary Restraint System (SRS) или Air Cushion Restraint System (ACRS) или SIR (Supplemental Inflatable Restraint) и всички тези съкращения в крайна сметка значат едно и също, а именно - AIRBAG система.
Така че си прав че имаш ли SRS имаш и инерционен датчик.
А ако обобщим дотук казаното имаш ли AIRBAG - имаш инерционен датчик.
Относно пиропатроните при коланите - те си имат отделна функция и тя е да блокират колана и да прилепят пътника към седалката за да не му размаже физиономията излизащия с голяма скорост AIRBAG. Те самите не отварят въздушните възглавници нито пък от тях идва сигнала към контролния модул за отваряне на възглавниците.
Датчици в седалките спомена. Аз доколкото знам в седалките и по-точно в седалката на пасажера до шофьора има матричен датчик който следи дали има пътник на седалката (не съм сигурен дали ги има при всичките BMWта).
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=65
И накрая ето едно линкче изкопах да видите какво всъщност има в тази система. Това са частите в пълна система - имам предвид система със странични възглавници освен предните две и с допълнителните датчици за тях и с датчиците в седалката за определяне дали има пътник до шофьора. При повечето от вас най-вероятно не всички от тези части ги има монтирани.

Първо да се уточним с колегата с горното мнение какжо значи SRS.
Доколкото аз знам SRS означава Supplementary Restraint System и всъщност са въздушните възглавници или AIRBAG системата.
При различните автомобили има различни съкращения за тази система Supplementary/Secondary Restraint System (SRS) или Air Cushion Restraint System (ACRS) или SIR (Supplemental Inflatable Restraint) и всички тези съкращения в крайна сметка значат едно и също, а именно - AIRBAG система.
Така че си прав че имаш ли SRS имаш и инерционен датчик.
А ако обобщим дотук казаното имаш ли AIRBAG - имаш инерционен датчик.
Относно пиропатроните при коланите - те си имат отделна функция и тя е да блокират колана и да прилепят пътника към седалката за да не му размаже физиономията излизащия с голяма скорост AIRBAG. Те самите не отварят въздушните възглавници нито пък от тях идва сигнала към контролния модул за отваряне на възглавниците.
Датчици в седалките спомена. Аз доколкото знам в седалките и по-точно в седалката на пасажера до шофьора има матричен датчик който следи дали има пътник на седалката (не съм сигурен дали ги има при всичките BMWта).
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=65
И накрая ето едно линкче изкопах да видите какво всъщност има в тази система. Това са частите в пълна система - имам предвид система със странични възглавници освен предните две и с допълнителните датчици за тях и с датчиците в седалката за определяне дали има пътник до шофьора. При повечето от вас най-вероятно не всички от тези части ги има монтирани.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани