Датчик разпределителен вал
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- G.Bozhilov
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 11.12.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i
Re: Датчик разпределителен вал
Днес го смених на Коляновия вал датчика и за сега не ми е направила проблеми дано всичко продължи така 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Датчик разпределителен вал
Датчика на диференциала представлява рид ампула пред, която се върти намагнетизирано зъбно колело, което кара рид контакта да се отваря и затваря, а честотата на това действие е пропорционална на скороста.
Като полупроводников елемент, който старее с времето и променя характеристиките си датчиците на Хол наистина освен с осцилоскоп не може да се премерят правилно- дори и на диагностика датчика трябва да е заминал напълно за да се хване.Чест дефект, който може да се провери с мултицет е разрушаване на изолацията на трите проводника и окъсяването им в произволна комбинация.Това се случва обикновено при буксата и се вижда като се дръпне гумената изолация.
По отношение на магнитните датчици мисля, че променливата е честотата на сигнала и тя дава информация на ЕКУ за оборотите на двигателя.Същевремено на демпферната шайба има два липсващи зъба, което променя генерираният сигнал и така ЕКУ на двигателя разбира къде е ГМТ на 1-ви цилиндър.
Като полупроводников елемент, който старее с времето и променя характеристиките си датчиците на Хол наистина освен с осцилоскоп не може да се премерят правилно- дори и на диагностика датчика трябва да е заминал напълно за да се хване.Чест дефект, който може да се провери с мултицет е разрушаване на изолацията на трите проводника и окъсяването им в произволна комбинация.Това се случва обикновено при буксата и се вижда като се дръпне гумената изолация.
По отношение на магнитните датчици мисля, че променливата е честотата на сигнала и тя дава информация на ЕКУ за оборотите на двигателя.Същевремено на демпферната шайба има два липсващи зъба, което променя генерираният сигнал и така ЕКУ на двигателя разбира къде е ГМТ на 1-ви цилиндър.
- e30fena
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22.11.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 92'
- Мечтае да кара: е30..........
- Детайли за колата: тая без вАноса и с всичките екстри
Re: Датчик разпределителен вал
Същия проблем...Вчера смених само датчик колянов вал и всичко се оправи.....
''Разликата между малкото момче и зрелия мъж е само в големината на играчките!"
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Датчик разпределителен вал
Извинявам се че изравям стара тема но
Интересува ме къде освем Дару и Камор мога да си взема датчик разпределителен вал защото на диагностика ми излиза той. Искат ми 240-50лв за него такава си е цената или
за б28 става въпрос.

Интересува ме къде освем Дару и Камор мога да си взема датчик разпределителен вал защото на диагностика ми излиза той. Искат ми 240-50лв за него такава си е цената или

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Датчик разпределителен вал
така де а мисълта ми е толко ли си струва или? Че като че ли ми се струва са му надули цената до неузнаваемост 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Датчик разпределителен вал
mafiata_ написа:така де а мисълта ми е толко ли си струва или? Че като че ли ми се струва са му надули цената до неузнаваемост
Не мисля, по-скоро да е сто и нещо. Китайските са по 30-40лв.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани