Мистиката с генерациите на ванос моторите?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- stiopa
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320
- Детайли за колата: Lower = better
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
То е ясно, че ще се свържат там където си е оригинално. Въпроса ми е дали ще е много ф45 и какъв е варянта с една тръба?
Поздрави!


- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
ares2 написа:ето това са траби от М52Б28ТУ
вижда се че са сложи двойни стени за да се спре резонанса
На е46 с м52туб28 тръбите са с единична стена


BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- stiopa
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320
- Детайли за колата: Lower = better
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
Като цяло ще се събира там където си е фабрично и после ще се разкланя. Въпроса ми е ф45 дали няма да е голямо и някой правил ли си е генерация с гърне от 2.5 и как са вървели тръбите огдоло? М50б20 без ванус. Поздрави

- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
ares2 написа:aaопасно е.
по темата...
ето това са траби от М52Б28ТУ
вижда се че са сложи двойни стени за да се спре резонанса
Колега имаш ли представа дали при е39 с м54 двигатели е такава двойна тръба?
- JoroM43
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 4.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
Не е по темата но някой правил ли е права генерация на е36 да даде някакви приблизителни размери и дължини и акъл как най-евтино да се получи, за сега мисля да сваля цялата генерация от колекторите и по нея да взема тръби и извивки готови и майстора да ги завари и настави така че да се поберат горе долу в отреденото за тях място... по -добри идеи? Идеята е кърпената и преправяна с резонатори генерация да изчезне и колата да се отпуши малко, крайно гърне съм си набавил вече...
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
Колеги дайте съвет за генерация за едно 2.5 в е36.. в момента е с 20кова и искам да я сменя, но се чудя от 2.8 или от е46 330 и двете са с двойни тръби до края или да си направя(на колко Ф? ) с единична тръба до крайното гърне
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани