Теч на антифриз от двигателя М43
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kolev5833
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe/ BMW E91
Re: Теч на антифриз от двигателя М43
ceco_kd написа:maxoyn написа:Сходен проблем с М43Б16 без климатик с газов инжекцион.
Течеше под мотора без да е загрял два пъти, но след това не съм го виждал да тече.![]()
На газ гаснеше в движение и бях карал само на бензин. Когато я погледна майстора каза,
че имало много въздух в системата и затова не загрявал изпарителя. Беше обезвъздушил и долял
антифриз и се беше пооправило. Естествено проблема си остана.
Днес я обезвъздушавах още и забелязах, че термостата не отваря. Доста време, след като стрелката
е на средата също маркуча след него си остава студен. Стрелката за температурата не подминава средата.
Над 1200 оборота си излиза чист антифриз без балончета, трябва да продължа докъто това става на нормалните
обороти на празен ход, нали?
Че термостата е за смяна е ясно, но дали може заради него да губи антифриз или още трябва да търся проблема?
Колега, как направи извод, че термостата ти е проблемен. В тоя студ на обороти на празен ход трудно да ти отвори големия кръг. След като стигне средата на уреда за температурата ще трябва да й задържиш известно време (около минута или две) оборотите на 2000-2500 об/мин и тогава чак може да почне да отваря и да затопля вече и долния маркуч. Пиша ти го от личен опит. Просто навън в момента температурата е ниска и най-бързо ще я накараш да отвори големия кръг именно на място на обороти. Иначе съм пробвал в движение за 6 км на около 2500 об/мин не успя да отвори, ама познай какъв въздух я брули колата челно. Ако на баир на моторна спирачка не ти изстива не ти е проблема в термостата. Успех и със здраве!
Потвърждавам и моя термостат отваря чак след като и задържа газта известно време, ако я оставя без газ не иска да отвори, той май е на 95 градуса в тоя студ как да я направи тая температура
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Теч на антифриз от двигателя М43
kolev5833 написа:bum_bum написа:kolev5833 написа:bum_bum написа:Той термостата нов, но уплътнението му ново ли е?
Да, ново е. Имаше уплътнение в комплекта, понеже се усъмних съм свалял термостата втори път и купувах още едно уплътнение и силиконче съм му сложил на рейнц.
силикон там не се слага.
То и на стария термостат си имаше...
Не мисля, че е редно по водните съединения да се маже със силикон. Антифриза е с висок вискозитет и като прибавим и налягането много малка неточност в контакта между две съединения му стига за да текне.
- kolev5833
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe/ BMW E91
Re: Теч на антифриз от двигателя М43
Проблема открит, от гарнитурата на главата сълзи антифриза
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ForsakencyraX
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 23.11.2011
Re: Теч на антифриз от двигателя М43
Колега като си сменяш гарнитурата под смукателния колектор има 1 пластмасов фланец на блока струва около 20-25 лева смени го и него да не береш ядове! 

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани