Проблем студен двигател
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Favorita92
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.11.2014
- Пол: Мъж
Проблем студен двигател
Здравейте! Колата е BMW е36 316i Compact 2000g .Имам проблем когато двигателя е напълно истинал и запаля държи обороти но като я настъпя леко се дави и глъхне. Всичко се оправя след като колата поработи 4 5 6 минути. Проблемът го прави и лятото когато температурата вън е над 35 градуса
. Неприятно е всеки път да чакам да се минат тези минути. Колата е закачана на компютър и дава грешка в дебитомера. Възможно ли е този дебитомер да бърка двигателя само при студен старт. Моля някой ако е имал същия проблем или може да даде съвет ще му бъда много благодарен. Дебитомера е чистен със спрей но проблема остана!!!






- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Проблем студен двигател
Какви обороти държи при палене? - в смисъл на студено трябва да са по-високи, а като загрее да ги свали.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- Favorita92
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.11.2014
- Пол: Мъж
Re: Проблем студен двигател
Оборотите 800/900 при студен после падат 600/700.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем студен двигател
Моята кола,и студена и топла,винаги държи едни и същи обороти на празен ход! Мислех,че всички БМВ-та са така!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Проблем студен двигател
И аз така мисля, първите няколко секунди, сега зависи колко точно е студено, но няколко секунди да задържи по високи е окей
Това с първо високи после ниски, аз го разбирам примерно да държи 900-1000 оборота докато излезе от синия сектор и после да паднат, но не мисля, че е редно да е така.

Това с първо високи после ниски, аз го разбирам примерно да държи 900-1000 оборота докато излезе от синия сектор и после да паднат, но не мисля, че е редно да е така.
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Проблем студен двигател
Е май около половин минута държи по-високи обороти, а не няколко секунди.
Изключи буксата на дебитомера и опитай така да запалиш - тогава инжекционът ще работи в авариен режим, без дебитомер, и дефектният дебитомер няма да го бърка.
Изключи буксата на дебитомера и опитай така да запалиш - тогава инжекционът ще работи в авариен режим, без дебитомер, и дефектният дебитомер няма да го бърка.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Проблем студен двигател
Най-вероятно е дебитомера.... особено и при положение, че се е показало и на диагностика или по-скоро темп. сензора на входящия въздух, който е вграден в него. Едно време имах същия проблем с М43. След смяна на дебитомера се оправи. При възможност може да пробваш първо, ако има откъде да вземеш преди да купуваш. Успех!
Gesendet von meinem SM-A310F mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-A310F mit Tapatalk
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани