Превъртял патрон за палене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ///MBlitzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 3.02.2012
- Местоположение: Троян
Превъртял патрон за палене
Колеги ,колата е 97-ма с обикновен ключ без чипове и тн. Ключа превърташе откакто съм я купил и палеше с малко натискане надолу. Днес като го върнах за да го извадя и явно не издържа и превъртя при заключен волан. Върти се хаотично. Видяло се е ,че ще се сменя целият механизъм защото свалих т.нар "платка" за да запаля колата. Свързах се с ключар ,който ми обясни че оста ,която излиза от патрона и влиза в платката ако се завърти много финно - може и да се отключи волана ,но от напразни опити вече е разрушена. Трябва да сменям целият патрон + всичко около него. Въпроса ми е от къде се сваля? От разглеждането ми установих ,че трябва със секач да избия/развия двата болта от горната страна на кормилният прът и така корпуса ще се освободи. Никъде другаде няма свръзки,болтове,нитове и тн. Това ли е процедурата за смяна на целият механизъм и евентуално на новият как може да се преправи за да не се заключва волана? Нещо се изпилява или?
Голяма каръщина ,че се счупи пустият патрон но голям късмет ,че беше пред гаража и колелата сочеха направо.
Колеги ,ако имате превъртащи патрони - правете си ги на време ,че остави ли ви на път - лошо..

Голяма каръщина ,че се счупи пустият патрон но голям късмет ,че беше пред гаража и колелата сочеха направо.
Колеги ,ако имате превъртащи патрони - правете си ги на време ,че остави ли ви на път - лошо..
Re: Превъртял патрон за палене
Сам си задал въпросът и сам си си отговорил. Мето е писал тема и точно това е последователността. Избиваш със секач 2та болта държащи пръта - като се наклони пръта избиваш горните 2 държащи корпуса на ключа и сваляш без да е нужно сваляне на целия прът. Като си свалиш ключалката загледай въртящата й част която влиза във въпросната ос. От едни и същи години има различни и ти трябва точния корпус за твоята ключалка. Не става да се взаимозаменят, тоест търсиш корпус за ключалка като твоята.
Бих дал съвет да байпасираш заключващият механизъм, защото е още един проблем който рано или късно се проявява и ще направи беля.
Бих дал съвет да байпасираш заключващият механизъм, защото е още един проблем който рано или късно се проявява и ще направи беля.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- ///MBlitzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 3.02.2012
- Местоположение: Троян
Re: Превъртял патрон за палене
Какво следва при счупен патрон на кола с EWS понеже не съм наясно с тази защитна система?
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: Превъртял патрон за палене
Сваляш пръстена който "чете" чипа на ключа от стария патрон, сменяш патрона и поставяш пръстена върху новия патрон.
- ///MBlitzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 3.02.2012
- Местоположение: Троян
Re: Превъртял патрон за палене
И патрона при ключар за пренареждане по моят ключ?
За този вариант не се бях сетил ,благодаря!
За този вариант не се бях сетил ,благодаря!
Re: Превъртял патрон за палене
И на мен ми се случи същото преди време.Устройствата за заключване не са еднакви на всички е36-ци.В youtube съм гледал видео как се сваля само патронника с ключа и една фиба за коса,и после ключар да ти пренареди патронника по твоя ключ.
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: Превъртял патрон за палене
А проблема често се оказва ,че е в ключа с времето се изхабява, не бута правилно всичките пинове и патрона превърта.
- ///MBlitzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 3.02.2012
- Местоположение: Троян
Re: Превъртял патрон за палене
Намерих си цяла конзола с друг ключ. Мислех да ги разменя но имат разлика в размера и ''новата'' конзола не влиза в кормилният прът.
Относно ваденето на патрона - два дена се мъчех по няколко часа с фиба да го извадя и не мога. На новата конзола уцелвам къде да влезне но не изкарвам патрона а на моят превъртял - въобще не мога да се ориентирам къде е положението за вкарване на фибата. Нямам време сега но най-вероятно с двете конзоли ще вървя при ключар да ми размени патроните и ще съм с два ключа ,че не ми се иска да изолирам евс.
На мен освен захабен ключ и превъртял патрон ми се беше счупил и механизма за заключването на волана. Чист късмет ,че не беше в движение.
ПС - Някой знае ли къде се прави отвор с свредел за изваждане на патрона или това не важи за нашите техники?
Относно ваденето на патрона - два дена се мъчех по няколко часа с фиба да го извадя и не мога. На новата конзола уцелвам къде да влезне но не изкарвам патрона а на моят превъртял - въобще не мога да се ориентирам къде е положението за вкарване на фибата. Нямам време сега но най-вероятно с двете конзоли ще вървя при ключар да ми размени патроните и ще съм с два ключа ,че не ми се иска да изолирам евс.
На мен освен захабен ключ и превъртял патрон ми се беше счупил и механизма за заключването на волана. Чист късмет ,че не беше в движение.
ПС - Някой знае ли къде се прави отвор с свредел за изваждане на патрона или това не важи за нашите техники?
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани