Е36 1.6->1.8->2.* пояснение?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Mad Max.
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is M42 :\ , Lada Niva 2121
- Мечтае да кара: Alpine White E90 335i
Е36 1.6->1.8->2.* пояснение?
Здравейте колеги, ще сменям мотор и ако е възможно съвсем малко разяснение по темата. Първо да кажа че е36цата е '97, била е 1.6, демек М43Б16, стария собственик е сложил М42Б18 (ис-ка) и сега ще слагам поне 2.0 (не от пърформънс причини). Така като гледам мотора е сложен кадърно, не си личи че е сменян ако не ти кажат. Въпроса ми е сега от 1.8, какво се преправя/променя за шестак? Или да гледам по тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 8&t=185610 ? На мен ми казаха, а и в темата пише, че кутията си остава същата от 1.6, което е добре. Но друго нещо различно ли е (изключвам инсталацията), или е plug n play един вид, както е описано в темата?

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Е36 1.6->1.8->2.* пояснение?
Всичко е както го е описал Ицака.
Трябва ти и табло от 6така, щото на твоето оборотомера ще полудява.
Трябва ти и табло от 6така, щото на твоето оборотомера ще полудява.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Е36 1.6->1.8->2.* пояснение?
Кутията може да си остане същата, но те съветвам ако се спреш на 2.8 да вземеш кутия+кардан+диф с полуоски от донора.
И твоите ще удъжат, но не много.
А ако се спреш на нещо по-малко е удобен момент да я ревизираш кутията - било то само семерингите.
И твоите ще удъжат, но не много.
А ако се спреш на нещо по-малко е удобен момент да я ревизираш кутията - било то само семерингите.
- Mad Max.
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is M42 :\ , Lada Niva 2121
- Мечтае да кара: Alpine White E90 335i
Re: Е36 1.6->1.8->2.* пояснение?
20ка ще е. И човека от който го купувам казва че тая щанга нямало нужда да се сменя. Сега да търся ли от шестак специално или да не търся, не знам, той казва че го е правил тоя филм мн пъти и никога не се е налагало да я сменя.
А хидравличната помпа от м42 става ли на М50? Предполагам че не, ама да питам все пак. Същото питане и за компресора на климатика
А хидравличната помпа от м42 става ли на М50? Предполагам че не, ама да питам все пак. Същото питане и за компресора на климатика


- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Е36 1.6->1.8->2.* пояснение?
Mad Max. написа:20ка ще е. И човека от който го купувам казва че тая щанга нямало нужда да се сменя. Сега да търся ли от шестак специално или да не търся, не знам, той казва че го е правил тоя филм мн пъти и никога не се е налагало да я сменя.
А хидравличната помпа от м42 става ли на М50? Предполагам че не, ама да питам все пак. Същото питане и за компресора на климатика
Щанга стаб от 6ц БМВ ще ти трябва по спомен минаваше твърде близо тази от 4ц или не ставаше изобщо. Хидравличната помпа от м42/44 НЕ става, на м50то е друга. Същото важи и за компресора/стойката на климатика.
Скоростната кутия, диф, полуоски ще са ти достатъчни дори и за 2.8

- Hellrot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Е36 1.6->1.8->2.* пояснение?
edimen написа:Mad Max. написа:20ка ще е. И човека от който го купувам казва че тая щанга нямало нужда да се сменя. Сега да търся ли от шестак специално или да не търся, не знам, той казва че го е правил тоя филм мн пъти и никога не се е налагало да я сменя.
А хидравличната помпа от м42 става ли на М50? Предполагам че не, ама да питам все пак. Същото питане и за компресора на климатика
Щанга стаб от 6ц БМВ ще ти трябва по спомен минаваше твърде близо тази от 4ц или не ставаше изобщо. Хидравличната помпа от м42/44 НЕ става, на м50то е друга. Същото важи и за компресора/стойката на климатика.
Скоростната кутия, диф, полуоски ще са ти достатъчни дори и за 2.8
Само да допълня тъй като преди 3 месеца минах от ИС към 2ка... ще ти трябра също и предната част от кардана на 2ка... както и избирачите на ск. Кутия пак от 2ка или просто от 6так няма значение, защото твоите ще дойдат дълги...
- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Е36 1.6->1.8->2.* пояснение?
По принци си влизат кутиата и дифа просто кутията отива малко по назад. Калал съм с малка кутия кардан и диф към около година и половина на м50б25 в компакта 
Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
- Mad Max.
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is M42 :\ , Lada Niva 2121
- Мечтае да кара: Alpine White E90 335i
Re: Е36 1.6->1.8->2.* пояснение?
Оставете колеги... Накрая стана така че на пук почнахме да правим iS-a на ново. Голям филм, златния мотор излезе. То кажи речи за 2.8ца +- отидоха пари, ама както и да е.
Като отворихме мотора гледаме изпускателните клапани криви почти като буквата Г. Майстора вика тая кола как е дошла на ход не знам, не бил виждал двигател с толкова криви клапани да си дойде спокойно на ход, и вика че от много години било така. Също така вътре всичко било оригиналното от БМВ, никога не бил отварян мотора, гарнитурата тая от завода на БМВ. Пък аз обиколих БГ с тая кола, мотора работеше като часовник, нито пушеше, нито нищо в работата му. Усещах че не върви като iS ама пък перфектно си работеше.
Оправихме го, всичко е сменено по мотора, от-до. НО пак не върви като iS. С една идея по добре върви от преди, видимо е, ама съм карал iS и знам г-д колко трябва да върви. Даже снощи покарах на едни приятел 1.8 115 коня, същото купе - пак седан, и не видях някаква значителна разлика, да не кажа че няма, по вероятно да си мисля че моята върви с 1% повече заради основния ремонт. Та някакви предложения, като имаме в предвид че всичко по самия мотор е сменено с ново? То какво остава? Ламбда сонда и дебитомер май?
P.S. Двигателя от ремонта (и за неопределно време в бъдеще) се кара САМО на бензин, няма газ.
Като отворихме мотора гледаме изпускателните клапани криви почти като буквата Г. Майстора вика тая кола как е дошла на ход не знам, не бил виждал двигател с толкова криви клапани да си дойде спокойно на ход, и вика че от много години било така. Също така вътре всичко било оригиналното от БМВ, никога не бил отварян мотора, гарнитурата тая от завода на БМВ. Пък аз обиколих БГ с тая кола, мотора работеше като часовник, нито пушеше, нито нищо в работата му. Усещах че не върви като iS ама пък перфектно си работеше.
Оправихме го, всичко е сменено по мотора, от-до. НО пак не върви като iS. С една идея по добре върви от преди, видимо е, ама съм карал iS и знам г-д колко трябва да върви. Даже снощи покарах на едни приятел 1.8 115 коня, същото купе - пак седан, и не видях някаква значителна разлика, да не кажа че няма, по вероятно да си мисля че моята върви с 1% повече заради основния ремонт. Та някакви предложения, като имаме в предвид че всичко по самия мотор е сменено с ново? То какво остава? Ламбда сонда и дебитомер май?


8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани