Проблем с CHECK E36 и 3-ти стоп
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Krastew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 22.04.2013
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI
Проблем с CHECK E36 и 3-ти стоп
Колеги, имам въпрос.. колата ми беше без 3-ти стоп, става въпрос за Е36, но колата има и CHECK.. на борда попринцип ми пишеше 1 brake ... като изгори крушка, но сега като сме вързали 3-тия стоп към кабела отзад където влиза в буксата за стопа, не ми дава грешка, а задния ляв стоп му беше изгоряла крушката и не ми даде грешка, защото един вид третия стоп му дава фалшив сигнал.. въпроса ми е как да вържа третия стоп, за да си ми дава грешка на двата задни на CHECKA, като изгори крушка?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с CHECK E36 и 3-ти стоп
Krastew написа:Колеги, имам въпрос.. колата ми беше без 3-ти стоп, става въпрос за Е36, но колата има и CHECK.. на борда попринцип ми пишеше 1 brake ... като изгори крушка, но сега като сме вързали 3-тия стоп към кабела отзад където влиза в буксата за стопа, не ми дава грешка, а задния ляв стоп му беше изгоряла крушката и не ми даде грешка, защото един вид третия стоп му дава фалшив сигнал.. въпроса ми е как да вържа третия стоп, за да си ми дава грешка на двата задни на CHECKA, като изгори крушка?
Третият стоп в Е36 не се чеква. Сигналът минава през модула, но не се контролира и те съветвам да го свържеш както трябва. Вярно, че е голямо разглабяне, но е по-добре да го направиш както е заложено от инженерите на БМВ. Та третия стоп можеш да го свържеш директно към разпределителната плата с кабели син/червен. Намира се над мястото за почиващия крак и е сигнала от спирачките преди да мине през чек модула.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани