Криви клапани M42
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Криви клапани M42
Колата е 316i 93г. със саден м42 и обикновенна газ. Накратко малко предистория докато си карах на газ при около 3500 оборота кихна доста стабилно при което загасна колата и отбих да погледна всичко ли си е по местата защото обикновено вади маркучите на стъпковото моторче и обръща гумичката на кихалката ...и сега не беше по различно. Върнах всичко по местата и запалих на 3 цилиндъра и угасна. Следва куката въжето и в гаража .
Измерих копресията и се оказа че на 2ри и 4ти цилиндър няма такава докато на 1ви и 3ти не е мръднала.
Следва лекинко разглобяване при което се оказва че веригата си е на място и проблема не е там.
Продължаваме с лекинкото разглобяване. .. смъкваме главата и веднага се забелязва леко криви клапани на въпросните 2ри и 4ти цилиндър след което поглеждам блока и цилиндрите и във въпросните 2ри и 4ти намирам не много на брой парченца алуминии
.
За момента съмненията са че при гърмежа на газта в колектора е счупило нещо по него и в последствие го е засмукало в цилиндрите . Също предполагам че гърмежа може да е в следствие на появилия се проблем.
Молбата ми е ако някой е имал такъв проблем или идея да даде съвет къде по точно да търся проблема а именно откъде са дошли тези парченца
П.П. Главата ще се носи да я направят а на обикновенната газ казвам сбогом
Измерих копресията и се оказа че на 2ри и 4ти цилиндър няма такава докато на 1ви и 3ти не е мръднала.
Следва лекинко разглобяване при което се оказва че веригата си е на място и проблема не е там.
Продължаваме с лекинкото разглобяване. .. смъкваме главата и веднага се забелязва леко криви клапани на въпросните 2ри и 4ти цилиндър след което поглеждам блока и цилиндрите и във въпросните 2ри и 4ти намирам не много на брой парченца алуминии

За момента съмненията са че при гърмежа на газта в колектора е счупило нещо по него и в последствие го е засмукало в цилиндрите . Също предполагам че гърмежа може да е в следствие на появилия се проблем.
Молбата ми е ако някой е имал такъв проблем или идея да даде съвет къде по точно да търся проблема а именно откъде са дошли тези парченца
П.П. Главата ще се носи да я направят а на обикновенната газ казвам сбогом

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна jorko7120 на 01 Авг 2016, 23:49, променена общо 2 пъти
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Криви клапани M42
диса клапа?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- pawe75
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318i м43б18
- Мечтае да кара: e90
- Детайли за колата: м43б18 1996г. седан.
Re: Криви клапани M42
Тва кафе и аз го пих с м43 ,и аз мисля,че е диса клапа.
по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Криви клапани M42
Изглежда, че нещото се е разпаднало, а парченцата са попречили на клапаните да затворят. Другите, които са имали такъв проблем, били ли са на газ - и гърмяла ли им е в този момент? (от какво се разпада DISA клапата?)
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Криви клапани M42
И при менго имаше тоз филм с м43 с обикновенна газ,при гьрмеж на кихалката клапата в колектора се счупи и стана мармалад 

- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Криви клапани M42
Благодаря ви за насоките
Ще огледам около диса клапата макар че след като разглобих си беше на мястото и с ръка я пораздвижих и мисля че се движеше нормално но ще огледам отново тези дни 


- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Криви клапани M42
Днес ходих до колата доогледах и като видях какво съм направил зех да се бия в главата
. Преди около година слагах кихалка меко казано сам се престарал с натягането и чак сега стана белята... Ето няколко снимки каква съм я свършил:
Оттук на там ясно. Главата на главарите да я направят гарнитурки маркученца скобички и се събира. Благодаря на всички за съветите но реално сам съм си виновен и никой не би и предположил каква сам я свършил
.



Оттук на там ясно. Главата на главарите да я направят гарнитурки маркученца скобички и се събира. Благодаря на всички за съветите но реално сам съм си виновен и никой не би и предположил каква сам я свършил


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Криви клапани M42
Жалко за щетите, но много ценна информация си дал -> за какво трябва да се внимава.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Криви клапани M42
pawe75 написа::yes:maxpower написа:диса клапа?
С М43 същата работа при мен.
М42 няма проблеми с ДИСА клапата,каквито имат м43,м44,м52ту,м54 и т.н. Единствената ДИСА която е метална.

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Криви клапани M42
Първите М43 също са с метална
Доста по-надеждна е, но и там са възможни проблеми.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Криви клапани M42
И на м42 могат да изпаднат болтчетата, попадал съм на разхлабени.
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Криви клапани M42
Та така.. колата е сглобена работи добре всичко е окей но има един проблем
. При всяко палене веригата истропва за 2-3 секунди (явно колкото да качи масло) след което няма проблем до следващо палене
. Самия обтегач е сменяван преди около 2 години заедно с верига и всички плъзгачи. Според мен си опъва добре веригата но след престой поради някаква причина не остава масло в него и веригата се охлабва докато не запаля отново...
Какво може да се погледне и провери по въпроса или да тичам за нов
?


Какво може да се погледне и провери по въпроса или да тичам за нов

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани