Проблем със климатика

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 14.05.2009

Проблем със климатика

Мнение от godechh » 27 Юли 2016, 21:50

е36 2,5тдс напълниха ми климатика и работи перфектно 2 дни и спря, за сега няма теч и мисля ако има някакъв филтър на фреона да се е запушил
ако има филтър може ли схема и описание къде да го търся

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Проблем със климатика

Мнение от ///Mechov » 27 Юли 2016, 22:54

Има филтър - дехидратор , намира се зад десния фар

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Проблем със климатика

Мнение от The Heartlistener » 28 Юли 2016, 8:09

Компресорът работи или не?
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 14.05.2009

Re: Проблем със климатика

Мнение от godechh » 28 Юли 2016, 9:00

Работеше когато го напълнихме и работи 2дни, сега го светихме със ув лампа и няма теч, сега съм пак в сервиза и ще видя какво ще излезе

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Проблем със климатика

Мнение от The Heartlistener » 28 Юли 2016, 9:19

Щом не работи в момента, най-вероятната причина е падане налягането на фреона /не всички връзки по с-мата са видими, има и такива в купето/. Ако падне под 1.5 бара датчикът за налягане не отваря веригата от управлението към еку-то, а то от своя страна не активира релето на компресора.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 14.05.2009

Re: Проблем със климатика

Мнение от godechh » 28 Юли 2016, 11:24

От сервиза ми дадоха ув лампата и ми казаха да си разглобя жабката и там да видя свръзките към раяторчето дали не изпускат,разглобих цялата жабка и всичко което видя и не мога да стигна до тези връзки
Даите някоя снимка къде да ги търся

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 26.11.2008
Местоположение: WWW
Пол: Мъж
Кара: E39... :D
Мечтае да кара: платноходка

Re: Проблем със климатика

Мнение от eekset » 28 Юли 2016, 12:43

godechh написа:Даите някоя снимка къде да ги търся


IMG_6537.jpg


под капачето, дето е очертано са...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 14.05.2009

Re: Проблем със климатика

Мнение от godechh » 28 Юли 2016, 20:14

Благодаря колега днес разглобих колата тотал,всичко което беше по таблото и под него и дори таблото вече е на вън,цялото парно го свалих и извадих радяторчето.Проблема за сега мисля че е във клапана за налягането до самото радяторче,купих го ново и утре ще го събирам дано си оправдае труда

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Проблем със климатика

Мнение от ///Mechov » 28 Юли 2016, 22:49

Трв-то ли? От него незнам да не може да тръгне климата. Погледни си датчика за налягане , дето е на дехидратора , релето на климата , бобинката на съединителя на компресора , управлението ( ако си с управление с врътките , погледни и модула.)
Send from Tapatalk on Windows 10 phone

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 14.05.2009

Re: Проблем със климатика

Мнение от godechh » 01 Авг 2016, 9:31

Одисеята продължава кара 4 дни и пак изчезна фреона тръгвам днес по софииски маистори че направо вече нямам нерви да се занимавам аз,щом се напълни и започва да работи перфектно,значи компресора е добре пък и със ув лампата показваше само теч във купето

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Проблем със климатика

Мнение от ///Mechov » 01 Авг 2016, 18:18

Значи е голям теча , ако е сложен оцветител , нямя начин да не се види. На тая система най-често се скапват опръстените , след това е теч от осовия уплътниел на компресора ( семеринг ) и най-накрая пропуск от кондензатора ( големия радиатор ) . Ако проблема е в изпарителя ( вътрешния радиатор ) , ще се наложи да сваляш таблото . Смени всички опръстени и надуй системата с азот за провека на плътност . Ако задържи , вакумирай и пълни . Тея системи имат два различни вида кондензатори и според него , се пълнят с различно количество газ . В единия случай р 840гр. , в другия 1 кг. - това за р134а , ако обаче е р12 е 1,27 кг. Р12 вече не се намира и затова като се зареди с р134а система , която е за р12 , се зарежда 70% от първоначалната зарядка на р12.
Send from Tapatalk on Windows 10 phone

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook