Проблем със климатика
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със климатика
е36 2,5тдс напълниха ми климатика и работи перфектно 2 дни и спря, за сега няма теч и мисля ако има някакъв филтър на фреона да се е запушил
ако има филтър може ли схема и описание къде да го търся
ако има филтър може ли схема и описание къде да го търся
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем със климатика
Има филтър - дехидратор , намира се зад десния фар
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем със климатика
Компресорът работи или не?
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
Re: Проблем със климатика
Работеше когато го напълнихме и работи 2дни, сега го светихме със ув лампа и няма теч, сега съм пак в сервиза и ще видя какво ще излезе
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем със климатика
Щом не работи в момента, най-вероятната причина е падане налягането на фреона /не всички връзки по с-мата са видими, има и такива в купето/. Ако падне под 1.5 бара датчикът за налягане не отваря веригата от управлението към еку-то, а то от своя страна не активира релето на компресора.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
Re: Проблем със климатика
От сервиза ми дадоха ув лампата и ми казаха да си разглобя жабката и там да видя свръзките към раяторчето дали не изпускат,разглобих цялата жабка и всичко което видя и не мога да стигна до тези връзки
Даите някоя снимка къде да ги търся
Даите някоя снимка къде да ги търся
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем със климатика
godechh написа:Даите някоя снимка къде да ги търся
под капачето, дето е очертано са...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем със климатика
Благодаря колега днес разглобих колата тотал,всичко което беше по таблото и под него и дори таблото вече е на вън,цялото парно го свалих и извадих радяторчето.Проблема за сега мисля че е във клапана за налягането до самото радяторче,купих го ново и утре ще го събирам дано си оправдае труда
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем със климатика
Трв-то ли? От него незнам да не може да тръгне климата. Погледни си датчика за налягане , дето е на дехидратора , релето на климата , бобинката на съединителя на компресора , управлението ( ако си с управление с врътките , погледни и модула.)
Send from Tapatalk on Windows 10 phone
Send from Tapatalk on Windows 10 phone
Re: Проблем със климатика
Одисеята продължава кара 4 дни и пак изчезна фреона тръгвам днес по софииски маистори че направо вече нямам нерви да се занимавам аз,щом се напълни и започва да работи перфектно,значи компресора е добре пък и със ув лампата показваше само теч във купето
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем със климатика
Значи е голям теча , ако е сложен оцветител , нямя начин да не се види. На тая система най-често се скапват опръстените , след това е теч от осовия уплътниел на компресора ( семеринг ) и най-накрая пропуск от кондензатора ( големия радиатор ) . Ако проблема е в изпарителя ( вътрешния радиатор ) , ще се наложи да сваляш таблото . Смени всички опръстени и надуй системата с азот за провека на плътност . Ако задържи , вакумирай и пълни . Тея системи имат два различни вида кондензатори и според него , се пълнят с различно количество газ . В единия случай р 840гр. , в другия 1 кг. - това за р134а , ако обаче е р12 е 1,27 кг. Р12 вече не се намира и затова като се зареди с р134а система , която е за р12 , се зарежда 70% от първоначалната зарядка на р12.
Send from Tapatalk on Windows 10 phone
Send from Tapatalk on Windows 10 phone
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани