318ис Проблем с паленето

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 15.07.2016

318ис Проблем с паленето

Мнение от spiritofspeed4 » 15 Юли 2016, 12:57

Здравейте моля за помощ

колата е Е36 318ис м42


Трудно пали, въртя на стартер и прекъсва, пали от от третия път и то най вече като е топла , сутрин когато е студена понякога пали и от първия път.

Мислех че е от стартера смениха му четките но, не е от него. Проблема си остава.

Сега мисля да не е от датчик на колянов вал поне от това което е написано в други теми.

Оборотомерът не ми работи възможно ли е да е от това, ако е изгорял датчикът на коляновия вал

Някой може ли да качи сними къде са буксите на този датчик, гледах в други теми и форуми само открих Camshaft sensor , но за смяна на crankshaft нищо.

проследих кабела на датчика на разпределитения вал, от двигателя е една букса, но мисля че после се съединяват и на другия край излизат две букси на края , чудя се да не би двата датчика да са вързани на едно , незнам ако някой знае повече нека помогне.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: 318ис Проблем с паленето

Мнение от M10 » 15 Юли 2016, 19:23

Кабелите вървят в общ канал, но са отделни. Буксите се щракват в кутия, която стои в долната част на всмукателя, между тръбите на 2 и 3 цил. От там тръгват сноповете към компютъра.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: 318ис Проблем с паленето

Мнение от k.milanov » 17 Юли 2016, 19:55

Тоя датчик го сменях на м44.

Симптомите ми бяха, че първо при мокро време гаснеше понякога и палеше трудно от 5-6ти път като колата върти и не пали или успява да запали, форсира се, но насича и при пускане на газта гасне с АДСКИ гърмежи.

След време тези проблеми зачестиха и почнаха да се случват веднъж седмично независимо от времето.

Датчика се сменя като се махне горната част на колектора и задължително смени гарнитурките там, защото после при мен смучеше паразитен въздух и работеше ужасно и с новия датчик.


Попринцип самият датчик не се прецаква, а изолацията на кабелите изгаря от жегата. При мен при датчика се беше забелила леко черната му изолация и като го разгледах го забелих към 5-6 см и вътре има по спомен 3 други кабела със собствена изолация, която беше нацепена и предполагам, че това ебава колата ако се допират.

На първо време ако си 'на ти' с кабеляците да видиш дали при датчика или при буксата не ти е прецакана изолацията и да си ги изолираш на ново. За жалост бях купил вече датчик и не пробвах.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook