318ис Проблем с паленето
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- spiritofspeed4
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15.07.2016
318ис Проблем с паленето
Здравейте моля за помощ
колата е Е36 318ис м42
Трудно пали, въртя на стартер и прекъсва, пали от от третия път и то най вече като е топла , сутрин когато е студена понякога пали и от първия път.
Мислех че е от стартера смениха му четките но, не е от него. Проблема си остава.
Сега мисля да не е от датчик на колянов вал поне от това което е написано в други теми.
Оборотомерът не ми работи възможно ли е да е от това, ако е изгорял датчикът на коляновия вал
Някой може ли да качи сними къде са буксите на този датчик, гледах в други теми и форуми само открих Camshaft sensor , но за смяна на crankshaft нищо.
проследих кабела на датчика на разпределитения вал, от двигателя е една букса, но мисля че после се съединяват и на другия край излизат две букси на края , чудя се да не би двата датчика да са вързани на едно , незнам ако някой знае повече нека помогне.
колата е Е36 318ис м42
Трудно пали, въртя на стартер и прекъсва, пали от от третия път и то най вече като е топла , сутрин когато е студена понякога пали и от първия път.
Мислех че е от стартера смениха му четките но, не е от него. Проблема си остава.
Сега мисля да не е от датчик на колянов вал поне от това което е написано в други теми.
Оборотомерът не ми работи възможно ли е да е от това, ако е изгорял датчикът на коляновия вал
Някой може ли да качи сними къде са буксите на този датчик, гледах в други теми и форуми само открих Camshaft sensor , но за смяна на crankshaft нищо.
проследих кабела на датчика на разпределитения вал, от двигателя е една букса, но мисля че после се съединяват и на другия край излизат две букси на края , чудя се да не би двата датчика да са вързани на едно , незнам ако някой знае повече нека помогне.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: 318ис Проблем с паленето
Кабелите вървят в общ канал, но са отделни. Буксите се щракват в кутия, която стои в долната част на всмукателя, между тръбите на 2 и 3 цил. От там тръгват сноповете към компютъра.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: 318ис Проблем с паленето
Тоя датчик го сменях на м44.
Симптомите ми бяха, че първо при мокро време гаснеше понякога и палеше трудно от 5-6ти път като колата върти и не пали или успява да запали, форсира се, но насича и при пускане на газта гасне с АДСКИ гърмежи.
След време тези проблеми зачестиха и почнаха да се случват веднъж седмично независимо от времето.
Датчика се сменя като се махне горната част на колектора и задължително смени гарнитурките там, защото после при мен смучеше паразитен въздух и работеше ужасно и с новия датчик.
Попринцип самият датчик не се прецаква, а изолацията на кабелите изгаря от жегата. При мен при датчика се беше забелила леко черната му изолация и като го разгледах го забелих към 5-6 см и вътре има по спомен 3 други кабела със собствена изолация, която беше нацепена и предполагам, че това ебава колата ако се допират.
На първо време ако си 'на ти' с кабеляците да видиш дали при датчика или при буксата не ти е прецакана изолацията и да си ги изолираш на ново. За жалост бях купил вече датчик и не пробвах.
Симптомите ми бяха, че първо при мокро време гаснеше понякога и палеше трудно от 5-6ти път като колата върти и не пали или успява да запали, форсира се, но насича и при пускане на газта гасне с АДСКИ гърмежи.
След време тези проблеми зачестиха и почнаха да се случват веднъж седмично независимо от времето.
Датчика се сменя като се махне горната част на колектора и задължително смени гарнитурките там, защото после при мен смучеше паразитен въздух и работеше ужасно и с новия датчик.
Попринцип самият датчик не се прецаква, а изолацията на кабелите изгаря от жегата. При мен при датчика се беше забелила леко черната му изолация и като го разгледах го забелих към 5-6 см и вътре има по спомен 3 други кабела със собствена изолация, която беше нацепена и предполагам, че това ебава колата ако се допират.
На първо време ако си 'на ти' с кабеляците да видиш дали при датчика или при буксата не ти е прецакана изолацията и да си ги изолираш на ново. За жалост бях купил вече датчик и не пробвах.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани