Проблем със скорости
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със скорости
Забелязвам нещо странно в студовете
Като не карам колата няколко дни и като тръгна след това , първите 10-тина вкарвани на скоростите са ми тегавички
Най-вече първа и втора
Казаха ми , че е от маслото на скоростната кутия
На вас случвало ли ви се е и това ли е обяснението на проблема 





Подписът не служи за рекламно пано. Иво.


- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
- zipper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E36, 320i coupe 93'; E91 325xi 07'
- Мечтае да кара: M3
- mirmidon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 20.08.2006
- Местоположение: Берковица/Виена
Смяната на масло нищо няма да орпави. За 1 месец смених маслото на скоростите 3 пъти и все различни масла слагам (midland dextron II, fuchs dextron II с накрая си купих БМВ DextronII от вари и в момента съм с него и нищо не се промени) и то точно поради това по-трудно включване когато е студено. Напълно нормално е да ти се включват малко по трудно скоростите, а за първа и втора е по-тегаво, защото те са с по голямо предавателно число и влизат по-трудно. Моят съвет е сутрин преди тръгване да включиш няколко пъти трета и втора докато загрева колата, за да разджуркаш малко маслото. При мен след това си вкарвам първа без проблем.Таткоми си купи преди 10 месеца Hunday SantaFе (в момента е на 25 000 хил. км.) от тези новите и при него съм забелязал, че когато е студено рано сутрин скоростите влизат по същият начин по-трудно. Проблемат ти е в самата скоростна кутия, трябва да я разглобиш и да видиш какво се е износило, погледни семерингите и всичко останало.
B M W и всички останали!
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Аз мисля, че е напълно нормално и колкото по-студено е толкова по-тегаво трябва да в началото така трябва да е при повечето коли.
Маслото навсякъде е гъсто и са му намалели смазочните свойства това е всеизвестно.
Маслото навсякъде е гъсто и са му намалели смазочните свойства това е всеизвестно.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Аз като е студено и подкарам колата сутрин всичко е по тегаво докато се пораздвижи и позагрее. Скоростите влизат по-мазно, волана се върти една идея по-трудно, двигателя работи една идея по-шумно но това е до първите няколко завоя 

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
сигурно е поне 3-тата тема за месеца със същия въпрос, е поне заглавието не е 'дали' 'помогнете' и подобни - търсете малко
накратко - в скоростите на БМВ се сипва само масло за автоматици

накратко - в скоростите на БМВ се сипва само масло за автоматици
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
То аз говорих с моя майстор и той умря да се смее. Вика че то и моето масло дето го сложихме си е за автоматици ATF Декстрон 2 мисля. А иначе маслото е според цвета на лепенката на скоростната кутия - има 3 варианта. Може дори да е лонг лайф и да не сменя изобщо 

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
и ако ти прокапе семеринг какво правиш точно, просто ми е интересно?
пресипваш същото? ами ако са изтекли 2-300 грама?
бих се разровил на твое място, като гледам не си подлрепил с нищо този надпис, а мен щеше да ме притеснява защо и какво на кола на 13 години

бих се разровил на твое място, като гледам не си подлрепил с нищо този надпис, а мен щеше да ме притеснява защо и какво на кола на 13 години
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Тия дето пише да не им се сменя маслото , пак може да се сменя ако се налага но си трябва специално масло, което е и по-скъпо предполагам. В Дару и Камор със сигурност ще ти дадат каквото трябва 

- mirmidon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 20.08.2006
- Местоположение: Берковица/Виена
Може да провериш и съединитела данеби той да неотделя добре и затова да ти прави този проблем. Аз последния път си сменях маслото на скоростите преди една седмица сам пред блока. Дигнах от дясната страна с два крика и го смених, интересното е, че налях 1,300
защото колата беше под наклон и нали се сещата че пробката е тдясно
) Има ли някакъв проблем, че маслото е малко повече отколкото трябва?


B M W и всички останали!
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
предполага се че ще ти избива, не случайно е предписано 1.1 пълно а при смяна реално 1 литър защото едва ли можеш да го източиш до грам..
- mirmidon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 20.08.2006
- Местоположение: Берковица/Виена
Някой друг ще се изкаже ли по въпроса с повечко налятото масло. Да ида ли на канал и да отвъртя горната пропка, за да изтече ненужното или да си ракам така ?
B M W и всички останали!
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани