Проблем със скорости

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 740
Регистриран на: 13.05.2004
Местоположение: Южните Райони 0=)===>

Проблем със скорости

Мнение от mafia » 05 Дек 2006, 4:55

Забелязвам нещо странно в студовете :roll: Като не карам колата няколко дни и като тръгна след това , първите 10-тина вкарвани на скоростите са ми тегавички :roll: Най-вече първа и втора :confused: Казаха ми , че е от маслото на скоростната кутия :?: На вас случвало ли ви се е и това ли е обяснението на проблема :?:
Подписът не служи за рекламно пано. Иво.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 05 Дек 2006, 10:55

точно от това е което са ти казали

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: София/Перник
Пол: Мъж
Кара: E36, 320i coupe 93'; E91 325xi 07'
Мечтае да кара: M3

Мнение от zipper » 05 Дек 2006, 11:57

Сменяш маслото и нямаш ядове.Всичко ще си дойде на мястото и колата ще е както преди. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 20.08.2006
Местоположение: Берковица/Виена

Мнение от mirmidon » 05 Дек 2006, 12:20

Смяната на масло нищо няма да орпави. За 1 месец смених маслото на скоростите 3 пъти и все различни масла слагам (midland dextron II, fuchs dextron II с накрая си купих БМВ DextronII от вари и в момента съм с него и нищо не се промени) и то точно поради това по-трудно включване когато е студено. Напълно нормално е да ти се включват малко по трудно скоростите, а за първа и втора е по-тегаво, защото те са с по голямо предавателно число и влизат по-трудно. Моят съвет е сутрин преди тръгване да включиш няколко пъти трета и втора докато загрева колата, за да разджуркаш малко маслото. При мен след това си вкарвам първа без проблем.Таткоми си купи преди 10 месеца Hunday SantaFе (в момента е на 25 000 хил. км.) от тези новите и при него съм забелязал, че когато е студено рано сутрин скоростите влизат по същият начин по-трудно. Проблемат ти е в самата скоростна кутия, трябва да я разглобиш и да видиш какво се е износило, погледни семерингите и всичко останало.
B M W и всички останали!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 05 Дек 2006, 15:38

Аз мисля, че е напълно нормално и колкото по-студено е толкова по-тегаво трябва да в началото така трябва да е при повечето коли.
Маслото навсякъде е гъсто и са му намалели смазочните свойства това е всеизвестно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 05 Дек 2006, 15:44

Аз като е студено и подкарам колата сутрин всичко е по тегаво докато се пораздвижи и позагрее. Скоростите влизат по-мазно, волана се върти една идея по-трудно, двигателя работи една идея по-шумно но това е до първите няколко завоя :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 05 Дек 2006, 16:52

сигурно е поне 3-тата тема за месеца със същия въпрос, е поне заглавието не е 'дали' 'помогнете' и подобни - търсете малко ;)

накратко - в скоростите на БМВ се сипва само масло за автоматици

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 05 Дек 2006, 17:35

То аз говорих с моя майстор и той умря да се смее. Вика че то и моето масло дето го сложихме си е за автоматици ATF Декстрон 2 мисля. А иначе маслото е според цвета на лепенката на скоростната кутия - има 3 варианта. Може дори да е лонг лайф и да не сменя изобщо :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 07 Дек 2006, 3:18

$me - Castrol TQ dextron III (за автоматик)

(14 кинта литъра)

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 07 Дек 2006, 4:04

На мойта скоростна кутия пише НЕ СМЕНЯЙ МАСЛОТО!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 08 Дек 2006, 14:03

и ако ти прокапе семеринг какво правиш точно, просто ми е интересно? :) пресипваш същото? ами ако са изтекли 2-300 грама?
бих се разровил на твое място, като гледам не си подлрепил с нищо този надпис, а мен щеше да ме притеснява защо и какво на кола на 13 години

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 08 Дек 2006, 14:18

Тия дето пише да не им се сменя маслото , пак може да се сменя ако се налага но си трябва специално масло, което е и по-скъпо предполагам. В Дару и Камор със сигурност ще ти дадат каквото трябва :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 20.08.2006
Местоположение: Берковица/Виена

Мнение от mirmidon » 08 Дек 2006, 16:12

Може да провериш и съединитела данеби той да неотделя добре и затова да ти прави този проблем. Аз последния път си сменях маслото на скоростите преди една седмица сам пред блока. Дигнах от дясната страна с два крика и го смених, интересното е, че налях 1,300 :) защото колата беше под наклон и нали се сещата че пробката е тдясно :)) Има ли някакъв проблем, че маслото е малко повече отколкото трябва?
B M W и всички останали!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 08 Дек 2006, 16:45

предполага се че ще ти избива, не случайно е предписано 1.1 пълно а при смяна реално 1 литър защото едва ли можеш да го източиш до грам..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 20.08.2006
Местоположение: Берковица/Виена

Мнение от mirmidon » 09 Дек 2006, 15:35

Някой друг ще се изкаже ли по въпроса с повечко налятото масло. Да ида ли на канал и да отвъртя горната пропка, за да изтече ненужното или да си ракам така ?
B M W и всички останали!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook