Е36-олекотяване и джанти?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Е36-олекотяване и джанти?
Здравейте колеги! Преди 7 години имах e36-318is и си спомням с носталгия за нея... Сега сериозно съм се заел да изградя скромен проект за e36-328i-ръчка, който да закупя от Германия в относително запазан вид до около 2500е. Тук ще поставям въпросите си свързани с автомобила. Идеята ми е като за начало да го олекотя максимално - премахване на всички тапицерии и седалки + ненужните вътрешни пластмаси и оборудване... Ще монтирам само 2 спортни седалки отпред и няма да правя CAGE. Интересува ме при купе или лимузина колко килограма могат да се премахнат в рамките на разумното, само от отнемане на части, като корите на вратите и таблото не смятам да пипам и задължително искам да запазя външния вид на колата, като при положение, че ще е кола само за свободно време (не е нужна ежедневна практичност). Относно външния вид, искам да бъде максимално автентичен и близък до заводския styling, но това е още с доста неизвестни защото колата не е все още закупена, но едно е ясно, за подобен бюджет няма да има желаните от мен джанти. Моля да ми препоръчате размери (по отделно на предни и задни + обусновка ако може) и ако е възможно точен модел и параметри на Alpina BBS модели за подобен автомобил, който ще се кара основно по публични пътища. Благодаря предварително!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е36-олекотяване и джанти?
Като премахнеш "ненужните" неща ще имаш проблем като те спрат полицаите. А за Алпина и ББС първо виж цените, че някои са двойно по-скъпи от колата. 

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Е36-олекотяване и джанти?
Ако искаш "стоково" да си малко по-лек заложи на седана, по-лек е от купето
Търси модел без люк, той си тежи бая.
Сложи и Стил 34. 2.8то лети с 15ки, а отделно тези са най-леките оем.
6кила парчето

Търси модел без люк, той си тежи бая.
Сложи и Стил 34. 2.8то лети с 15ки, а отделно тези са най-леките оем.
6кила парчето



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Е36-олекотяване и джанти?
ogata написа:Ако искаш "стоково" да си малко по-лек заложи на седана, по-лек е от купето![]()
Търси модел без люк, той си тежи бая.
Сложи и Стил 34. 2.8то лети с 15ки, а отделно тези са най-леките оем.
6кила парчето
Ако иска стоково да е най-лек - компакт

Eто едни читави и леки джанти с "хубава" цена
OZ Superleggera
Cast
17x7J - 6.9kg
OZ Superleggera
Cast
17x8J - 7.2kg
Същ6о така да на забравяме, „е леки джанти трябва да се комбинират с леки гуми.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Е36-олекотяване и джанти?
edimen написа:Ако иска стоково да е най-лек - компакт
Нали се сещаш че стоково, компакт и 2.8 в едно изречение няма как



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Е36-олекотяване и джанти?
ogata написа:edimen написа:Ако иска стоково да е най-лек - компакт
Нали се сещаш че стоково, компакт и 2.8 в едно изречение няма как
Това го бях забравил, че стоково са до 2.5

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Е36-олекотяване и джанти?
Интересното е, че повечето състезателни коли по света имат табла, много от тях имат и оригиналните кори на вратите или някакъв карбонов заместител... само тук си правим хоби колите на варел, без първо да наблягаме на карането, сетъпа на окачването и други съществени неща за доброто представяне
И така е пълно със коли "подготвени" за дрифт - изкормени, със "спортно" окачване юФКа, дидерикчс и заварен диф 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Е36-олекотяване и джанти?
edimen написа:ogata написа:edimen написа:Ако иска стоково да е най-лек - компакт
Нали се сещаш че стоково, компакт и 2.8 в едно изречение няма как
Въпреки, че 323ти с познатите доработки трябва да понавървява и повечко от 2-8ца в купе.
Не, бе ако се търси коруба - компакт без люк и климатик си е перфектна база.
После един S-ков мотор, 1-2 турбини

Ама влизаме в некви фантазии вече, нека се придържаме към стока



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bmw325ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Re: Е36-олекотяване и джанти?
Само не разбрах проекта за ко ша йе, за драг ли ,за дрифт ли, за писта ли, до кафето ли, или за всичко as usual
Докато не си уточниш концепцията темата ще се движи в друга посока

Докато не си уточниш концепцията темата ще се движи в друга посока

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани