Въпрос с повишена трудност относно автопилот.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Въпрос с повишена трудност относно автопилот.

Мнение от LiTtLeRoCk » 09 Мар 2016, 23:22

Въпроса ми е следния. Възможно ли лост за темпомат от бензиново Е32/34/36 да управлява модул съответно акуатор от Е38/38 преди фейса? Идеята ми е, че мога да намеря 3-4 такива лостчета и да ги окомплектова с модул и акуатор с жило от Е38/39 преди фейса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 12.04.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Два умрели форда и 28ца
Мечтае да кара: Танк
Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile

Re: Въпрос с повишена трудност относно автопилот.

Мнение от FuRoRR » 10 Мар 2016, 0:11

Темпомата на е38/9 се управлява по i-bus ,съответно самите сигнали са различни. Самите актуатори, или поне тези които съм срещал с кръгла букса,са изцяло взаимозаменяеми въпреки различните парт номера, другите с овалната букса не работят с модул от е32/4/6.

Общо взето Ръчка от е32/4/6 ,с модул от е32/4/6 ,с актуатор с кръгла букса е работеща изпитана конфигурация.

Самите модули и актуатори биха могли да свършат работа при слагане Cruise control с мулти волан от е39м5 примерно...
Изображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Въпрос с повишена трудност относно автопилот.

Мнение от LiTtLeRoCk » 17 Мар 2016, 16:17

Имах един счупен лост за бензиново в мазето, който днес разглобих, а вътре няма чипове, мипове и разни други ел.джиджавки. Има една платка, като при копчетата за ел.седалките и малки валячета, които прехвърлят контакта, в зависимост от избраната функция. ТДС-овото лостче e със същата платка, но тя вече има някакви диоди или съпротивления, също така положението на кабелите върху самата платка е различно и трябва да се пренаредят. Общо взето лост от ТДС може да се направи така, че да управлява бензинов темпомат. Най-трудното в цялата схема е, да се намери модул за темпомат от Е32/34/36 и актуатор с кръгла букса.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Въпрос с повишена трудност относно автопилот.

Мнение от kagebista » 20 Мар 2016, 9:23

FuRoRR написа:....другите с овалната букса не работят с модул от е32/4/6.


Работят колега. Моторче от М50 със старото жило за дросела го подкарах на модул от е38 740 последна версия на хардуера 08 за коли до 99та година. И всичко това преправено в М52 96та, защото темпомата ми се оказа пълен сбирщайн, вместо да е от една кола донор/по думи на търговеца/.
Отварял съм да смазвам и двете моторчета и нямат разлика вътре освен в самата букса и пиновете й запоени за платката. Останалото към тях е сигнал, който се подава от ГРа и в зависимост от модела/поне той трябва да се знае от каква кола е и какъв й е мотора/ някои пинове за потенциометрите са с разменени места към несъответстващ модул от друг модел автомобил.
И да, за лостче си трябва стар темпомат от е32/34/36 и няма как да се подкара на ГР от мулти воланова кола.
При мен 96та автомобил, нерязана инсталация от 93та година/чиято схема няма нищо общо с фейсовия темпомат/ и преправена и пренаредена по правилния начин от мен, модул от 7ца 99та година и второто моторче което купих - по схема излезе от 318 Е46. Черешката на тортата е, стоп машинката на съединителя, която е с три пина и има отделно захранване, освен масата и пина към модула.
Хората не напразно са казали - събирайте си всичко от една кола с все инсталацията задължително.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Въпрос с повишена трудност относно автопилот.

Мнение от LiTtLeRoCk » 21 Мар 2016, 11:56

Някой имали ясното сигнала от таблото какъв точно е? Дали е импулсен сигнал или при определена скорост е определен волтаж, който ЕКУто на темпомата разпознава за да се активира.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Въпрос с повишена трудност относно автопилот.

Мнение от LiTtLeRoCk » 30 Мар 2016, 21:50

Имали колеги, които са близо до Пловдив или Стара Загора, за да тестваме едни модули за темпомат? Трябват да са със синя или бяла букса.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook