М42 смяна на горивни маркучи и о-пръстени на инжектори

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

М42 смяна на горивни маркучи и о-пръстени на инжектори

Мнение от zafirovp » 19 Ное 2013, 20:20

Здравейте,
От 2 седмици се боря със теч на бензин около колекторите. Веднъж смених във сервиз о-пръстените и маркучите на инжекторната рейка, но пак протече. Можете ли да ми кажете размерите на двете маркучета, които свързват металните тръбички със рейката и о-пръстените, които са между инжекторите и двигателя. Двигателя е м42 б18 от 95та.

Ще съм много благодарен, ако някой помогне.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: М42 смяна на горивни маркучи и о-пръстени на инжектори

Мнение от vladi_a_i » 20 Ное 2013, 0:03

О пръстените едвали е от тях,по-скоро проблема идва от маркучите на рейката :yes: .Ако не се лъжа по-спомен бяха вътрешен диаметър ф8,трябват ти две дължини от 5-7см..Вземи си качествен маркуч бензино-устойчив и две хубави скоби :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 2.07.2012
Пол: Мъж
Кара: е65 735

Re: М42 смяна на горивни маркучи и о-пръстени на инжектори

Мнение от kirodinchev » 24 Фев 2016, 19:44

Колеги възможно ли е ако пръстените са заминали оборотите да играят и колата да прекъсва ???

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook