М42 смяна на горивни маркучи и о-пръстени на инжектори
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
М42 смяна на горивни маркучи и о-пръстени на инжектори
Здравейте,
От 2 седмици се боря със теч на бензин около колекторите. Веднъж смених във сервиз о-пръстените и маркучите на инжекторната рейка, но пак протече. Можете ли да ми кажете размерите на двете маркучета, които свързват металните тръбички със рейката и о-пръстените, които са между инжекторите и двигателя. Двигателя е м42 б18 от 95та.
Ще съм много благодарен, ако някой помогне.
От 2 седмици се боря със теч на бензин около колекторите. Веднъж смених във сервиз о-пръстените и маркучите на инжекторната рейка, но пак протече. Можете ли да ми кажете размерите на двете маркучета, които свързват металните тръбички със рейката и о-пръстените, които са между инжекторите и двигателя. Двигателя е м42 б18 от 95та.
Ще съм много благодарен, ако някой помогне.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: М42 смяна на горивни маркучи и о-пръстени на инжектори
О пръстените едвали е от тях,по-скоро проблема идва от маркучите на рейката
.Ако не се лъжа по-спомен бяха вътрешен диаметър ф8,трябват ти две дължини от 5-7см..Вземи си качествен маркуч бензино-устойчив и две хубави скоби 


БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- kirodinchev
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 2.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: е65 735
Re: М42 смяна на горивни маркучи и о-пръстени на инжектори
Колеги възможно ли е ако пръстените са заминали оборотите да играят и колата да прекъсва ???
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани