M57 в е36,заслужава ли си?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
M57 в е36,заслужава ли си?
Здравейте колеги,преди няколко седмици си взех отново едно е36 комби,но това е с 2.5тдс мотор,мотора е перфектен без никакви забележки,пали и топъл и студен,на малко и реални километри,но това е друга тема.
Влязла ми е мухата в главата да слагам М57Д30 в е36-цата.В интернет видях че има слагани такива дори и в е36 купе.
Интересно ми е дали някой в България го е правил?
Мисля,че самото слагане на мотора в коша няма да е трудно,кутията и съединитела от ТДС-а ще си паснат перфектно,само се чудя дали стартера трябва да остане от е36 или от М57,не знам дали ще има разлика в зъбите на двата стартера.
Друг малък проблем може да са лапите на мотора,но те ще се преправят,компресора на климатика ще си е от м57,предполагам и там няма да е особено трудно да се преправи и да си работи климатроника.
Водния радиатор от ТДС е достатъчно голям и ще може да охлажда.Мисля че други проблеми няма,но до тук всичко изброено,мисля че е "лесна работа".
Допълнително ще трябва да се набави една помпа под шофьора от М57,най-вероятно горивния филтър със стойката,защото на него има датчик,също така може би и ще трябва педала на газта от М57,защото този от ТДС,не се знае дали ще стане,но това може да се премери и да се каже със сигурност.
Най-вероятно ASC-то няма да работи,но това не е голям проблем,макар че сега имам е39ка с м57д25 комби и на мокро време при изключено АСЦ си върти доволно и на 3та и на 4та,та си го пускам и ми е спокойна главата,но за е36ца може и без такива екстри.
Лично според мен най-голямата трудност ще е навръзването на кабелите,ако има някой запознат който може да помогне с навръзването на кабелите към купето и най-вече на EWS-a ще бъде чудесно.
Също така,мисля че таблото с уредите от е36 може да се запази,температурата ще си показва със сигурност,но за оборотомера е спорно дали ще е точен.Интересува ме също така дали и как ще може да се изкара OBD2 букса някъде,защото ще си е нужна...
Моля ако има такъв проект или човек,който е запознат с цялата тази галимация да каже дали си заслужава,аз мисля че ще си заслужава,по-малък разход и мноого повече вървеж в това доста по-леко купе.
Ще помоля без спам по темата и съвети да си купя е46/е39 направо с такъв мотор,имам си искам е36 с комън рейл мотор.
Сигурен съм,че има запознати колеги който могат да помогнат,ще се радвам на техните съвети,защото твърдо съм решил да си продам ТДС мотора и да си купя М57
Влязла ми е мухата в главата да слагам М57Д30 в е36-цата.В интернет видях че има слагани такива дори и в е36 купе.
Интересно ми е дали някой в България го е правил?
Мисля,че самото слагане на мотора в коша няма да е трудно,кутията и съединитела от ТДС-а ще си паснат перфектно,само се чудя дали стартера трябва да остане от е36 или от М57,не знам дали ще има разлика в зъбите на двата стартера.
Друг малък проблем може да са лапите на мотора,но те ще се преправят,компресора на климатика ще си е от м57,предполагам и там няма да е особено трудно да се преправи и да си работи климатроника.
Водния радиатор от ТДС е достатъчно голям и ще може да охлажда.Мисля че други проблеми няма,но до тук всичко изброено,мисля че е "лесна работа".
Допълнително ще трябва да се набави една помпа под шофьора от М57,най-вероятно горивния филтър със стойката,защото на него има датчик,също така може би и ще трябва педала на газта от М57,защото този от ТДС,не се знае дали ще стане,но това може да се премери и да се каже със сигурност.
Най-вероятно ASC-то няма да работи,но това не е голям проблем,макар че сега имам е39ка с м57д25 комби и на мокро време при изключено АСЦ си върти доволно и на 3та и на 4та,та си го пускам и ми е спокойна главата,но за е36ца може и без такива екстри.
Лично според мен най-голямата трудност ще е навръзването на кабелите,ако има някой запознат който може да помогне с навръзването на кабелите към купето и най-вече на EWS-a ще бъде чудесно.
Също така,мисля че таблото с уредите от е36 може да се запази,температурата ще си показва със сигурност,но за оборотомера е спорно дали ще е точен.Интересува ме също така дали и как ще може да се изкара OBD2 букса някъде,защото ще си е нужна...
Моля ако има такъв проект или човек,който е запознат с цялата тази галимация да каже дали си заслужава,аз мисля че ще си заслужава,по-малък разход и мноого повече вървеж в това доста по-леко купе.
Ще помоля без спам по темата и съвети да си купя е46/е39 направо с такъв мотор,имам си искам е36 с комън рейл мотор.
Сигурен съм,че има запознати колеги който могат да помогнат,ще се радвам на техните съвети,защото твърдо съм решил да си продам ТДС мотора и да си купя М57
Re: M57 в е36,заслужава ли си?
В пловдив има едно комби с м57 (м41 -> м75), обаче не го познавам и нз дали ще мога да ви свържа. Едва ли ще има нещо против да сподели, но нз 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M57 в е36,заслужава ли си?
Колега, най-лесният начин с решаване на проблема с EWS и спестяване на някои манипулации е просто да свържеш модула на новият EWS, който ще го вземеш с новата инсталация и в средата на антената ще сложиш новият ключ с транспондера. Така новият двигател ще може да запали. За да върти стартера, на старият EWS ще шунтираш на релето му веригата на стартера.
- Tsaneff
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 5.03.2012
- Местоположение: Китен / Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 TOURING 3.0D
Re: M57 в е36,заслужава ли си?
Колега, аз съм също навит да си правя тази манипулация. Мисля да взема е39 с такъв мотор и да го прехвърля в 36-цата. Ще следя с интерес темата. Успех.
Защо мислиш да оставяш стария стартер, не може ли да се захрани стартера от комънрейла с кабелите от стария?
Защо мислиш да оставяш стария стартер, не може ли да се захрани стартера от комънрейла с кабелите от стария?
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: M57 в е36,заслужава ли си?
Надявам се скоро да продам ТДС-а и ще взема един М57 и ще направя снимки и ще качвам,дано да успея винансово да започна проекта.
За EWS-а точно така мисля да бъде,ще го оставя някъде с чипа.
За стартера може да се наложи да остане от ТДС,заради съединителя,защото М57-цата е автомат,няма съединител и ще прехвърля моя,а не знам дали стартерите ще са с еднакви зъби.
За EWS-а точно така мисля да бъде,ще го оставя някъде с чипа.
За стартера може да се наложи да остане от ТДС,заради съединителя,защото М57-цата е автомат,няма съединител и ще прехвърля моя,а не знам дали стартерите ще са с еднакви зъби.
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: M57 в е36,заслужава ли си?
ако прехвърляш маховика от ТДС-а .. зъбите ще ти паснат със стартера от ТДС-а
Друг е въпроса как ще застане маховика и стартера ... дали ще са по същя начин като на блока на ТДС-а ... това ти е проблема
Друг е въпроса как ще застане маховика и стартера ... дали ще са по същя начин като на блока на ТДС-а ... това ти е проблема
Re: M57 в е36,заслужава ли си?
колеги кажете нещо повече относно свърззването на мотора в е36 от към инсталация какво е необходимо и филма голям ли е някоя схемичка няма ли някъде
Re: M57 в е36,заслужава ли си?
вече е36 се подкара с м57 и мога да кажа с две думи филма е голям но си заслужава
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: M57 в е36,заслужава ли си?
vanko_5 написа:вече е36 се подкара с м57 и мога да кажа с две думи филма е голям но си заслужава
Колега,сподели какво,как,защо е направено,че така с тези две изречения и 10 думи нищо не се разбра.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани