Вдигане на оборотите на празен ход!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Оборотите не се настройват, не ги барай!
Щом не ти тръпне и не иска да гасне на празен ход, значи оборотите са ти ОК !
А ти как определи, че оборотите са ти 700?
Като се замисля по скалата на оборотомера под 1000рпм,
няма как точно да определиш дали са 700 или 800
Имаш само едно деление за 500 между 0 и 1 на оборотомера......
Ако празния ход не ти работи, ще имаш други проблеми.
Не се вкарвай в излишни филми и мании.
Щом не ти тръпне и не иска да гасне на празен ход, значи оборотите са ти ОК !
А ти как определи, че оборотите са ти 700?
Като се замисля по скалата на оборотомера под 1000рпм,
няма как точно да определиш дали са 700 или 800

Имаш само едно деление за 500 между 0 и 1 на оборотомера......
Ако празния ход не ти работи, ще имаш други проблеми.
Не се вкарвай в излишни филми и мании.
- mirmidon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 20.08.2006
- Местоположение: Берковица/Виена
Исъм да ги вдигна с 50 оборота, за да спре да вие. Може да ви се струва странно, когато е с 50 оборота отгоре спира да вие лагера на първичния вал или аксиалния (незнам все още кой точно вие), защото много ме дразни как вие като загрее. Все ми се чуви, че като работи на тези обороти на празен ход леко се дави мотора ама не съм сигорен, трябва някой който разбира да го чуе ама не обичам маистори ,а й все си нямам време. Тия дни мисля да свалям стъпковото моторче и да го почистя, но още не съм решил с какво се чисти и не ми е ясно как се сваля точно, защото моторът ми е М43 и трябва да се махне инжекциона отгоре който е, а незнам точно как премахването му.
B M W и всички останали!
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Колега, оборотите не се регулират току така, не ги барай,
нямаш работа там.
И тъй-като не си написал как си стигнал до заключението,
че ти вие един от двата лагера, на първичния вал или аксиалния,
искам да те попитам (без да се обиждаш), да не ти вие
алтернатора?
Пак казвам, без да се обиждаш, просто кажи как реши, че е един от тези два лагера?
Въпрос към всички : За какво стъпково моторче говорят всички,
след като при Мотрониците изобщо няма подобно животно?
БМВ със стъпково моторче, няма. Или греша?
Даже ако не се бъркам, при нито един пълен инжекцион,
не се използват стъпкови моторчета.
Намират приложение само при Моно инжекционите.
При Мотроника, устройството за празен ход (idle speed)
е един байпасен клапан!
Поправете ме ако греша. Просветлете невежата ...
нямаш работа там.
И тъй-като не си написал как си стигнал до заключението,
че ти вие един от двата лагера, на първичния вал или аксиалния,
искам да те попитам (без да се обиждаш), да не ти вие
алтернатора?
Пак казвам, без да се обиждаш, просто кажи как реши, че е един от тези два лагера?
Въпрос към всички : За какво стъпково моторче говорят всички,
след като при Мотрониците изобщо няма подобно животно?

БМВ със стъпково моторче, няма. Или греша?
Даже ако не се бъркам, при нито един пълен инжекцион,
не се използват стъпкови моторчета.
Намират приложение само при Моно инжекционите.
При Мотроника, устройството за празен ход (idle speed)
е един байпасен клапан!
Поправете ме ако греша. Просветлете невежата ...
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
carmanf1 написа:И тъй-като не си написал как си стигнал до заключението,
че ти вие един от двата лагера, на първичния вал или аксиалния,
искам да те попитам (без да се обиждаш), да не ти вие
алтернатора?
Пак казвам, без да се обиждаш, просто кажи как реши, че е един от тези два лагера?
...
ОК ся прочетох другата ти тема, изясни ми се.
Това виене пич, няма да го оправиш с вдигане на оборотите.
Просто както сам казваш, няма да го чуваш толкова,
ако смяташ, че това е разрешението на проблема ти..............

Ще си дикараш зорлен други проблеми.
Боли та глава, ти ще лекуваш корем..........
Ако те дразни виенето, ходи да ти сменят лагерите,
барабар със съединител комплект,
с 80% вероятност и някой друг семеринг на кутията.
Т'ва е решението ти. Не се мотай със смяна на масла и други щуротии.
Айде и успех

- mirmidon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 20.08.2006
- Местоположение: Берковица/Виена
carmanf1 виждам, че си компетентен по въпроса, кажи някой твой познат майстор да ида при него да я погледне ако е възможно!
Защо трябва да сменям всички тези неща при положение, че повечето от тях сигорно са изправни и работят добре? Не е ли най-добре да се намери какво точно вие и коя част е заминала и да сменя само нея? Няма смисъл да хвърлям пари на вятъра! А за този байпасен клапан с какво да го почистя?
Защо трябва да сменям всички тези неща при положение, че повечето от тях сигорно са изправни и работят добре? Не е ли най-добре да се намери какво точно вие и коя част е заминала и да сменя само нея? Няма смисъл да хвърлям пари на вятъра! А за този байпасен клапан с какво да го почистя?
B M W и всички останали!
carmanf1 написа:Въпрос към всички : За какво стъпково моторче говорят всички, след като при Мотрониците изобщо няма подобно животно?![]()
БМВ със стъпково моторче, няма. Или греша?
Грешиш, има. И не е прост клапан

Ето един линк, в който са описани стъпките за почистване на въпросното
"моторче" - http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-icvcleaning.php
(за М50 е, но за другите двигатели е подобно)

Driver's Racing Team
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани