Студен старт = проблеми. м52б28

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от Борис_Малинов » 16 Окт 2015, 21:28

dynalias написа:Колеги, някой може ли да ми каже:
1. Кабелите на буксите за датчика на колектора и бензиновите пари с какви цветове са? И двете стигат и не знам кой от къде беше. (Буксите който не мога да свържа са: eдната букса е тази която върви заедно с буксата на дебитомера. Втората е някъква много дълга стигаща из целия кош с цветове синьо с жълто и зелено с бяло.

Тази букса, която ти върви заедно със снопа за дебитомера, ти е за клапана на бензиновите пари, а другата я закачи на скоростната кутия. Тя е за светлините на заден ход.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 16 Окт 2015, 21:38

Борис_Малинов написа:
dynalias написа:Колеги, някой може ли да ми каже:
1. Кабелите на буксите за датчика на колектора и бензиновите пари с какви цветове са? И двете стигат и не знам кой от къде беше. (Буксите който не мога да свържа са: eдната букса е тази която върви заедно с буксата на дебитомера. Втората е някъква много дълга стигаща из целия кош с цветове синьо с жълто и зелено с бяло.

Тази букса, която ти върви заедно със снопа за дебитомера, ти е за клапана на бензиновите пари, а другата я закачи на скоростната кутия. Тя е за светлините на заден ход.


Благодаря много колега!
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 28 Окт 2015, 21:47

Колеги днес смених и датчик колянов вал. Оказа се че старият дори няма винт който да го държи и го извадих само с дърпане от гнездото. Бяха пуснати кабели с изолирбанд и въобще бях убеден, че проблемите са от него. Покарах малко, но пак от време на време забива муцуна и започва да върви като 75 коня кола. Също ми направи впечатление, че буксата за коляновия вал е вътрешната, тоест първо разпределителния и на следващата букса която се стига по зор под колектора е коляновия. Има ли вариант да съм им разменил местата или няма да запали ако съм го направил? Започвам да си мисля вече глупости. На последната диагностика беше дала:
ЕГР клапан
датчик колянов вал
ламбда сонда банка 2
намаляване на гориво банка 1

Сега тия дни когато имам време след като съм сменил датчика ще я закачим да видим сега какво ще даде като грешка, но ми се иска и някой от вас да даде съвет към кое да се насоча. Момчето (вече 3-ти човек който я гледа тая кола и и прави диагностика) каза, че може и да съм за верига. Няма ли да трака или да лопа ако е веригата? А ако е ванус-а няма ли да върви постоянно зле а не понякога да се оправя? Температурните датчици показват реални стойности. Този път и правиха диагностика с някаква програма която не съм я чувал "WOW" само това пишеше на нея.

ПС: Към днешна дата датчик VDO колянов вал цена 140 лева. AUTO+ просто информативно понеже някъде във форума четох че е 160.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 29 Окт 2015, 17:49

Днес смених свещите, нищо че на старите им нямаше нищо. Взех пак NJK двуполюсни и пак си е същата колата. Може би една идея по добре се усеща как забива муцуна от 2000 до 3500 оборота но не абсолютно винаги. Вадих отново една по една бубините и всичките работят.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 30 Окт 2015, 23:58

http://vbox7.com/play:feb0cf713c Вървенето с всеки ден се влошава. Когато го насадих имаше някакво замисляне, но чак толкова да не върви не е било... Да не би да не му работи ваноса на тоя матор? Клипа е сниман по подобен баир като на Шипка за да личи ясно къде се спъва колата и съм й давал пълната гас на 3-та и един път на 4-та. На клипчето се вижда всичко.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 31 Окт 2015, 17:31

Възможно ли е тази гумичка на ваноса да прави всичко това? Не вярвам никой да не може да помогне с нещо? Ебахти мъртвия форум...
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 10 Ное 2015, 13:05

Само да дам финал на темата. Проблема е в една от ламбда сондите. Размених им само буксите отгоре и сега ускорява почти перфектно с някакво минимално замисляне, но не придърпва и има хубав празен ход. Разход не съм гледал тъй като предполагам ще е пак висок защото първата ламбда сонда взима информация от 4-5-6 цилиндър, но важното е, че експериментирах и открих проблема и сега ще купя една нова за да ми е максимално добър разхода и ще си върна кабелите отгоре за да е всичко точно.
Само ми кажете ламбда сонда на каква марка да търся на HELLA на VDO или друга. Интересува ме каква е оригиналната. Искам да са еднакви със старата която ще оставя на 4-5-6 цилиндър като втора ламбда сонда.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от Haddess » 10 Ное 2015, 13:41

dynalias написа:Само да дам финал на темата. Проблема е в една от ламбда сондите. Размених им само буксите отгоре и сега ускорява почти перфектно с някакво минимално замисляне, но не придърпва и има хубав празен ход. Разход не съм гледал тъй като предполагам ще е пак висок защото първата ламбда сонда взима информация от 4-5-6 цилиндър, но важното е, че експериментирах и открих проблема и сега ще купя една нова за да ми е максимално добър разхода и ще си върна кабелите отгоре за да е всичко точно.
Само ми кажете ламбда сонда на каква марка да търся на HELLA на VDO или друга. Интересува ме каква е оригиналната. Искам да са еднакви със старата която ще оставя на 4-5-6 цилиндър като втора ламбда сонда.

оригинална!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 10 Ное 2015, 16:29

Нямаме на близо представителство на бмв. Затова пазарувам от ауто+
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 18 Ное 2015, 16:59

Колеги, всички ламбда сонди ли са еднакви понеже ми предлагат от м52б20 оригинални втора употреба но се различават по номера от моите. Нови не могат да ми намерят на добра цена и се отказах от вариант да дам пари за една сонда колкото за цял двигател м52б20. А искам да взема две понеже колегата методи от враца каза, че и втората е мудна...
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 328i Touring '96

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от georgivar » 18 Ное 2015, 17:11

аз ей такива си бях взел преди 3 години от щатите. Сега долара е по-кофти, но пак ше ти излезнат 2 по-евтино от 1 оригинална. По американските форуми пишеше, че оригиналните са тия, но в бмв опаковка.

http://www.amazon.com/gp/product/B001PNE8YA

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от steeN » 18 Ное 2015, 17:34

amazon ми казва, че точно тези съм си купил 2012 г. начи потвърждавам и аз.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 13 Дек 2015, 22:16

Колеги сложих NTK оригинална нова сонда на първите 3 цилиндъра и работата е същата. Разменям им кабелите и колата се оправя. Което ме навява на мисълта да не би да бъркам в правилното свръзване на самите сонди. Под правилно разбирам сондата на 1,2,3 цилиндър я слагам на буксата която е по близко до ваноса, другата на по далечната. В момента съм ги свързал на обратно и колата е добре. Моля някой да вдигне капака и да каже коя букса къде трябва да е, че ако през цялото време съм мъчил да я карам с разменени букси и съм дал 220 лева за нищо ще се самоубия.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от spacepl » 14 Дек 2015, 0:41

Сондата на банк1 (1,2,3 цилиндър) се връзва на буксата към купето, а сондата за банк2 (4,5,6 цилиндър) се връзва на буксата в предната част на мотора. Понеже дължината на кабелите на сондите е еднаква се получава така, че предната сонда се връзва на задната букса.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Студен старт = проблеми. м52б28

Мнение от dynalias » 14 Дек 2015, 2:16

spacepl написа:Сондата на банк1 (1,2,3 цилиндър) се връзва на буксата към купето, а сондата за банк2 (4,5,6 цилиндър) се връзва на буксата в предната част на мотора. Понеже дължината на кабелите на сондите е еднаква се получава така, че предната сонда се връзва на задната букса.

Благодаря колега. Излиза, че старата сонда си е работила и просто съм се набутал там някви си 220 лева. Нищо здраве да е ще имам една резервна... :D
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook